Gå til innhold

Ida Wulff


Gjest Vilunich

Anbefalte innlegg

Tråden er ryddet for spekulasjoner, omtale av barn med navn, identifiserende innhold, samt svar til dette.

Forumansvarlig

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Fortsetter under...

Reklame, reklame, reklame... 🥱

Synes det er veldig synd at det meste hun deler for tiden er reklame. Ida er en av mine favoritt-influencere. Hun skriver godt og er morsom. Men så kjedelig å følge når det nesten kun er reklame...

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeeeeeeea skrev (9 timer siden):

Reklame, reklame, reklame... 🥱

Synes det er veldig synd at det meste hun deler for tiden er reklame. Ida er en av mine favoritt-influencere. Hun skriver godt og er morsom. Men så kjedelig å følge når det nesten kun er reklame...

Skulle til å skrive det samme! Koster å finansiere luksushus si! Da må det pumpes ut reklame i et bankende kjør.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

J_1990 skrev (7 timer siden):

Skulle til å skrive det samme! Koster å finansiere luksushus si! Da må det pumpes ut reklame i et bankende kjør.

Ja, det kan du si... Synd at det blir så synlig at insta er noe hun driver med ene og alene grunnet inntekt. Kanskje det var det tidligere også, men da var det ihvertfall "vanlige" innlegg og stories innimellom som gjorde at det ikke fremstod slik. Veldig synd, for jeg synes hun er veldig flink!

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...