Gå til innhold

søndagsengel?s bryllupsdagbok

søndagsengel?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Takk Heidi! Jeg fant ikke skoene mine der, men i farge og fasong er de veldig like den skoen som vises på linken du ga meg. Bare at mine har ikke fullt så høy hel, og har en ganske stor blomst i champagne og ivory silkebånd på foten... Litt vanskelig å forklare, men skal lete mer på sidene du viste meg, så kanskje jeg finner bilde av dem! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I går bestemte vi oss for å ha borgerlig vielse!!! Er ikke bestemt om vi skal ha det i min eller hans by (vi bor i "hans" by nå). Tinghuset i min by er penest utenpå (og utenfor), men vi har ikke vært inni noen av dem... Men nå er vi i allefall et steg lenger i planleggingen! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg forresten lagt ut linken til avstemningen i mange dagbøker her inne. Vet det er UTROLIG kjedelig å åpne den ene dagboka etter den andre og lese akkurat det samme innlegget! Men jeg tok sjansen...  :oops:

Strengt tatt er det spamming og veldig fy, men jeg syntes det var såpass okei musikk at jeg gav min stemme alikevel, jeg. ;)

Gratulerer med bestemmelse av vigselsmåte! Og siden dere ikke er kristne, så mener jeg at dere har tatt riktig valg. :) Vi får bare bevise at borgelige bryllup også kan bli flotte, ikke sant? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Strengt tatt er det spamming og veldig fy, men jeg syntes det var såpass okei musikk at jeg gav min stemme alikevel, jeg. ;)

Gratulerer med bestemmelse av vigselsmåte! Og siden dere ikke er kristne, så mener jeg at dere har tatt riktig valg. :) Vi får bare bevise at borgelige bryllup også kan bli flotte, ikke sant? :)

Fint at du stemte! De hoppet nettopp opp på 2. plass, kanskje det var takket være deg det da? Ja, vårt bryllup kommer til å bli kjempebra!!!!! Skal dele planleggingen og festen med de som leser her! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk! Ja, det er godt å ha bestemt seg! Selv om jeg tror vi egentlig var ganske sikre på avgjørelsen i lang tid før i går. Nå venter vi bare på at slutten av mars skal komme, sånn at vi kan sende inn papirene for prøving av ekteskapsvilkår til folkeregisteret... Finner man forresten de papirene på nettet? Noen som vet??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror kanskje man finner dem på www.orkdalsmenighetene.no.  Ikke sikker da selvfølgelig... :oops:  :roll:

Joda, jeg fant dem der! Takk Hannemor! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

så bra at dere har bestemt dere da! Har dere bestemt dere for dato også eller?

Vi kan ikke sette endelig dato før etter at vi har fått papirene for prøving av ekteskapsvilkår godkjent. Men en gang i uke 28, 29 eller 30 blir det i hvertfall! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ok. Satser dere på en fredag eller en annen ukedag?

Det er litt usikkert. Lurte litt på fredag 29. juli, ettersom vi drar på bryllupsreise den 30. Men samtidig hadde det vært godt å ha noen dager mellom bryllupet og reisen. Og det hadde jo vært greit å ha vennefesten etter bryllupet, noe som ikke går hvis vi har bryllupet den 29. (Dessuten vil vi gjerne ha bryllupsnatten på Hankø fjordhotell, men det blir litt stress å dra rett fra hotellet og til flyplassen... :wink: ). Så det er mulig det blir en annen ukedag. De fleste av gjestene våre har ferie/fri likevel, og de andre jobber turnus, så de må kanskje tatt seg fri uansett hvilken dag vi velger... Tar nok utgangspunkt i når lokalet er ledig :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:vinke: til deg og snuppa!

Hvordan går det med planleggingen din?

Hei!

Har ikke planlagt så mye etter at vi bestemte oss for å endre bryllupet litt... Det som er viktigst å få gjort nå, er å ringe rundt og avbestille det vi allerede har booka. Så i dag hadde jeg tenkt å ringe til kirken, frisøren, cateringfirmaet og lokalet... Men får se hva jeg gjør... Synes ikke noe særlig om å ringe og avbestille, jeg... :oops: :oops: Cateringfirmaet skal vi jo bruke likevel, men det blir en annen dato. Frisøren er jeg litt usikker på. Mulig den frisøren jeg egentlig ville bruke har ledig på den nye datoen :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det går sikkert kjempebra! Er jo bare godt å få gjort det...de forskjellige instansene setter sikkert bare pris på så tidlig tilbakemelding og avbestilling som mulig! :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg avbestilt frisør og lokale, og sagt fra til cateringfirmaet at vi kommer til å velge en annen dato. Det gikk helt fint! :-) Nå gjenstår det verste: å ringe kirken. Må ringe to steder: kirkekontoret og museet som leier ut kapellet vi har bestilt... Tror jeg kommer til å si at noe har kommet i veien så vi må finne ny dato... Virker litt teit å si at vi har bestemt oss for borgerlig vielse når vi har bestilt kirke og prest og greier... :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...