søndagsengel? Skrevet 1. juli 2005 Forfatter #521 Del Skrevet 1. juli 2005 Håper du får en knallfin dag!! Takk! Det håper jeg også Sola har ikke kommet helt frem enda, men jeg håper den er på vei! :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Calla Skrevet 1. juli 2005 #522 Del Skrevet 1. juli 2005 Håper du får en flott dag i dag! Kose deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
søndagsengel? Skrevet 1. juli 2005 Forfatter #523 Del Skrevet 1. juli 2005 Takk :-) Jeg vimser fram og tilbake til vinduet hele tiden... :oops: synes jeg hører biler i ett sett... Ser ikke ut til at vi får sol. Det eneste jeg vet om utdrikningslaget er at vi trenger pent vær... Det er heldigvis vindstille og 20 grader, det kunne absolutt vært verre :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
søndagsengel? Skrevet 1. juli 2005 Forfatter #524 Del Skrevet 1. juli 2005 Nå ringte forloveren min. Hun ba meg pakke med meg badetøy, håndkle, skift, i hvertfall rent undertøy ("det er ikke noe ille altså, bare sånn for din egen hygiene" ) og en varm genser til kvelden. Hun er på vei!! Spennende!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miori Skrevet 1. juli 2005 #525 Del Skrevet 1. juli 2005 Håper du er i ferd med å få en fantastisk dag:=) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 2. juli 2005 #526 Del Skrevet 2. juli 2005 Er du våååååken????? Venter spent på rapport fra i går!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Calla Skrevet 2. juli 2005 #527 Del Skrevet 2. juli 2005 Referat! Referat! Referat! (leses ikke, men ropes med østfolddialekt og fotballsuppoerter-tonefall) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
søndagsengel? Skrevet 3. juli 2005 Forfatter #528 Del Skrevet 3. juli 2005 Jeg var sent hjemme på fredag, og dro rett av gårde på båttur på lørdag. Så jeg rakk ikke innom. Men jeg hadde en kjempefin dag!!! Her kommer referatet : Jeg ble hentet av forloveren min i ellevetiden på fredag. Jeg hadde fått beskjed om å pakke med meg bl.a. badetøy. Hun kjørte meg til en nydelig massasjetime, der jeg fikk rygg-, nakke- og skuldermassasje, varmebehandling, algemaske og masse greier. Skikkelig bra!!! :-) Etter timen dro hun og jeg hjem til henne og spiste kake og drakk kaffe og te, fordi de andre ikke var helt ferdige med det de skulle forberede. Etter en liten stund kjørte vi langt av sted... Jeg ante ikke hvor vi var på vei, men til slutt parkerte vi på en grusplass ved en skog. På en sti ved noen hytter ble vi møtt av en annen venninne, og sammen gikk vi ned til et fint sted med en liten gressplen, brygge og strand. Der fikk jeg beskjed om å lete litt rundt i terrenget. Det gjorde jeg, og fant flere og flere venninner Det var kjempekoselig!! Jentene hadde kjøpt inn masse gode oster, kjeks, melon, jordbær, alkoholfri champagne osv, og vi kosa oss kjempemasse på pledd på bakken. Det ble bading på noen, og litt sommerleker på land :-) Skikkelig koselig! I 18-tiden bar det i vei til et nytt sted. Lang kjøretur igjen! Vi endte opp ved et vann på et øde sted, der vi stilte oss på en stor flåte og dro oss selv over til en holme ved hjelp av et tau. På holmen var det badestamp, lavvo og griller! Vi hadde det kjempefint, jeg kosa meg utrolig mye!! Mens grillene sto og ble varme, var det tid for første "lek": alle hadde tatt med hver sin gave som skulle minne meg om dem/noe vi hadde gjort sammen, og jeg skulle gjette hvem de var fra. Noen av dem var utrolig bra, jeg lo så tårene trilla!! En av de venninnene jeg har kjent lengst hadde funnet en kassett hun og jeg tok opp på da vi var små, og hun hadde med kassettspiller så vi fikk hørt på litt av det. Helteit og veldig koselig! Etter maten var det tid for et bad i stampen. Vi skravla og lo mye, og noen av jentene hadde en liten quiz til meg. De hadde stilt sambo noen spørsmål og ham selv og om oss to, som hvor vi møttes, det første kysset, hans favorittboxershorts, hva jeg hadde på meg første gang vi møttes, fargen