Gå til innhold

Paradise Hotel 2017 - uten spoilere


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Tipper at hvis sofie ryker så sender produksjonen henne fort inn igjen...

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har ingenting å si om de sender Sofie inn igjen etter å ha røket ut. Det blir bare bedre TV. Hvis ting går etter planen vil altså Teele, Alex, Martine, Grunde, Henote, Ida og Sofies kjæreste (plan B) Kevin ha henne ut. Da er det ikke veldig kult å komme inn igjen og virke kjepphøy. Tror nok også Morten vil både skjelve i buksa, føle seg backstabbet av Alex og Grunde, og hevngjerrig nok til å faktisk spille hardt hvis det skjer. Jeg håper de klarer å gjennomføre planen. 

Anonymkode: 72934...860

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Petter er så ufattelig ufin, synes jeg. Tåler ikke en spøk, har nada selvironi og driver bare og kjefter og smeller på/bak ryggen til de andre. Og helt ut av det blå begynner han å brøle et eller annet. Blir så slitsomt å måtte skru ned volumet hver gang han snakker, bare sånn i tilfelle han skal få et eller annet utbrudd og sprenge høytalerne.

  • Liker 25
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Hugteken skrev:

Petter er så ufattelig ufin, synes jeg. Tåler ikke en spøk, har nada selvironi og driver bare og kjefter og smeller på/bak ryggen til de andre. Og helt ut av det blå begynner han å brøle et eller annet. Blir så slitsomt å måtte skru ned volumet hver gang han snakker, bare sånn i tilfelle han skal få et eller annet utbrudd og sprenge høytalerne.

Enig! Han er som en trassig 14 år gammel guttunge 

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

ENDELIG får 'alliansen' til Morten/Sofie motstand. Var deilig å se trynet på Morten etter at Teele ble valgt som kandidat. På tide å innse at han ikke styrer hotellet like mye som han tror han gjør :fnise: håper ikke at Martine, Henote og de andre backer ut av planen, og at de faktisk tar et taktisk smart valg på torsdag

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, håper virkelig de gjennomfører og at Teele får sendt ut Sofie! Endelig litt spill der inne. 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvem skulle tro at Martine Lunde kom til å være den som spiller der inne 😅 Liker det! Syns egentlig hun er den søteste der inne, og heier på henne og gjengen hennes nå (til og med Mr. Fjernesen Aleks). Er drittlei Morten og "familien" hans, de suger jo i spillet men likevel er de så cocky.

Anonymkode: 64333...da7

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Petter virker som en liten gutt som aldri har fått nei før. For en oppførsel!

Aleks synes jeg er dritsøt, ikke utseendemessig, men spesielt i gårsdagens episode der han var kjempestolt fordi han spilte. Faktisk aldri sett noen så sløv som han:fnise:

Elsket også reaksjonen til Grunde da Henote foreslo at han skulle stemme på Teele. ''woooow for en bra ide'':fnise::fnise:

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fin episode i går, men blir meget skeptisk...

Nå er det lagt opp så veldig til at Sofia ryker, og jeg blir ikke overrasket om et eller annet skjer de to neste dagen og planen går i vasken. Forberedt på å bli skuffa, men lever i håpet om at gårsdagens (sjeldne) episode ikke bare var taktikk og spill prat, men også et alvor bak.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg likte Sofie før, men hun har blitt cocky og føler seg for trygg. Hadde vært digg om hun røyk ut. Hun blir sikkert sendt inn igjen, men hun fortjener litt motgang 

Petter er en drittunge! Herregud...

Anonymkode: 6a932...6a8

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har gått glipp av litt. Skulle Grunde stemme på Teele?? Hvordan skjedde det? Er ikke han valpen til Morten?

Anonymkode: 07b40...5a3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er helt forelsket i Grunde. Han er så virkelighetsfjern og bare rar, men ser det ikke selv! Grunde må komme inn 100 ganger for min del :hjerte:

Ellers begynner jeg å gå kraftig lei av Andrea. Hun oppfører seg som en 10 åring med unicorn-klubben (eller hva det var) og hun lager babystemme når hun prater. Også klapper hun i hendene mens hun lager furteleppe eller babyskvil. Er helt tragisk å se på. 

  • Liker 26
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hva skjer med Henote?!?! Hun er så forbanna dum.

Anonymkode: efe8e...d5a

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

ENDELIG SKJER DET NOE..... ! 

Dauer over Andrea og Morten som skal sitte og forhøre folk XD Det er bare greit hvis de sender ut folk, men ikke omvendt. LOL

Anonymkode: fba97...5b5

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men irriterer meg over Henote, som på en måte satt dette igang, også røper hun det nesten for Sofie... herregud..

Anonymkode: fba97...5b5

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

3 timer siden, minister-mio skrev:

Petter og Andrea er håpløse

Enig, få dem ut!

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Evelynita

Først vil jeg si at jeg syns det er kjempegøy alt som skjer nå. ALLE spiller på en eller annen måte nesten. Må jo være første gang i historien. Jeg vil ikke ha ut Sofie, det finns så mange flere som er dritkjedelige der. MEN.. En ting jeg reagerer på er at Triana ikke telte stemmer. Og jeg er imot at hun blander seg inn men jeg syns det skal offentliggjøres stemmene sånn at det blir enda litt mer helvete. Og det er ikke riktig at de skal komme ut med "valgfusk" (ja Tele vant,  men stemmene bør offentliggjøres). Egentlig sjokkert over Kevin. Ja, kanskje han ikke har Sofie som backup men hun har jo fortsatt ikke gjort han noe, og de var kjempegode venner så jeg syns han gikk litt over streken. Bare min mening. Syns det er mest morsomt at alle er med, action blir det uansett nå. 

Det er for obvious at Sofie ryker ut btw. Så det blir nesten garantert noen andre tror jeg :) Håper noen sprekker, da hadde helvete vært løst 😂

Endret av Evelynita
Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 timer siden, Rotemor skrev:

Andrea må gjerne bli litt forkjølet så vi slipper den skingrende babystemmen hun bruker hele tiden. Jeg muter TV når hun snakker..

Det skjer virkelig ingenting der....

hahhahah jeg muter også TVen alltid når hun snakker, og når hun klapper dør jeg litt inni meg.

Anonymkode: 58fcb...266

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tipper Henote kommer til å sprekke. Hun er en svak person, og takler ikke ''presset''. Ser for meg at de sitter på parsermonien i morgen hvor Triana stiller henne et spørsmål, og hun deretter brister i gråt. 

Anonymkode: 0b455...5a4

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...