Gå til innhold

søndagsengel?s bryllupsdagbok


søndagsengel?

Anbefalte innlegg

Hmm, hva sa din kjære om antrekk?

Har kjøpt en kortarmet linkjorte til mannen. Tror det blir den og dressbuksen. For vi satser jo på fint vær!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei.

deilig med kg oppe igjen ja..

litt usikker selv jeg hva jeg synes om det... men men.. venner oss sikkert til det..

og tenk..på lørdag er du gift!

Hei! Er litt usikker selv! Men liker det bedre nå som jeg har vært her litt, enn jeg gjorde helt i begynnelsen... Jeg gifter meg til mandag, jeg. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm, hva sa din kjære om antrekk?

Har kjøpt en kortarmet linkjorte til mannen. Tror det blir den og dressbuksen. For vi satser jo på fint vær!

Hei! Dress er ikke nødvendig! Men det du skrev hørts fint ut da! Det er dressjakka og slipset som gjør antrekket litt for formelt! Regner med at sambo tar dressbukse eller en annen svart bukse. Med mindre det er 30 grader, som det har vært den siste tiden! Da må de virkelig få gå i noe tynnere og kortere!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

Var mandag su skulle gifte deg på ja.. hmm slår seg hardt i hodet smiley.. hvor fikk jeg det i fra at det var lørdag?

fin fin mage du hadde.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

Var mandag su skulle gifte deg på ja.. hmm slår seg hardt i hodet smiley.. hvor fikk jeg det i fra at det var lørdag?

fin fin mage du hadde.

Kanskje ikke så rart at du trodde det var lørdag, det er jo mye mer vanlig å gifte seg på en lørdag enn på en mandag :) Uansett - det nærmer seg med stormskritt! Holder på med morgengavealbumet til sambo akkurat nå... SKAL ha det ferdig i dag!! Imorgen går dagen med til å sette på negler, lage meny og sanghefte, hente morgengavesmykke til sambo, kjøpe strømper og innpakningspapir til gavene hans, og fredag skal vi hente klærne våre og gjøre huset klart for helgebesøk. :o Gleder meg litt til det er over, jeg! Mye å tenke på ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde nettopp et lite øyeblikks panikk... Pappa spurte meg her om dagen om vi ahdde fått billettene til bryllupsreisen (han er sånn som har orden på alt). Det kunne jeg ikke huske om vi hadde, men jeg mente vi hadde fått et eller annet på mail. Da jeg sjekka mailen, var det bare en bestillingsbekreftelse, så jeg sendte en mail til reiseselskapet for å spørre. Fikk svar i dag, om at vi hadde mottatt flere vouchere - til fly, hotell og leiebil, i posten. Jeg ble jo kjempestresset, husket at vi fikk en konvolutt fra dem i november, men ante ikke hvor den var! Fant den heldigvis sammen med masse andre opapirer (fikk samtidig kastet masse :D ). Men det var en stresset situasjon her et øyeblikk... :unsure:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

ALBUMET TIL SAMBO ER FERDIG!! Det tok meg mange timer, men ble ganske fint og personlig synes jeg! På siste side limte jeg inn en konvolutt jeg laget av fint papir, og oppi der skal jeg putte et ekte kjærlighetsbrev og lime igjen konvolutten :wub: Det må da være lov til å være litt ekstra klisjeromantisk på en sånn dag?? :P

Endret av søndagsengel?
Lenke til kommentar
Del på andre sider

og så kan du jo si at han ikke får åpne det før om f.eks 1 bryllupsdag.. Så kan du jo skrive litt om tanker fremover og sånt. Så kan dere sammenligne om det var slik det ble!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åååå..jeg hadde blitt sååå glad hvis jeg fikk et slikt album i gave. Det blir nok supert! ;)

Skal si du har nok å gjøre ja... hvordan er det med nervene? Det har ihvertfall flyttet inn noen sommerfugler i min mage nå....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

og så kan du jo si at han ikke får åpne det før om f.eks 1 bryllupsdag.. Så kan du jo skrive litt om tanker fremover og sånt. Så kan dere sammenligne om det var slik det ble!

Jeg lurte litt på om jeg skulle det, men så ble det et brev som han kan åpne på morgenen dagen etter likevel. Men han må gjerne ta det frem år etter år hvis han vil det... :wub:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åååå..jeg hadde blitt sååå glad hvis jeg fikk et slikt album i gave. Det blir nok supert! ;)

Skal si du har nok å gjøre ja... hvordan er det med nervene? Det har ihvertfall flyttet inn noen sommerfugler i min mage nå....

Ganske mange og store sommerfugler her også! I noen øyeblikk, sånn som akkurat nå, er jeg helt rolig, mens andre ganger gruer jeg meg. Våknet for eksempel i femtiden i dag og fikk ikke sove mer, så jeg sto like gjerne opp... Mange bryllupstanker som surrer rundt i hodet! Synes ærlig talt det skal bli godt å få det overstått, selv om det sikkert blir trist at det er over for alltid...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jøje meg, nå går tiden fort!! I går kveld snakka sambo og jeg mye om bryllupet, selve gjennomføringen. Jeg føler meg mye mer avslappet nå. I dag har jeg henta overdelen til kjolen, som er sydd ut, satt på meg negler, kjøpt to par strømper, henta morgengaven til sambo, og kopiert opp/skrevet ut sanger, meny og forside til heftet. Prøver å ikke se på sangene som andre har skrevet, men det er ikke helt lett... :sjenert: Skal begynne å sette sammen heftene nå snart. Har kjøpt hjerteformede, sølvfargede splittbinders på panduro, som jeg skal feste øverst i venstre hjørne. Håper det blir fint!

Endret av søndagsengel?
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Holdt på lenge med sangheftene i går! Glad vi bare blir 19, det hadde tatt evigheter med 40... :roll: Har hatt kg-abstinenser i hele dag, for i går kveld kom jeg plutselig ikke inn på internett lenger!!! Fikk broren min til å komme i dag, og han fikk ordna det på en times tid ved hjelp av en flink dame i Telenor :) Jeg har brukt dagen til å gjøre rent, da.

Når Sambo kommer fra jobb skal vi kjøre og hente bryllupsklærne hans. Spennende, jeg har nesten glemt hvordan de ser ut, jeg. Prøvde forresten kjolen min i sted, og den passet fint! Prøvde undertøyet jeg har kjøpt også - vokser jo både her og der for tiden, men det satt fortsatt fint ;)

I kveld kommer mora til sambo og samboeren hennes. De bor i Nord-Trøndelag, og skal kjøre hit i dag og blir til bryllupet er over. Dette er vår siste helg som ugifte... Rart å tenke på!!! Tviler på at neste helg blir så veldig mye annerledes, da. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Principessa
-er bittelitt missunnelig på at du har nurk i magen..har ømme pupper og vondt i magen for tiden og er kanskje en smule håpefull? :forvirret:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

-er bittelitt missunnelig på at du har nurk i magen..har ømme pupper og vondt i magen for tiden og er kanskje en smule håpefull? :forvirret:

Kanskje det er noe på gang da? ;) *krysser fingrene*

Nå har vi henta klærne sambo skal ha i bryllupet, og vært på Smart Club og handlet mat for dagene fram til tirsdag. Skal jo som sagt ha gjester. Faren til Sambo har vært og henta gave til oss fra jobben til sambo, og fra en kamerat av sambo som har dratt på ferie. Spennende :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå kom naboen over veien med gave til oss :) Sparer den så klart til mandag! Men det begynner visst å gå litt mer opp for meg at vi skal gifte oss!!! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...