Gå til innhold

søndagsengel?s bryllupsdagbok


søndagsengel?

Anbefalte innlegg

Hei igjen... Jeh har visst skrevet en feil. Med rabatten kom de på 2980 kr. men jeg synes fremdeles det er for dyrt med 270 kr for en invitasjon :o det er hos Nips design. Hun tar 400 kr pr time for å designe, så det hadde nok ikke vært tilsvarende dyrt å bestille f.eks 50 invitasjoner. For materialene er jo ikke så dyre. Men 270 kroner!!! :o :o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg ville nok aldri betalt så mye for invitasjonene, men hvis du har penger i budsjettet og liker de veldig godt kan det jo hende det er verdt det?

Rekker du å lage noe du blir fornøyd med selv da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Vigdis_brud05

:o :o :o

Jeg kan bare svare for meg selv; men jeg hadde IKKE betalt den prisen for 11 invitasjoner. Da hadde jeg heller kjøpt noen pene kort og skrevet på det...

Det finnes jo også de standard-innbydleseskortene...

Eller du kan lage selv...

Selvsagt ditt valg, men nå vet du hva jeg mener... :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi kommer ikke til å kjøpe dem! er ikke interessert i å bruke så mye penger på noe som ganske sikkert blir kastet etter bryllupet! Tror ikke jeg har tid til å lage noen egne, men skal ta en runde og se hva jeg finner i butikkene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jada, det behøver ikke å ta så lang tid :-) Men jeg vurderer nå å bestille fra www.hipphipphurra.net :-) Der koster det 250 kr for 10 invitasjoner. Det var en mer overkommelig pris... :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei igjen... Jeh har visst skrevet en feil. Med rabatten kom de på 2980 kr. men jeg synes fremdeles det er for dyrt med 270 kr for en invitasjon :o det er hos Nips design. Hun tar 400 kr pr time for å designe' date=' så det hadde nok ikke vært tilsvarende dyrt å bestille f.eks 50 invitasjoner. For materialene er jo ikke så dyre. Men 270 kroner!!! :o :o[/quote']

Og selv med DEN feilen, var jo prisen helt hinnsides! :o :o :o

Prisene til HippHippHurra var jo mer enn klart bedre!!! Men sjekk ut bryllupsbutikken.no også - de har masse fint! :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Brud2005
Jada' date=' det behøver ikke å ta så lang tid :-) Men jeg vurderer nå å bestille fra www.hipphipphurra.net :-) Der koster det 250 kr for 10 invitasjoner. Det var en mer overkommelig pris... :wink:[/quote']

hipp hurra for hipphipphurra.net sier bare jeg :danse:

Høres mye mer fornuftig ut. Du finner nok noe fint der.

Nattaklem :kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var verre med invitasjonene... Vi får halv pris, og likevel kommer 11 invitasjoner på 4900 kr! Riktignok er de kjempefine, men det var veldig dyrt! Kan spare mye på å lage dem selv, men det er jo litt sent, da... Hva synes dere om prisen??

:o OVERPRISET!

Og selv med halv pris synes jeg det er for mye...

Får hun egentlig solgt noen? Hvem er villige til å betale en slik blodpris?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk en mail i dag, der hun skrev at vi sikkert kunne bli enige om en pris...Så jeg skal prøve å foreslå noe lavere. Stakkars, hun har jo sittet i mange timer for å komme fram til et forslag, også får hun ingen ting igjen for det... :oops: men vi får se hva vi kommer fram til. Jeg kommer til å skrive hva hipphipphurra.net tar for sine, så får vi se om vi kan møtes et sted på veien... :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Synes ikke du skal ha dårlig samvittighet om du velger å handle invitasjoner et annet sted da. For det er jo dyrt nok å gifte seg fra før!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes ikke du skal ha dårlig samvittighet om du velger å handle invitasjoner et annet sted da. For det er jo dyrt nok å gifte seg fra før!

Du har rett i det! Har ikke hørt noe fra henne etter at jeg sendte siste mail heller... :-? det som stresser oss litt nå, er at det er umulig å få tak i noen på restaurant Balaklava!!! :evil: :-x Har prøvd i ca en uke. Kan jo håpe på at det er åpent i morgen kveld, så de tar telefonen da...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Håper det fikser seg! :klem:

Takk! :klem: til deg også! Har prøvd å ringe restauranten hele helga, men får bare en telefonsvarer :evil: Så jeg sendte mail til lokalavisa, til den spalten hvor man kan få svar på spørsmål og sånn...Litt harry, men jeg gjorde det anonymt, da... :oops: Er jo nesten desperat nå... :ler: Vi abbonnerer ikke på lokalavisa, så jeg må følge med i den på jobben eller på nettet...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk mail fra restauranten i dag :) med tlf nr til bookingsjefen. Så jeg ringte og snakka med han nå. Han sa at det koster 455 kr for en treretters middag pr pers. de har ikke fast meny, så vi blir satt i kontakt med kjøkkensjefen og setter opp meny med han :-) Vin koster fra 285 og oppover. Så det er dyrt, men vi har jo halvert antall gjester...og siden det kun er middag og ikke selskap, blir det sikkert ikke så veldig mye drikikng? Vi kan ha med bryllupskake selv, men da må vi betale 30 kr pr pers for servering. Det inkluderer også kaffe. Åh, det blir deilig å ikke styre med alt sånt selv!! :rosasmil: han skal sjekke opp ulike datoer i morgen og ringe meg igjen. Da skal vi avtale tid så sambo og jeg kan dra og se på restauranten og snakke med dem!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...