Gå til innhold

søndagsengel?s bryllupsdagbok


søndagsengel?

Anbefalte innlegg

Gratulerer!!

Det høres jo glimrende ut å få så mye med i prisen! Ekte service får man vel kalle det... :)

Synd med bestemoren din da. Men tenkt positivt og ikke ta sorgene på forskudd! :trøste:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest gjest1

Ja, det gjelder å ikke ta sorgene på forskudd selv om man må se realistisk på saken :klem:

Så morro at det endelig har ordnet seg for deg med lokale. Høres ut som ett veldig flott opplegg, deilig å ha noen til å ta seg av alt det praktiske rundt middagen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra at dere ble fornøyd med stedet! Kanskje dere får tatt bilder i gamlebyen også? Det er jo så utrolig mange fine steder der!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk! Ja, vi synes det høres kjempebra ut! :-) Hvis vi skal ta utebilder står vi nok mellom Gamlebyen, Borgarsyssel museum og Kulåsparken. Men synes Fame-fotografene tar veldig tøffe bilder, kunne tenke oss noe sånt også...

Når det gjelder det med bestemor, så vil jeg selvfølgelig ikke ta sorgene på forskudd! Men mamma ble oppringt i natt fordi bestemor slutta å puste, og hun har bare sovet i hele dag. Legen som var der i dag sa at det beste vil være om hun bare får sovne stille inn. Mamma var hos henne i natt og har vært der i hele dag, og det ser visst ut til å gå den veien legen tror... :cry: Jeg tror egentlig også det er det beste for henne. Hun har vært gjennom masse de siste årene, og har nok ikke hatt et veldig godt liv den siste tiden... Men det skal jeg ikke skrive om i bryllupsdagboka! den skal handle om hyggelige ting! Tar det i dagboka, jeg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk for gode klemmer!! :klem: Trengte dem nå, for bestemor sovnet stille inn i dag kl. 8... :gullengel:

Jeg trenger å tenke på noe annet... så jeg har ringt og bestilt bryllupssuite på Hankø Fjordhotell, og tenkte å ringe tinghuset for å sette av tid etterpå. Og bør helst skrive på skoleoppgave :cry:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Betty Boop

Stooor :klem: og :trøste: fra Betty.

Husk at legen sa at dette var det beste som kunne skje nå - at hun sovnet inn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for gode klemmer!! :klem: Trengte dem nå' date=' for bestemor sovnet stille inn i dag kl. 8... :gullengel:[/quote']

:klem:

Jeg hadde et veldig godt forhold til mormoren min, som døde for snart 6 år siden. Det var hardt å miste henne, selv om jeg visste at det var det beste for henne, så slapp hun å ha vondt mer.

:trøste:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dette er ordnet:

- frisør

- tinghuset

- kjole og sko til meg

- restaurant

- alle blomster bortsett fra brudebuket og knapphullsblomst

- bryllupsreisen

- bryllupssuite

Dette gjenstår:

- antrekk til brudgom

- sende inn prøvingsskjemaene

- invitasjoner

- sette opp meny

- planlegge vennefesten

- fotograf

Og sikkert mer som jeg ikke kommer på i farta...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En :klem: og litt :trøste:...

Tenker på deg og dine! :wink:

...

Ellers er det jo masse på listen din som er i boks, og det er jo helt topp!

Blir sikkert fantastisk flott å tilbringe bryllupsnatten på Hankø Fjordhotell da!!! :-)

Fikk du ringt Tinghuset også?

Det er flinke jenta det, som tar tak og ordner opp!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

En :klem: og litt :trøste:...

Tenker på deg og dine! :wink:

...

Ellers er det jo masse på listen din som er i boks, og det er jo helt topp!

Blir sikkert fantastisk flott å tilbringe bryllupsnatten på Hankø Fjordhotell da!!! :-)

Fikk du ringt Tinghuset også?

Det er flinke jenta det, som tar tak og ordner opp!

:klem:

Takk! Ja, jeg har ringt både tinghuset, frisøren og hotellet i dag. :) Godt å få det gjort!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flink du er! :)

Hvilken frisør har du valgt forresten?

City klipp. Frisøren min anbefalte dem, for de hadde ikke mulighet hos den frisøren jeg pleier å bruke :-) Hadde egentlig bestilt på 5 små stuer, men avbestilte da vi endret dato. Ingen spesiell grunn til at jeg ikke bestilte der igjen egentlig... men nå ble det altså City klipp, som jeg aldri har vært hos før!! :oops:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

City klipp. Frisøren min anbefalte dem, for de hadde ikke mulighet hos den frisøren jeg pleier å bruke :-) Hadde egentlig bestilt på 5 små stuer, men avbestilte da vi endret dato. Ingen spesiell grunn til at jeg ikke bestilte der igjen egentlig... men nå ble det altså City klipp, som jeg aldri har vært hos før!! :oops:

Fem små stuer kjenner jeg..men vet ikke hvor city klipp ligger en gang jeg...? De fleste frisører er vel ganske flinke uansett, særlig hvis man vet sånn ca hvordan man vil ha det. Skal du sminkes også eller fikser du det selv?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...