Gå til innhold

søndagsengel?s bryllupsdagbok


søndagsengel?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Takk takk :) Nå har jeg legt ut link til bilde av håret mitt bakfra. Det ligger inne i "avhandlingen" (det er jo nesten det...:rodme:) fra bryllupet :)

Endret av søndagsengel?
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjempeflott på håret!!! :) Sveiset du på eller er du bare heldig og har så langt og tykt hår..?? *litt misunnelig* ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjempeflott på håret!!! :) Sveiset du på eller er du bare heldig og har så langt og tykt hår..?? *litt misunnelig* ;)

Det er mitt eget hår! Men det er ikke så veldig langt og tykt! var nok bare en flink frisør ;)

I dag har vi byttet noen gaver (nesten ingen ting å bytte, men godt å få det gjort), og gjort noen forberedelser til hagefesten på fredag. Det er ikke akkurat meldt strålende vær... :forvirret: Vi har fått låne stoler og bord, men lurer på om stolene vil ødelegge plenen...mange hundre huller... Så vi kommer antakelig til å låne noen benker fra skolen til mamma i stedet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig fin og romantisk frisyre du hadde... Så lekkert ut! ;)

Fiiiine håret ditt!

Så deilig at det ikke var så mange gaver dere trengte å bytte, da har gjestene gjort en god jobb - men dere hadde kanskje liste!?

Sikkert ikke så dumt med benker! Jeg skal uansett buste videre for finvær til fredag! Vil gjerne ha det selv også, så jeg kan nyte helgen i solskinn før ferien er over...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, vi hadde liste. Fikk noe utenom også, men likte det godt. Dessuten hadde vi penger høyt på ønskelisten, og det var det mange som ga, så det er kanskje også en grunn til at vi slapp å bytte noe særlig :) .

Endret av søndagsengel?
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag er dagen for å gjøre alt klart til hagefesten - og jeg våknet til øs-pøs regnvær!!! :frustrert: Sambo og faren skal tømme garasjen i dag, så setter vi teltet inntil så alle får tak over hodet. Men det er liksom ikke helt det samme likevel... Hadde lyst til at musikken skulle være utendørs, og ha noen sommerleker som kubb, ringspill osv på plenen. Og det ser ut til at vi blir 35 stk, så det er uaktuelt å flytte festen inn... Det kan jo hende noen trekker seg når de ser været, men jeg håper de finner fram litt varmere klær og tropper opp i morgen kl 18! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Principessa

Hei!

Så koselig å få lese om dagen deres! Gratulerer som nygifte!:bryllup:

Hvordan var festen i går? Tror du hadde det hyggelig likevel, jeg..tross regnværet!

Så innmari fin du var på håret! Er blitt litt usikker selv, jeg..på hvordan jeg skal ha mitt hår..og syns jo din frisyre var nydelig!

Stor klem :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvordan var festen i går? Tror du hadde det hyggelig likevel, jeg..tross regnværet!

Så innmari fin du var på håret! Er blitt litt usikker selv, jeg..på hvordan jeg skal ha mitt hår..og syns jo din frisyre var nydelig!

Stor klem :klem:

Hei! Festen skal være i morgen. Så på værmeldinga nå at det ikke blir nedbør, men overskyet. Kan jo håpe... Takk for hår-kompliment ;) Jeg ble veldig fornøyd med det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må bare legge til at NÅ SKINNER SOLA!!!!!! Skjønner meg ikke helt på det været, jeg... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Principessa

å ja..følger tydeligvis ikke godt nok med i svingene... :sjenert:

Men så flott at sola nå skinner! Håper på at den gjør det fra nå av og ut resten av august! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Festen blir nok så bra så... Hadde jo fest i hagen vår på fredag, med til tider mye regn.. men alle var på godt humør og teltet holdt alle tørre, så det gjorde ingen verdens ting at det regnet... Når det var opphold satt vi i gang med hageleker osv.. det regner jo sjeldent en hel kveld! ;)

Men dere skal ha det i garasjen? Hvis dere vil kunne sitte ute også, så kan jeg tipse deg om billig presenning på rema..den kan dere f.eks feste til husveggen/taket og trekke ut mot noen trær e.l...

Det blir nok supert! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Festen blir nok så bra så... Hadde jo fest i hagen vår på fredag, med til tider mye regn.. men alle var på godt humør og teltet holdt alle tørre, så det gjorde ingen verdens ting at det regnet... Når det var opphold satt vi i gang med hageleker osv.. det regner jo sjeldent en hel kveld! ;)

Men dere skal ha det i garasjen? Hvis dere vil kunne sitte ute også, så kan jeg tipse deg om billig presenning på rema..den kan dere f.eks feste til husveggen/taket og trekke ut mot noen trær e.l...

Det blir nok supert!  :klem:

Takk for tips! Vi har kjøpt et telt på 18 kvadratmeter, som vi skal sette helt inntil garasjen (har trippelgarasje, bruker to av plassene tenkte vi). Så så vi faktisk litt på mulighetene for å feste en presening mellom huset og garasjen i går. Vi får prøve oss frem, se hvor mye plass vi trenger osv. Har snakka med noen fler nå, og tror vi blir 38 stk! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oj 38 stykk!! :overrasket: Det er jammen mange det gett... Husk å kjøpe inn nok dopapir! :ler: (det glemte nemlig jeg på fredag..)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...