Gå til innhold

Paradise Hotel 2017 - uten spoilere


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg fikk litt nok av Sofie når hun i starten av denne uken kommanderte at de bare skulle ta Kevin? vet det han? som president også trengte ingen å tenke noe mer over dette 😂 Da forstod jeg hvor sjefete og usikker hun er, og da håpet jeg på at det var henne som skulle ryke denne uken. Og det var det! Godt og bli kvitt henne. 

Anonymkode: 94001...eb7

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Også når Sofie sier ''Jeg spiller jo ikke. Jeg bare løper rundt for Andrea!!''

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Endelig litt spill! Syntes det har vært så kjedelig når de bare har klart å holde de gamle der hele veien. Altså vi er laaaangt ute i sesongen og de som var igjen forrige uke
Morten (fra starten)
Alex (fra starten)
Sofie (fra starten)
Kevin (fra starten)
Petter (fra starten)
Andrea (fra starten)
Grunde (fra startet, men ute et par ganger)
Lunde (fra uke 2)

og Theele og Henote. 

Og thats it! 2 stykker som ikke er fra starten/uke 2...
 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lunde betegnet jo seg selv som ny da. Hun kom jo tross alt inn i uke 2. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke sett torsdagens episode før nå. Irriterer vettet av meg at Triana prøver å avsløre alle hemmeligheter hver eneste torsdag!! Gjør de det i Danmark også? 

Anonymkode: d31cf...556

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå håper jeg Sofie kommer inn igjen neste uke. Siden Alex har fortalt alt til Morten, blir det nok action på hotellet framover. Håper jeg.

Anonymkode: 7af46...6d0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

13 timer siden, AnonymBruker skrev:

Har ikke sett torsdagens episode før nå. Irriterer vettet av meg at Triana prøver å avsløre alle hemmeligheter hver eneste torsdag!! Gjør de det i Danmark også? 

Anonymkode: d31cf...556

Ja, i både Danmark og Sverige.

Anonymkode: edebe...e17

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 11.5.2017 den 23.23, AnonymBruker skrev:

IDIOT, Aleks..

Anonymkode: 64333...da7

Det var vel egentlig Teele som var en idiot som fortalte til Lunde og Aleks at Kevin var med på det. Fatter ikke hvorfor hun gjorde det, enste sjansen hun har i en eventuell finale er at Kevin er godt likt av resten av gruppen, å "sverte" hans gode rykte ødelegger bare deres sjanser.

Jeg syns det var smart av Aleks å fortelle til Morten at Grunde og Kevin var med på det. Da retter han Morten sin vrede mot noen andre enn han selv og Lunde. 

Anonymkode: b0049...4ce

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Det var vel egentlig Teele som var en idiot som fortalte til Lunde og Aleks at Kevin var med på det. Fatter ikke hvorfor hun gjorde det, enste sjansen hun har i en eventuell finale er at Kevin er godt likt av resten av gruppen, å "sverte" hans gode rykte ødelegger bare deres sjanser.

Jeg syns det var smart av Aleks å fortelle til Morten at Grunde og Kevin var med på det. Da retter han Morten sin vrede mot noen andre enn han selv og Lunde. 

Anonymkode: b0049...4ce

Helt enig.. og strengt tatt hadde vel ikke Kevin trengt å gjøre noen ting, men bare latt det gå sin naturlig gang. Dermed kunne han vel også stemt på seg selv. Uansett, endelig ble det spilling på PH :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor har ida vært i dag? Har ikke sett henne èn gang!

Anonymkode: e6073...d55

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Edit: jo nå, helt på slutten.

Anonymkode: e6073...d55

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg kan ikke si at jeg har vært spesielt engasjert denne sesongen, men er det én ting jeg IKKE vil skal skje, så er det at Andrea eller Petter vinner. Usj.

 

Anonymkode: 5a939...b82

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Andrea er jo direkte ondskapsfull. Martine gjorde alt i sin makt for å redde seg selv forrige uke. Noe som bør få forståelse i gruppa. Og når Andrea får muligheten til å sende ut en gutt, så går hun mot rådene til sine allierte (å sende ut Kevin) og sender ut Alex for å såre og ta hevn på Martine. Altså, hva skjedde med å ikke ta ting personlig? Jeg blir så matt. Samme med Morten som sitter å sier at han gir faen i at Alex ryker, at han ikke bryr seg om noen. Jeg mener, hallo - det er et spill? Eller er det kun når ting går din egen vei? Jeg blir så oppgitt over at folk har så utrolig liten selvinnsikt og minne, at de ikke selv husker sine egne reaksjoner én uke tilbake i tid når situasjonen var en helt annen. 

Anonymkode: 72934...860

  • Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Morten som tror han er så smart og detektiv fordi han har "figured it all out" av seg selv (det med presidentvalget), men det var jo Alex som SELV kom og sa alt til han. Morten prøver å fremstå som en smart leder overfor de andre hele tiden, må le litt. 

Anonymkode: 34310...6e2

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

På en måte synes jeg det er bra at Andrea spiller, fordi det er det som gir bra TV, men samtidig synes jeg det er noe så inni granskogen irriterende at hun tar lederrollen så til de grader og mener hun har KRAV på å få vite ting. Som da hun tok Kevin til side og ba ham fortelle hva som skjedde forrige uke, for hun vil vite ALT. 

Fint at de spiller, men Andrea og Morten er bare tilhengere av spill så lenge det er "de som styrer og lager fullstendig kaos". Så fort noen andre spiller og de ikke har kontroll, blir de sure og oppfører seg som om de andre deltakerne har sviktet dem og gjør noe ulovlig og uakseptabelt 

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

39 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Morten som tror han er så smart og detektiv fordi han har "figured it all out" av seg selv (det med presidentvalget), men det var jo Alex som SELV kom og sa alt til han. Morten prøver å fremstå som en smart leder overfor de andre hele tiden, må le litt. 

Anonymkode: 34310...6e2

Og hver gang han har mulighet til å vise hva han kan eller vet så "gidder han ikke" eller "taper med vilje."

Anonymkode: d21fa...089

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så utrolig pen Martine er nå som hun ikke bruker så mye sminke lenger. Og nå hun er helt sminkefri med det lille fregnedrysset på nesa. Trist at så pene jenter føler at de må bruke så tykt lag med sminke som hun gjorde da hun sjekket inn/på instagram. 

Anonymkode: 07b40...5a3

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forbanna irriterende forteller-stemme!! 

Anonymkode: aadde...7ba

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...