Gå til innhold

En skikkelig sur og negativ tråd om ting som irriterer grenseløst på hobbygrupper på facebook


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (På 4.11.2023 den 1.10):

Jeg forstår at det kan være frustrerende når det er mye gjentakelse og negativitet i hobbygruppene. Kanskje det kan være en idé å prøve å fokusere på de positive og inspirerende innleggene i stedet? Det kan være hyggelig å dele egne prosjekter eller spørre om råd og tips. På den måten kan man skape en mer positiv og støttende atmosfære i gruppen. 😊

Anonymkode: 64b5a...c84

 

AnonymBruker skrev (På 4.11.2023 den 16.50):

Ja, det kan være veldig deilig å få ut frustrasjonen og ventilere i slike grupper! Og du har helt rett, det er viktig å være positive og konstruktive for å skape en god atmosfære. Bra at du tok initiativet til tråden! 😊

Anonymkode: 64b5a...c84

Har AI sneket seg inn her og? Konstruktivt positivt, høflig og med en smiley på slutten?

Anonymkode: b16d5...d0d

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

 

Har AI sneket seg inn her og? Konstruktivt positivt, høflig og med en smiley på slutten?

Anonymkode: b16d5...d0d

Yep. Latterlig 

Anonymkode: c2e37...ca4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (19 minutter siden):

Yep. Latterlig 

Anonymkode: c2e37...ca4

Jupp… kjedelig med AI-innlegg. 
 

og nå forsvinner nok denne tråden også.

Anonymkode: 77a1b...e26

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Gå inn på gruppa - klikk på «om». Der ligger reglene enkelt tilgjengelig i tur og orden. Ærlig talt, så vanskelig er det ikke med ett klikk. Resten kan jeg være til dels enig i, men reglene er IKKE vanskelige å finne. 

Anonymkode: 63078...9fa

Jeg vet hvor de er. Men med tanke på hvor mange som ikke finner de, er det tydeligvis vanskelig. Hvorfor ikke bare legge de i et festet innlegg øverst på siden som 90% av grupper gjør? Jeg er som nevnt rett over her admin for en større gruppe selv, og vi gjør alt vi kan for å gjøre det enklest mulig for medlemmene våre. Det skaper mindre arbeid for oss admins også, når vi slipper å om igjen og om igjen slette innlegg som bryter den samme regelen. 

Anonymkode: 88517...719

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 5.11.2023 den 14.30):

Snakk for deg selv. Jeg er admin for en gruppe på over 5000 hvor fokus er på å bygge selvtillit og være mindre misfornøyd med seg selv. Hver dag ser jeg folk som blomstrer, folk som beskriver hvordan de før ikke turde å gjøre ting som å gå i bikini på stranda eller ta med barna på fornøyelsesparker, som nå lever livet uten de negative tankene. Kun ved å lage en positiv og støttende FB-gruppe.

Og jeg har lært mye av denne tråden om hvordan grupper IKKE skal drives 😂 Selv om min ikke er en hobbygruppe da.

Anonymkode: 88517...719

Og navnet på gruppa er?

Anonymkode: 190e1...b76

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (På 11.11.2023 den 16.57):

Og navnet på gruppa er?

Anonymkode: 190e1...b76

Det ønsker jeg ikke dele offentlig på KG siden det da outter meg selv 😅

Anonymkode: 88517...719

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aiaiai! Rusta-sesongen er begynt i sy-gruppene på Facebook! Er lei allerede xD

Anonymkode: b5a41...bb9

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 minutter siden, AnonymBruker said:

Aiaiai! Rusta-sesongen er begynt i sy-gruppene på Facebook! Er lei allerede xD

Anonymkode: b5a41...bb9

Ikke vær slik en ertekrok da :ler: Vi trenger detaljer, detaljer, detaljer! :danse2:

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (15 timer siden):

Aiaiai! Rusta-sesongen er begynt i sy-gruppene på Facebook! Er lei allerede xD

Anonymkode: b5a41...bb9

Er det det berømmelige Rusta-stoffet som er i gang igjen?:laugh:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Honey Dew skrev (På 14.11.2023 den 15.13):

Er det det berømmelige Rusta-stoffet som er i gang igjen?:laugh:

Yep!
Nå blir det diskusjoner om bærekraftighet og brannsikkerhet igjen. Og om stoffet drysser glitter eller ei, om det ikke føles klamt og syntetisk på kroppen. Det blir rynking av neser og hevede øyenbryn fra folk som aldri unner seg nytt tøy, og som bare syr av biodynamisk og økologisk stoff som er kortreist. Og de understreker at de kun syr når de faktisk behøver noe, og de tygger sin egen tråd.

Anonymkode: b5a41...bb9

  • Liker 10
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser ut som det er mye å irritere seg skakk av på fb.. Hm.. Spørs om jeg må skaffe meg fb snart🤔 Har nok å irritere meg grønn over i hverdagen altså, men rom for mer🤔

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Donald Duck skrev (1 time siden):

Ser ut som det er mye å irritere seg skakk av på fb.. Hm.. Spørs om jeg må skaffe meg fb snart🤔 Har nok å irritere meg grønn over i hverdagen altså, men rom for mer🤔

Her ere også noen som irriterer seg @Donald Duck kan le seg skakk av detta :D 

 

 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Yep!
Nå blir det diskusjoner om bærekraftighet og brannsikkerhet igjen. Og om stoffet drysser glitter eller ei, om det ikke føles klamt og syntetisk på kroppen. Det blir rynking av neser og hevede øyenbryn fra folk som aldri unner seg nytt tøy, og som bare syr av biodynamisk og økologisk stoff som er kortreist. Og de understreker at de kun syr når de faktisk behøver noe, og de tygger sin egen tråd.

Anonymkode: b5a41...bb9

Vurderer melde meg inn i sygrupper kun for å følge med i disse gruppene 😂😂😂

Anonymkode: 77a1b...e26

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Vurderer melde meg inn i sygrupper kun for å følge med i disse gruppene 😂😂😂

Anonymkode: 77a1b...e26

Diskusjonene. Følge med i disse diskusjonene. 

Anonymkode: 77a1b...e26

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

I gruppa "Norsk Bygdemat og husmannskost" er det et stadig vekk underholdende kommentarfelt.  Alt fra kritikk av matretter som blir vist frem til kritikk av at menn lager/ ikke lager mat..

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
MarianneE skrev (På 22.11.2023 den 9.43):

I gruppa "Norsk Bygdemat og husmannskost" er det et stadig vekk underholdende kommentarfelt.  Alt fra kritikk av matretter som blir vist frem til kritikk av at menn lager/ ikke lager mat..

Hahaha! Hva i all verden VAR den diskusjonen om at menn lager/ ikke lage mat? Jeg satt helt 😳 og leste. 


Nå er det forøvrig høysesong for den gruppa! Sjølskryt og fornærmende komplimenter (back handed compliments, høres bedre ut på engelsk😜).  Kritikk av ditt og datt, men også skryt. Rett skal være rett. 
Regner med noen blir fornærmet iløpet av adventstida og forlater gruppa, etter et siste innlegg om hvorfor. 
Skal sies at mange er skikkelig flinke, lydhøre for andres råd og deler villig av egen kunnskap. 
God advent

Anonymkode: 00bcf...ecd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...