Gå til innhold

søndagsengel?s bryllupsdagbok


søndagsengel?

Anbefalte innlegg

Hei og hopp!

Dette skal være bryllupsdagboka mi! I den skal jeg skrive om forberedelsene som gjøres i tiden fram til bryllupet 23. juli 2005 :bryllup:

Jeg har en generell dagbok som blir oppdatert hver dag. Denne dagboka kommer jeg bare til å skrive i når det har skjedd noe nytt på "bryllupsfronten" :wink:

Håper dere vil være med meg å planlegge den største begivenheten i 2005 (eller kanskje i hele mitt liv??)! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gratulerer med bryllupsdagbok! Når ble dere forlovet?

Takk! Vi forlovet oss på julaften 2001. Men dato for bryllupet bestemte vi ikke før i september i år, så det er vel noen som mener at vi ikke ble "ordentlig" forlovet før i september 2004... :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Soon Mrs S

Gratulere med dagbok og velkommen

Jammen fin kapell til vielsen

Lykke til med planlegginga og det blir spennende å følge med forberedelsene dine fremover.

GOD JUL :nissevink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Søndagsengel!

Skal bli spennede å følge deg fra mot den store dagen.

Ser ut som om du allerede har mye på plass.

Når jeg gikk for å titte på kjolen din kom det opp mange bilder, er det den første som det er flere bilder av etter hverandre? I så fall er den nydelig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei Ja, det glemte jeg visst å skrive :oops: ! Det er den første kjolen jeg skal ha (som det er mange like av). Jeg liker den kjempegodt! Hadde nesten bestemt meg for den kjolen bare ved å se på bildet, og den var en av de første jeg prøvde :-) . Noen ganger kan man tydeligvis stole på magefølelsen :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den er jo kjempelekker da! Jeg liker vanligvis ikke de store "prinsesse kjolene"' date=' men den synes jeg var kjempenydelig![/quote']

:ler: Den første tiden etter at datoen var bestemt føltes det veldig rart at et bryllup sto for døra! Jeg har aldri vært en "bryllupsdrømmer", og sambo og jeg var inne på tanken å reise bort og gifte oss alene for å slippe alt "oppstyret". Etter hvert bestemte vi oss likevel for å ha et "vanlig" bryllup med gjester (så få som mulig). Men da var jeg fast bestemt på å ikke ha en sånn stor prinsessekjole!! Så før jeg så den jeg nå har kjøpt, var jeg i kontakt med en som skulle selge en Maud fra Rembo Styling. Etter hvert som jeg begynte å venne meg til tanken på bryllup, ble jeg mer åpen for det tradisjonelle, og da jeg så at en jente skulle selge sin MS Cassandra til under halv pris, bestemte jeg meg for denne kjolen! Og jeg angrer ikke nå!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Ja' date=' det glemte jeg visst å skrive :oops: ! Det er den første kjolen jeg skal ha (som det er mange like av). [/quote']

Nå har jeg endret på linken så den bare viser et stort bilde av kjolen min! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei på deg!

Masse gøy bryllupsplanlegging!! :)

Bare lurte på om du har fått skoene dine? Hvordan størrelse bestillte du og sånn? Sliter fortsatt med mine jeg.. Var en litt kranglete forhandler jeg bestillte fra!

Stor planleggingsklem fra meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Cathie: jeg har fått dem. bestilte str 7, og bruker 38 til vanlig. De passet, men er litt små i størrelsen. det fulgte mer innleggssåler (halve), så det hadde ikke gjort noe å bestilt litt større.

liv: Takk takk!!! Du er å snill! Trenger sikkert litt hjelp etterhvert! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med dagbok!!

Det blir morsomt å følge med!

Du har valgt en kjempefin kjole!! :Nikke:

Og sko og fotografen ser kjempedyktig ut!!

Lykke til med forberedelsene!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

  • 2 uker senere...

Har så vidt begynt å tenke på overnattingssted til bryllupsnatten. Vi har lyst til å leie en bryllupssuite. Har vært innom nettsidene til de hotellene som finnes rundt her, og bare et av dem har bilde av bryllupssuiten. Her er den. Det står ikke noe om hva som finnes på rommet og hva prisen inkluderer, så vi har sendt dem en mail. Kommer til å kontakte de andre hotellene i området også. Heldigvis er det ikke så veldig mange :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...