på tannbørsten hans osv. De stilte meg de samme spørsmålene for å se hvor godt jeg kjente ham. Igjen lo vi så vi skrek Det kom sinnsykt mye moro ut av det! Vi tente bål i lavvoen på kvelden, og varmet oss der inne etter å ha badet (og mellom "badeøktene"). Den neste aktiviteten var at de hadde blåst opp ballonger med navnene til mine "gamle flammer" på. Jeg måtte fortelle litt om hver av dem, før vi tok med ballongene utenfor lavvoen, jeg fikk et luftgevær i hendene og måtte skyte dem, en etter en Helt topp!! Tida gikk veldig fort, og jeg var ikke hjemme før 02.30. Det var den lengste dagen jeg har hatt på lenge, og den var fantastisk fin!! Mye bedre enn det jeg klarer å beskrive her... Det var så koselig å være sammen med alle jentene på en gang, og se hvor bra de gikk overens selv om ikke alle kjente hverandre fra før!! Jeg er heldig jeg!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 3. juli 2005 #529 Del Skrevet 3. juli 2005 Skal si din forlover hadde funnet på mye morsomt til deg. Hørest ut som ett alle tiders UL - helt etter min smak Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 3. juli 2005 #530 Del Skrevet 3. juli 2005 Det var bra du koset deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Calla Skrevet 4. juli 2005 #531 Del Skrevet 4. juli 2005 U.laget hørtes skikkelig koselig ut ja!! Bra du koset deg! Gleder meg til det er min tur..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TeddyToria Skrevet 4. juli 2005 #532 Del Skrevet 4. juli 2005 Hørtes jo helt knall ut dette her, søndagsengel? Tror vi hra vært veldig heldige begge to! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
søndagsengel? Skrevet 4. juli 2005 Forfatter #533 Del Skrevet 4. juli 2005 2 UKER IGJEN TIL BRYLLUPET!!! :-) :rosasmil: Jeg både gleder og gruer meg, jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Betty Boop Skrevet 4. juli 2005 #534 Del Skrevet 4. juli 2005 Det hørtes ut som et kjempehyggelig UL, søndagsengel! Så hyggelig at de hadde fått til såpass med aktiviteter selv om du ikke kunne drikke. Nå tenker jeg det er mye som foregår i hodet ditt med baby i magen og bryllup rett rundt hjørnet! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miori Skrevet 4. juli 2005 #535 Del Skrevet 4. juli 2005 Så utrolig koselig UL du har fått!!!! Heldiggrisen:=) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasha Skrevet 4. juli 2005 #536 Del Skrevet 4. juli 2005 Det hørtes ut som et herlig u-lag. Koslige venniner du har. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
søndagsengel? Skrevet 4. juli 2005 Forfatter #537 Del Skrevet 4. juli 2005 Det hørtes ut som et herlig u-lag. Koslige venniner du har. Ja, det har jeg!! Nå har jeg fått laget noen flere sider i scrap-booken sambo skal få i morgengave. Det gjenstår fortsatt en del, men jeg tror det blir fint :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasha Skrevet 4. juli 2005 #538 Del Skrevet 4. juli 2005 Det var en veldig fin gave du hadde tenkt til å gi samboeren din da. Kreativ du er. lurer på ha jeg skal gi min jeg.. har jo godt over året på meg jeg da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
søndagsengel? Skrevet 4. juli 2005 Forfatter #539 Del Skrevet 4. juli 2005 Det var en veldig fin gave du hadde tenkt til å gi samboeren din da. Kreativ du er. Jeg tror han kommer til å synes det er koselig å få :-) Jeg skal gi noe mer også, da. Han får en boksershorts som det står Nygift 18.juli i et hjerte på rumpa, også skal jeg se om jeg finner noe fint hos gullsmeden. Hadde tenkt å kjøpe en champagne som vi skulle spare til 1 års bryllupsdagen, men siden jeg er gravid kommer vi ikke til å drikke champagnen vi får på hotellet på bryllupsnatten, så vi tar med oss den og sparer den til bryllupsdagen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasha Skrevet 4. juli 2005 #540 Del Skrevet 4. juli 2005 Har du en link til der du fant boxer-shortsten`? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå