Gå til innhold

søndagsengel?s bryllupsdagbok


søndagsengel?

Anbefalte innlegg

Morro med gaver!! Vi fikk vår første bryllupsgave i går på jobbfesten.. :) Ble helt rørt jeg...

Håper du ikke stresser for mye nå da, kos deg i helgen! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Meldt strålende vær på mandag!

Så bra!!!! :hoppe:

Jeg stresser ikke så veldig, men føler ikke at jeg (eller restauranten) har helt kontroll over hva som skal skje på mandag. Har avtalt å komme og snakke med dem i morgen kl 10.

Som sagt er sambos mor og typen hennes her. Det er koselig, men jeg føler ikke at jeg får slappet skikkelig av! Og siden faren til sambo og den nye typen til mora ikke har møttes enda, skal de treffes i morgen så det ikke blir første gang i bryllupet. I tillegg skal moras foreldre, som har kommet langveisfra og bor på hotell, hit i morgen. Så det ser ut til at vi blir 10 stk til grilling i morgen!! IKKE mitt forslag, og IKKE det jeg har mest lyst til dagen før bryllupet... :roll: Mora tar ansvar da, det er hun som har kjøpt maten osv, men jeg bør jo liksom hjelpe til. Er redd jeg skal bli helt utslitt i bryllupet!! Jeg sa jeg ville ta grillinga tidlig, så jeg kan slappe av på kvelden, så det blir heldigvis i 15-tiden :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Koselig med grilling da, men jeg skjønner deg så godt - det er noe med å kunne roe litt ned og IKKE skulle NOENTING...slappe av og være uthvilt, så godt det lar seg gjøre! Jeg er sikker på at de har forståelse for at dere ikke vil holde det gående i det lengste i morgen! ;)

Oooh, bare 2 dager igjen!

:hoppe:

*iiik**

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg pakket kofferten vi skal ha med på hotellet på bryllupsnatten. Må liksom huske på alt, siden vi ikke vil ta på oss bryllupsstasen dagen etter... :ler: I tillegg til klær og sko har jeg pakket med en pakke kjeks (jeg blir sulten til de merkeligste tider på døgnet...) og to brusbokser (vi får champagne, men den kan jeg jo ikke drikke... :babysmokk: ). Også la jeg selvfølgelig nedi morgengavene til sambo, og badetøy i tilfelle vi vil benytte oss av spa. Er det noen som kommer på noe jeg har glemt da? Skal også pakke ned toalettsaker, men det får bli på mandag.

Må si jeg gleder meg veldig til vi kommer til hotellet! Å våkne dagen etter, få frokost på rommet, gi sambo gavene og snakke om bryllupsdagen - kanskje ta frem digitalkameraet og se på noen av bildene... og ikke minst å være nygift :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er i morgen!!!! :overrasket::overrasket::overrasket: Om en halvtime kjører vi avgårde til restauranten for å gjøre de siste avtalene der, og levere bordkort, menyer, sanghefter osv.

Det er nydelig vær i dag, krysser fingrene for at det like fint i morgen!! :)

Endret av søndagsengel?
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykke til i morgen!Kunne ønske jeg hadde mulighet til å komme å se deg utenfor tinghuset men jeg må nok jobbe litt. Men vi sees jo til fredag da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er i morgen!!!! :overrasket:  :overrasket:  :overrasket: Om en halvtime kjører vi avgårde til restauranten for å gjøre de siste avtalene der, og levere bordkort, menyer, sanghefter osv.

Det er nydelig vær i dag, krysser fingrene for at det like fint i morgen!! :)

I morgen, i morgen, i morgen så skjer det... :bryllup:

Hmmm, hvis det er tinghuset midt i Fr.stad by er det mulig JEG må kjøre innover og smugtitte...*s* Klokkeslett er det dere vies?

Juba juba, snart er du fru!!! ;)

:hjerte: :hjerte: :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk alle sammen!! :klem: Vi gifter oss i Tinghuset i Sarpsborg, og har selskapet på Balaklava i Gamlebyen i Fredrikstad. Sambo og jeg kom nettopp derfra nå. Hadde med mamma også. Vi fikk snakket om "kjøreplan", så hvordan bordene og gavebordet skal stå, leverte sanghefter, bordkort og bordkart osv. Det er utrolig fint der!! Både ute og inne! Egen liten hage med små bord, store parasoller, brostein og rosebusker! Mottakelsen skal vi ha utenfor inngangen, i en liten park. Der blir det musserende aperitif og jordbær. Hvis det regner tar vi det inne, men det ser ut til at været blir bra :)

Gleder meg veldig til fotografen i morgen! Gruer meg litt, fordi ingen av oss er glade i å stille oss opp for å bli tatt bilde av, men gleder meg fordi fotografen sikkert får fram det beste i oss, og det blir gøy å få noen ordentlig fine bilder av oss!! Nå er jeg helt klar for morgendagen!!! :hoppe:

Har hele tiden trodd jeg og forlover har frisørtime 10.30 i morgen, men nå tror jeg faktisk det er kl 9... :klaske: Umulig å finne det ut hvis jeg ikke har skrevet det ned, det er jo stengt hos frisøren i dag... Så jeg kommer nok til å overnatte hos mamma og pappa i natt, for å ha bedre tid i morgen tidlig. De bor i Sarpsborg. Litt deilig også, siden vi har gjester her hjemme. Da kan jeg bli varta opp i kveld og i morgen, i stedet for å måtte varte opp andre... :sjarmor:

Endret av søndagsengel?
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:hoppe::hoppe: Tenk i morgen blir du kone!!!! Du får prøve å slappe av i kveld da..og masse lykke til i morgen!! Kos deg!!! :klem:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoppe:  :hoppe: Tenk i morgen blir du kone!!!! Du får prøve å slappe av i kveld da..og masse lykke til i morgen!! Kos deg!!! :klem:

Må bare slenge meg på denne!!! Dere har jo valgt den beste restauranten og da.. Det er så fint der!!!! Lykke til!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Tusen takk!! Nå drar jeg snart til mamma og pappa for å være der i natt. Så da er jeg ikke innom her før på tirsdag, men da kommer det referat! :) Gleder meg kjempemasse til i morgen!!!!!! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner det i magen jeg nå, på dine og snaaart søndagsengel?-mannen! Det kribler og står i! *s*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...