Gå til innhold

Paradise Hotel 2017 - uten spoilere


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Morten begynner å irritere meg skikkelig. Håper ikke han vinner. 

Syns også BTW at det er litt teit at de har byttet ut yrke/situasjon med deres instanavn. Det er jo bare et enkelt google-søk 🙄 

Anonymkode: 64333...da7

Enig. Det styrker bare inntrykket av at PH er markedsføring for fremtidens bloggere/instagrammere. De viser sine beste sider og prøver være morsomme på hotellet, fremfor å lage underholdende tv. Ingen tør være drittsekker eller gjør noe upopulært. 

Anonymkode: 8467e...adb

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Rose11

Etter forrige sesong,så hadde jeg egentlig gitt opp ph. Meeen har nå sett episoder av denne sesongen og det er samme PH stil som det har vært de siste sesongene. Kjedelig og folk er bare på badeferie :roll: 

kjedelig at ingen tør å bruke makten ordentlig  (ikke som jeg har sett. Har ikke orket å sett alle episodene)  men istedenfor tar de enkleste utvei og sender hjem de nye. Vil de ikke vinne? Jeg er lei dumme kostymer og at de sender inn deltakerne så ofte. Har de virkelig ikke andre å sende inn? Få søkere? Kan begynne å lure her.

Tror ikke jeg orker å de fler episoder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ER så lei av Morten. Kan ikke han ryke snart!?!

Anonymkode: efe8e...d5a

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, AnonymBruker skrev:

2. Juni, 18 episoder igjen.

Anonymkode: 3afe0...de2

1.juni

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, Meadow skrev:

Jeg liker Morten bedre og bedre! Og han er virkelig kjekk 😍

lol

Fyren er 1.72 høy. Mega lav

Anonymkode: e4b1d...e18

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

22 minutter siden, AnonymBruker skrev:

lol

Fyren er 1.72 høy. Mega lav

Anonymkode: e4b1d...e18

Hva så? Lave menn kan ikke være kjekke? Jeg er bare 160 og hadde hatt null problem med å være i forhold med en som var 172. Høyde er ikke alt.

Anonymkode: 6a932...6a8

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hva så? Lave menn kan ikke være kjekke? Jeg er bare 160 og hadde hatt null problem med å være i forhold med en som var 172. Høyde er ikke alt.

Anonymkode: 6a932...6a8

Er vel en grunn for at herremodeller er minimum 1.80 høye...

Og 1.72 er jævla lite. Men joda, kjør på. Han forsvinner om 1 år uansett, når ph-bobla er vekke

Anonymkode: e4b1d...e18

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Er vel en grunn for at herremodeller er minimum 1.80 høye...

Og 1.72 er jævla lite. Men joda, kjør på. Han forsvinner om 1 år uansett, når ph-bobla er vekke

Anonymkode: e4b1d...e18

Hva er problemet ditt egentlig? Virker som du har noe personlig imot han. Fyren er kjekk uansett hvilken høyde han har. 

Anonymkode: bf66d...d73

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Hva er problemet ditt egentlig? Virker som du har noe personlig imot han. Fyren er kjekk uansett hvilken høyde han har. 

Anonymkode: bf66d...d73

Enig! Gutten er da ikke kortvokst! Han er i hvert fall høyere og kjekkere enn Tom Cruise ;) 

Anonymkode: aadde...7ba

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

OK, denne sesongen har vært ganske kjedelig, kjedelige mennesker, kjedelig bruk av makt, kjedelige tema, kjedelige parrr-seremonier. 

I promoen for i kveld så så det imidlertid ut som noe helt utrolig sjokkerende skal skje. De prøver de å få det til å virke som hver gang da, og hver gang har det vært fullstendig forutsigbart.

Håper de kan overraske med noe kult i kveld. La det skje!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Morten tror han er den sjefen på hotellet. Men egentlig så har han ikke fått til en dritt der inne. :P

Anonymkode: efe8e...d5a

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Morten tror han er den sjefen på hotellet. Men egentlig så har han ikke fått til en dritt der inne. :P

Anonymkode: efe8e...d5a

Det som er så artig. Skjønner ikke hvorfor han er cocky, han failer jo spillet totalt, lol. 

Anonymkode: 64333...da7

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det morsomste er jo at Petter er en ufattelig dårlig taper. Og når han først vinner så kommer det smilet og later som ingenting igjen.

Anonymkode: efe8e...d5a

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det morsomste er jo at Petter er en ufattelig dårlig taper. Og når han først vinner så kommer det smilet og later som ingenting igjen.

Anonymkode: efe8e...d5a

Kan vel ikke akkurat si at Morten fremstår som en bedre trell enn Petter heller da.  "Fuck off" er virkelig det voksne svaret til den som mener andre er dårlig taper;)

Kan ikke skjønne hva Morten er så "stor" etter- som familiemedlem hadde jeg skjemtes over den ekle holdningen.  Rart han ikke er kommet lenger her i verden, så god som han tilsynelatende er til alt.  

Anonymkode: 85fc5...238

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så Kevin tar sjansen ved å stille seg bak Teele, slik at Morten og Sofie kan få stå sammen?

Anonymkode: 931c1...de8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Så Kevin tar sjansen ved å stille seg bak Teele, slik at Morten og Sofie kan få stå sammen?

Anonymkode: 931c1...de8


Jepp, sleipt gjort av Sophie og sette Kevin i den faren. Men alle tror vel at han står trygt der uansett. 

Anonymkode: efe8e...d5a

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper ikke Kevin står trygt, at Teele overrasker eller at det skjer noe med at høvdingen bestemmer og at Petter gror et par baller og shipper ut Kevin eller noe.

Ikke at jeg ikke heier på Kevin, vil bare at noe skal SKJE

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir så oppgiiiitt... Ingen som tør å ta noen tøffe valg og det skjer lite. Badeferie it is. 

Anonymkode: 931c1...de8

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns det er rart at Kevin syns det er helt greit av Sofie å bytte han ut. Mtp hvor gode venner de er syns jeg det er veldig dårlig gjort å utsette han for den faren. 

Men uansett, kan virke som det skjer en twist etterpå, eller at Kevin ryker ut i fra reaksjonene. 

Anonymkode: 64333...da7

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...