Gå til innhold

søndagsengel?s bryllupsdagbok


søndagsengel?

Anbefalte innlegg

Spennende med bilder altså! Blir nok så bra så!

Men si fra hvis du trenger andres synspunkter på bildene...jeg titter gjerne på de! :sjenert:  :ler:

;) Det gjør du vel :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nå har vi fått bryllupsbildene! De fleste var kjempefine (følte at jeg så litt anspent ut på noen, men de er fine likevel :) )! Har noen i farger og noen i sort-hvitt. Veldig gøy å se dem! Har 10-12 stk i sort fotoalbum med gull, med navnene våre og dato gravert på forsiden. Nå er det bare å finne ut hvilket som skal bli takkekort :overrasket:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alle som vil se bilde rekker opp en hand!!

:tommel:  (rekker visst opp to jeg...)

Jeg tror ikke jeg får det til... De sitter jo fast i albumet, og jeg har ikke scanner... :klø:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag har vi vært gift i 4 uker :hjerte: Søte mannen min kom hjem med en gave til meg :) Det var et sølvkjede hvor han hadde fått festet en fin, grønn stein han plukket på stranda da vi var på bryllupsreise :hjerter: Sååå romantisk synes jeg, da! Nydelige mannen min :kys_2: Så nå har jeg på meg det nye smykket, som matcher de nye "høstklærne" mine veldig bra :sjarmor: Etter middag skal vi på Ikea og få inspirasjon til barnerom :) Så her er alt bare fryd og gammen :hjerter_rundt:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

oi. Gratulerer!

Føler nesten at du giftet deg i går jeg. Tiden går fort den ja!

Får kose dere,dere på dagen deres da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag MÅ vi få bestemt oss for hvilket bilde vi skal bruke som takkekort! Har så lyst til å få sendt dem ut :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Halvannen måned siden bryllupet, og vi har ikke en gang bestil takkekort!! :rodme: dro for å gjøre det i går, men da var det allerede stengt hos fotografen. Jeg håper jeg får gjort det på tirsdag! Det er litt flaut å sende dem ut sååå lenge etter! Skal tross alt skrive alle sammen (75 stk!) og sende dem ut også! Har lyst til å få det unnagjort før vi like godt kan slenge på god jul og godt nytt år liksom... :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ikke noe stress, det er vel ingen som går og venter på takkekort? Men sikkert godt å få det gjort likevel...

Nå skal jeg ta en titt på babydagboka di. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke noe stress, det er vel ingen som går og venter på takkekort? Men sikkert godt å få det gjort likevel...

Nå skal jeg ta en titt på babydagboka di. :)

Tror ikke det er noen som forventer takkekort allerede etter 1,5 mnd...

Er det ikke det? Det var godt å høre :) Skal prøve å få bestilt i morgen likevel, men da behøver jeg ikke å stresse meg ihjel med å skrive dem!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...