Gå til innhold

søndagsengel?s bryllupsdagbok


søndagsengel?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

I går var jeg hos mamma og pappa, og da prata vi mye om bryllupet. Ting har falt ganske godt på plass nå, jeg gleder meg mer og mer :-) I dag har jeg skrevet inn noen sanger vi skal bruke også. Sambo og jeg fant fram et par "standard-sanger" i går kveld, også skal vi ha noen mer personlige.

Det er en annen ting som har opptatt meg ganske mye i det siste. Det har ikke noe med bryllupet å gjøre i det hele tatt, men jeg føler bare for å skrive det ned... Lillebroren min bor i usa, og forrige tirsdag ble han utsatt for drapsforsøk på t-banen da han skulle hindre en mann i å voldta en jente og skjære i henne med kniv... I går var han vitne i retten, og mamma ringte meg nettopp og fortalte at fyren har fått 56 år i fengsel!!! :o Det var for litt andre ting også, men hovedsaklig for det som skjedde forrige tirsdag. Så nå er jeg letta fordi lillebror er letta :-) Så da håper jeg resten av bryllupsplanleggingen går som en lek!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var da utrolig tøft gjort av broren din! Hedrer han litt her' date= jeg!

Så snill du er!! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er litt stolt av han :oops: :ler: Vet ikke om jeg hadde tort det samme selv...

I dag fikk jeg endelig levert toppen til brudekjolen til en sydame. Den kan legges ut 1 cm, og det holder. Da jeg prøvde den i dag var den ikke like ubehagelig som forrige gang, men det er kjekt å ha litt å gå på. 1 cm gjør den uansett ikke for stor (selv om den jo skal være lit trang, siden det er et slags korsett (har i allefall spiler)).

Det ødelagte smykket fra sambo, som jeg ville ha på meg på bryllupsdagen, blir ikke ferdig før to dager etter bryllupet :-? Men, men..jeg får heller fortelle han at jeg har levert det til reparasjon, da. Tror han har vært litt skuffet over at jeg ikke har gjort det for lengst! :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

du darling... Hva har du tenkt med klær på vennefesten? Bare lurer på det er på tide å rense dressen til mannen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

du darling... Hva har du tenkt med klær på vennefesten? Bare lurer på det er på tide å rense dressen til mannen..

Hei! Har ikke tenkt så mye på det, tenkte at folk kunne gå i det de ville. Men så har en del jenter spurt, og de har veldig lyst til å pynte seg :-) Men dress er ikke nødvendig, jeg tror ikke sambo kommer til å ha på seg det i hvertfall. Men jeg kan spørre han i kveld, for å være sikker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så dumt at forumet er stengt i helgen! Sambo skal ha utdrikningslag på lørdag, og jeg hadde planer om å kose meg hjemme meg KG og bryllupsplanlegging... Planlegging er kanskje litt feil ord, for det er jeg vel ferdig med tror jeg. Bryllupsforberedelser er sikkert det rette å drive med den siste uka før man gifter seg :-)

Akkurat nå sitter jeg med videokameraet foran meg og ser gjennom det som er på de små opptakskassettene. Har ikke brukt kameraet på over et år, og da var det noe galt med det. Så jeg tok det med til en butikk i går for å få det i orden til bryllupet. Han sa at jeg burde prøve å lade batteriene noen ganger, for det var antakelig de som var dårlige fordi de ikke har vært i bruk på lenge. Så nå er begge ladet opp, og jeg ser som sagt på kassettene, sånn at batteriene skal bli ladet ut igjen. Ganske gøy! Akkurat nå ser jeg på kattungene vi fikk for tre år siden :hjerte: Den ene klarte ikke å spise selv (tenna på tørk :ler: ), så på filmen sitter mamma og jegh og mater den med teskje! Nusselig!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Første innlegg i nytt forum. Vet ikke helt hva jeg synes enda... <_< Må vel bli vant til det. I går var det 1 uke igjen til bryllupet, det vil si at det i dag bare er SEKS DAGER IGJEN!!!!!!!!! Har litt å styre med, men tar meg tid til å oppdatere senere!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er allererde tilbake... :P Har visst savnet KG! Og det er deilig med ferie!! Har nettopp skrudd sammen et kafébord som vi har kjøpt sammen med to stoler, og satt det på den nye trappa vår ved inngangspartiet til huset :D Veldig fornøyd! Så det er vel der jeg burde sittet... :unsure:

Som sagt, så er det en del å huske på denne uka. jeg har nettopp bestilt time til å få satt på negler, og det skal jeg gjøre torsdag 11.30. Har gjort det en gang før, og HATET DET!! Å sette dem på, altså! Var fornøyd da de var ferdige. I går fant jeg morgengave til sambo, et smykke. Veldig stilig! Det er inne til gravering, og kan hentes på torsdag. På fredag skal jeg hente toppen til brudekjolen, som skal sys ut litt, og vi skal hente tøyet som sambo har leid til bryllupet. I går hadde jeg prøvetime hos frisøren. Tror det blir bra, litt sånn som på bildet til TeddyToria, med litt hår ned og litt satt opp. Skal ha blomster i håret også :) I løpet av uka skal også sangene kopieres og settes sammen i hefter, og jeg må skrive på bordkortene. Og så må jeg ikke glemme å gjøre ferdig albumet som sambo skal få i morgengave!!! Mora til sambo og samboeren hennes kommer til oss fredag, og skal være her til tirsdag. Så jeg må liksom gjøre i stand litt til de kommer også. Oh my god, så mye som gjenstår!!! Tror jeg får sette i gang NÅ!!! Har sikkert glemt noe også... <_<

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hei snuppelure!

Titter innom for å ønske deg en fortsatt finfin dag... Håper UL gikk bra og at dere nyter en deilig sommerdag! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei snuppelure!

Titter innom for å ønske deg en fortsatt finfin dag... Håper UL gikk bra og at dere nyter en deilig sommerdag! :D

Takk i like måte!!! Håper du koser deg på Hvaler! Ul gikk bra!! Har skrevet om den her ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres ut som du har nok å gjøre om dagen.. ikke slite deg og babyen helt ut da.. ;)

Og huske å fortelle alt til oss.... :D

Ha en flott kveld!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

deilig med kg oppe igjen ja..

litt usikker selv jeg hva jeg synes om det... men men.. venner oss sikkert til det..

og tenk..på lørdag er du gift!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...