Gå til innhold

søndagsengel?s bryllupsdagbok


søndagsengel?

Anbefalte innlegg

Må du si noe i det hele tatt da?

Det er jo bare å avbestille, de spør vel ikke etter noen grunn? :)

Nei, det er sant. Men jeg vil jo ikke at de skal tro at bryllupet blir avlyst... :oops:

Har snakket med museet nå, så da er det bare kirken som gjenstår. Fant ikke nummeret deres for øyeblikket... :sjenert:

Men: :tommelsmil: Jeg ringte tingretten i "MIN" by. Har jo tidligere vært i kontakt med tingretten i byen vi bor i nå ("sambos by"). Men hun jeg snakket med i dag var mye hyggeligere, og hun sa at vi godt kunne bestemme dato allerede nå :hoppe: Ettersom jeg (og sikkert også gjestene) synes det ville vært ok med fastsatt dato, ble jeg hoppende glad!! :-) Så da får sambo og jeg sette oss ned når vi får tid og finne ut hvilken dato vi helst vil gifte oss på. Vi er begge enige om at tingretten i min by er finere enn den i hans, og det er ikke langt mellom dem. Skal sende mail til de som leier ut hytta vi vil ha selskapet i, og høre om det er dager som passer bedre enn andre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

blir det hytta jeg foreslo eller har dere funnet flere alternativer?

Håper på den hytta! Jeg ver nettopp der borte nå. Kjørte bort for å se på vei hjem fra legen. Det hadde vært perfekt!!!!! Takk for tipset liv!! :dagensrose: Håper på mail fra han som har ansvar for utleie i løpet av dagen.

Er for tiden i kontakt med Elise Landa fra Nips design. Hun skal lage forslag til bryllupsinvitasjoner. Får det til halv pris fordi jeg har ventet ganske lenge på svar fra henne (men stakkars, hun skrev at familien ble rammet av flodbølgekatastrofen...). Virker veldig seriøs. Noen som har peiling?? :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her skjer det ting ja!

Så godt at du har fått avbestilt det meste da! Skulle tro det var nok å kontakte de som leide ut kapellet videre...eller, har ikke de et nummer du kan ringe!?

Skjønner jo at du ikke vil de skal tro bryllupet er avlyst, så det er helt greit å bare si at det har kommet noe i veien! :wink:

Det går så greit så!

Det aller aller viktigste er jo at dere får det bryllupet DERE ønsker dere!!! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kan du ikke bare si at dere har bestet dere for å vies et annet sted? ;)

Jo, det kan jeg! Ingen vits i å gjøre det vanskeligere enn det er... :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her har det skjedd ting siden sist. Så fint at dere har bestemt dere angående hvilket bryllup dere vil ha. Det er ikke så nøye hva slags type det blir, bare derer følger hjertet, slik at dere kan tenke tilbake på dagen som akkurat det dere ønsket dere. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snakket nettopp med han som har å gjøre med utleie av lokalet vi ønsker. Han regnet med det ble vanskelig for oss å få lokalet når vi ønsker det, fordi det er veldig mange institusjoner ol. som ønsker det på den tiden, og der har fortrinnsrett. Jeg skal få svar i løpet av neste uke. Får vel begynne å tenke på andre lokaler for sikkerhets skyld...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hørte du på det som ligger i elingaardkilen også eller? De har en hytte der også! Eller så brukte vi engeksviken vel til konfirmasjonen til baby-E. Og så er det jo vel på manstad (og lervik?) også!

Dere kjenner ingen som er medlem av yaught (aner ikke hvordan det skrives!) klubben på hankø da? De har jo perfekt størrelse på lokalet sitt!

Eller så går det kanskje ann å leie oppe på restauranten i engelsviken. Der er det veldig koselig. Men det blir kanskje litt dyrt da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hørte du på det som ligger i elingaardkilen også eller? De har en hytte der også! Eller så brukte vi engeksviken vel til konfirmasjonen til baby-E. Og så er det jo vel på manstad (og lervik?) også!

Dere kjenner ingen som er medlem av yaught (aner ikke hvordan det skrives!) klubben på hankø da? De har jo perfekt størrelse på lokalet sitt!

Eller så går det kanskje ann å leie oppe på restauranten i engelsviken. Der er det veldig koselig. Men det blir kanskje litt dyrt da!

Vil ikke ha noen av de vel-husene. Engelsviken har ikke lukkede selskaper på den tiden. Tenkte litt på Fridheim. Fin beliggenhet i allefall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fridheim? Hvor er det?

På slevik. Kanskje det som egentlig heter Slevik vel...det er jeg ikke sikker på. Men det er borte ved Slevik brygge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Snakket nettopp med han som har å gjøre med utleie av lokalet vi ønsker. Han regnet med det ble vanskelig for oss å få lokalet når vi ønsker det' date=' fordi det er veldig mange institusjoner ol. som ønsker det på den tiden, og der har fortrinnsrett. Jeg skal få svar i løpet av neste uke. Får vel begynne å tenke på andre lokaler for sikkerhets skyld...[/quote']

Krysser fingrene for at dere får det

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi så på et annet lokale i går. Bare utenfor, men skal ringe og be om å få se inne i løpet av denne uka. Beliggenheten er i hvertfall veldig fin, det ligger skjermet og like ved vannet, kjempefin utsikt. Og en egen liten strand... Håper det er fint inne også! Og venter spent på svar ang det andre lokalet! Med en gang vi får svar kan vi nemlig sette bryllupsdato, og det blir godt å ha datoen på plass!! :-) :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...