Gå til innhold

søndagsengel?s bryllupsdagbok


søndagsengel?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Tusen takk for linker Lunacia! Teksten som blir lest opp er jo kjempefin! Det som blir sagt der betyr mer for meg enn det som blir sagt i en kirkelig vielse, det skal være helt sikkert! :-) Jeg føler meg sikker på at dette er det rette for meg! Men, som sagt, så er vi to om dette, og jeg vil la sambo tenke seg godt om før han bestemmer seg for hva han vil. Han sier liksom "Det er det samme for meg, du kan bestemme!", men det kan jo være noe han sier for å være snill mot meg.

Vigdis: ja, jeg er gira!! tror meg må roe ned noen hakk, det er jo ikke sikkert det blir som jeg tenker... :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan jo også vurdere vielse i regi av HEF' date=' da er dere med å forme den litt mer selv.[/quote']

Ja, har tenkt litt på det også. Men da må vi melde oss inn?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, en av dere må være medlem.

Du finner mer informasjon på her.

Takk! Tror jeg må se litt på det :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei vennen.. Ser det blir litt forandring i planene dine! Husk det er deres dag! det er bare dere som bestemmer.. Ikke la svigermor eller dine foreldre snakke dere ut av deres planer!

Og husk så er det bare å rope ut så kommer jeg og hjelper dere med et eller annet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk liv! Du er så snill!! Håper du og mannen vil komme på vennefesten vår da! :-) Den er under planlegging... :wink: Så det er bestemt at vi har et lite selskap med bare de nærmeste, uansett om vi velger borgerlig eller kristen vielse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Vigdis_brud05

...

Vigdis: ja, jeg er gira!! tror meg må roe ned noen hakk, det er jo ikke sikkert det blir som jeg tenker...  :-)

:ler: Dere får det helt sikkert som dere ønsker!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du hørt med kommunen ?

Nei, jeg ringte ikke i dag. Tenkte å vente til vi evt. har satt ny dato, så jeg kunne booke med en gang. Men kanskje jeg skal ringe på mandag og forhøre meg om mulighetene? :-) Det var i hvertfall et godt tips! Sambo fortalte at han lå og planla til langt på natt i går... :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, jeg ringte ikke i dag. Tenkte å vente til vi evt. har satt ny dato, så jeg kunne booke med en gang. Men kanskje jeg skal ringe på mandag og forhøre meg om mulighetene? :-) Det var i hvertfall et godt tips! Sambo fortalte at han lå og planla til langt på natt i går... :ler:

Skal dere endre dato for den store begivenheten?!?!

Jeg har bare skumlest gjennom dagboken din denne siste siden...men skjønner jo at dere ikke helt har klart å bestemme dere for hvordan dere vil vies! Håper uansett at dere kommer frem til den løsningen som vil fungere best for dere begge! :wink: Så skal jeg følge nysgjerrig med og se om ikke det dukker opp en "fortsettelse følger" her... :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

TeddyToria: Hvis vi går over fra kirkelig til borgerlig vielse må vi endre dato fordi de ikke foretar borgerlige vielser på lørdager her. Men vil jo prøve å få det fredagen før da.

liv: Har ikke bestemt meg enda. Foreløpig har jeg lyst på en Rembo-kjole, og har tenkt å prøve noen så snart jeg får tid. Men vurderer å vente med å kjøpe til jeg får sett om jeg finner noe i LA i mars!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hørest ut som at dere nesten har kommet frem til et alternativ både du og din kjære kunne tenke dere :)

Rembokjolene er jo kjempestilige! Men - hvis du skal til LA i mars burde du jo se på kjoler når du er der. Sikkert endel spennende som man ikke får tak i her hjemme!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Heidi: Ja, det er helt sikkert muligheter for å finne en stilig kjole i LA! Jeg har kontakt med noen på Østlandet som skal selge Rembokjoler, og regner med å prøve dem neste helg. Hvis de ikke er noe for meg kommer jeg til å vente til jeg reiser. Men hvis en av dem er helt perfekt... da tror jeg at jeg kjøper den!!! :-) :-) Selv om jeg helst skulle solgt min egen kjole først, da... :-?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...