Gå til innhold

Paradise Hotel 2017 - uten spoilere


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Aldri likt han siden første dagen. Det startet med måten han røyket på, herregud for en fjott. Leker overklasse fordi han sikkert har rike foreldre. Gutten har NULL selvinnsikt. Han forstår tydeligvis ikke at han ser ut som et barn, og når han har prøvd seg på jentene der inne føler JEG meg skamfull....

Morten drev jo og behandlet han som dritt når han var slave, og straks rollene var snudd prøvde han spakt å spille samme spill mot Morten, bare at Morten ikke gadd å gjøre det. Når han hadde gjort Morten en tjeneste så drev Morten å lekte med han og gjorde han usikker på om han skulle sende ut Andrea..

Han topper det hele ved å si at han er den sterkeste spilleren og vil at folk skal kalle han sjef.....  Jeg har ikke ord.

Anonymkode: f255c...fce

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Aldri likt han siden første dagen. Det startet med måten han røyket på, herregud for en fjott. Leker overklasse fordi han sikkert har rike foreldre. Gutten har NULL selvinnsikt. Han forstår tydeligvis ikke at han ser ut som et barn, og når han har prøvd seg på jentene der inne føler JEG meg skamfull....

Anonymkode: f255c...fce

Syns dette var drøyt skrevet.. trenger ikke være så hatefull mot noen du ikke kjenner.

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråden er ryddet for spekulasjoner. 

Mynona, mod. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble han Petter litt sur fordi han ville imponere den nye jenta og å ha sex med henne? :fnise:

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Dansedilla
8 minutter siden, Cherries skrev:

Ble han Petter litt sur fordi han ville imponere den nye jenta og å ha sex med henne? :fnise:

Sikkert! Haha han ble jo dritforbanna lol

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herlig tilskudd i gjengen med den nye jenta! :-)

Hadde Sofie og Morten sex?

Anonymkode: e4b6f...9ac

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Minesveiper

Grunde sitt ansikt når han sa at den nye dama bydde på seg selv :fnise:

Endret av Minesveiper
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurer skikkelig på hvem som blir valgt i morgen! Spennende!

Anonymkode: 0b455...5a4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvem var det som klinte på slutten?? Syns det så ut som Petter? 

Og hadde Morten og Sofie sex??

Anonymkode: c0777...b12

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eh hadde Petter og Andrea sex er vel heller spørsmålet 😂

Anonymkode: f8539...a54

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når scena hvor Grunde lærer Henote hvordan man skifter dorull inne på Paradise Hotel er noe av det mest interessante og morsomme denne sesongen, så sier det seg selv hvor døll resten av deltakerne er.

Grunde og Henote sammen lager god TV, resten kunne gjerne vært bytta ut. 

Anonymkode: 72934...860

  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

18 timer siden, AnonymBruker skrev:

Herlig tilskudd i gjengen med den nye jenta! :-)

Hadde Sofie og Morten sex?

Anonymkode: e4b6f...9ac

Ser sånn ut🤗 Og det andre radarparet ;Sofie og Morten også 👍🏻

Anonymkode: c1e5c...eda

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heia Sofie! Synd at jentene vil ha ho ut. Ho bestemmer ikke mer enn andre ....er det noen som fortjener å vinne så er det Sofie !!! Tele er dølleste av alle

Anonymkode: c1e5c...eda

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper Sopie ryker!

Anonymkode: efe8e...d5a

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Blir nok Lunde eller Henote som ryker på torsdag :-(  Tviler ihvertfall sterkt på at det er Sofie. Beste hadde vært å få Andrea ut, har fått nok av henne nå.

Er også lei Petter, han er så ufattelig barnslig. Raserianfall som en unge i trassalderen. Han og Andrea kan sjekke ut og starte opp barne-tv.

Aleksander er herlig, jeg knekker sammen i latter hver gang han åpner munnen. 

Anonymkode: 86b7c...62d

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hahaha kveldens episode må være den beste til nå. Blååååå boble på hue til Alexander. Jeg spiller. Han er jo det søteste noensinne i Paradiset. Og alle begynte plutselig å spille. Håper planen blir gjennomført og Sofie stuper ut og aldri vender tilbake hehe. Morten next. De tror de ikke behøver spille denne uka, bare slappe av å gli igjennom fordi de har lagt grunnlaget for ikke å bli rørt. Håper de møter tidenes overraskelse. At ingen trekker seg nå.

Anonymkode: 635de...d68

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hahaha kveldens episode må være den beste til nå. Blååååå boble på hue til Alexander. Jeg spiller. Han er jo det søteste noensinne i Paradiset. Og alle begynte plutselig å spille. Håper planen blir gjennomført og Sofie stuper ut og aldri vender tilbake hehe. Morten next. De tror de ikke behøver spille denne uka, bare slappe av å gli igjennom fordi de har lagt grunnlaget for ikke å bli rørt. Håper de møter tidenes overraskelse. At ingen trekker seg nå.

Anonymkode: 635de...d68

Enig!! Hadde vært såååå gøy å sett trynet på de andre da 😂😆

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Andrea må gjerne bli litt forkjølet så vi slipper den skingrende babystemmen hun bruker hele tiden. Jeg muter TV når hun snakker..

Det skjer virkelig ingenting der....

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...