Gå til innhold

Paradise Hotel 2017 - uten spoilere


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Og Petter går rundt for å søke bekreftelse, "Si tusen takk da". For en fjomp.

Anonymkode: efe8e...d5a

Han følte seg riiimelig storkar der et lite øyeblikk. Så pinlig. 

Anonymkode: 64333...da7

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Akkurat nå, The Kitten skrev:

Hvordan kan Petter mene at han er den sterkeste spilleren der inne? 

Lol. Tidenes reach.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor mange uker har de snakket om at de skal begynne å spille forresten? :klo:

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Er Morten flink til å manipulere de andre?

Anonymkode: e3797...4b9

Nei,  de andre er bare dumme.  Han har jo ikke gjort noe,  har bare er så selvgod at han tror det er han som gjør de andre dumme! Uansett hva som skjer der inne,  tror han alt kan linkes som ledd i hans slue plan.  Han har ingen bakkekontakt stakkars gutten.  

Anonymkode: 85fc5...238

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Latterlig at Petter ikke klarte å sende ut Morten.
Så går han etterpå til Kevin og prater om at de skal sende ut alle de andre guttene. Som om han tror at Kevin spiller med han, og at han er den sjefen. Sorry kid, den makten trakk du nettopp ned i do! Idiot.

Anonymkode: efe8e...d5a

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nei,  de andre er bare dumme.  Han har jo ikke gjort noe,  har bare er så selvgod at han tror det er han som gjør de andre dumme! Uansett hva som skjer der inne,  tror han alt kan linkes som ledd i hans slue plan.  Han har ingen bakkekontakt stakkars gutten.  

Anonymkode: 85fc5...238

Har han en sterk personlighet som gjør de andre redd han?, kanskje ubevisst?

Anonymkode: e3797...4b9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nei,  de andre er bare dumme.  Han har jo ikke gjort noe,  har bare er så selvgod at han tror det er han som gjør de andre dumme! Uansett hva som skjer der inne,  tror han alt kan linkes som ledd i hans slue plan.  Han har ingen bakkekontakt stakkars gutten.  

Anonymkode: 85fc5...238

Haha, vet, hovedgrunnen til at han har overlevd er at de andre er en haug med dotter. Det er sykt irriterende!

Morten tok jo et helt idiotisk valg ved å gi fra seg høvdingtittelen, og samme med Kevin som frivillig stilte seg bak Teele, en av de skulle og burde ha røket ut i dag. Men NEIDA, de får bli, og eneste grunnen er at Teele og Petter er helt nepeskrell.

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Har han en sterk personlighet som gjør de andre redd han?, kanskje ubevisst?

Anonymkode: e3797...4b9

Litt, men jeg tror nok også det er veldig mye jentene her, Petter var nok liiiivredd for å bli kjølhalt og kastrert av Sofie og Andrea etterpå.

Når det gjelder Teele så forstår jeg ikke valget i det hele tatt, hun er jo bare stokk dum. Var sikkert noe med at det føltes tryggere med den mer populære gutten, men halloo.. han har minst tre jenter han lett velger foran henne, med André kunne hun potensielt fått sitt aller første partnerskap med en fyr som ikke bare vil bytte henne ut så fort som mulig.

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men det var et lite øyeblikk i dag...

Under parsermonien da Triana sa til Kevin: "Det står en jente bak hver gutt", og Kevin svarer: "DET SER EG".

 

Kongekommentar fra Kevin!   :fnise:

Endret av Sukrin
  • Liker 27
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, jeg må le av at dette er den største aktiviteten i denne tråden siden starten av PH :fnise: Det var ikke så spennende engang...

Anonymkode: d3225...7d0

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

28 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har han en sterk personlighet som gjør de andre redd han?, kanskje ubevisst?

Anonymkode: e3797...4b9

Tror ikke han har mer respekt der inne enn f.eks Kevin og Alex.  Han bare prater mer om seg selv,  og opphøyer seg selv veldig. Slettes ikke sikker på at han ga bort makten idag,  lett å snu det slik når en taper.  En så jo under spørsmålsrunden på Mr/Ms Paradise at han ikke hadde så mye å bidra med.  

Anonymkode: 85fc5...238

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fy faen. Petter har den verste personligheten. Null selvkontroll eller selvinnsikt! Og når Andrea sa at hun ikke ville kose men han presser på! ÆSJ. 

Anonymkode: 0d4d3...5f4

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Denne sesongen er jo like ræva som forrige sesong. Synes Paradis Hotel har blitt veldig kjedelig de siste sesongene og dårlig casting. Så mye bedre de første sesongene var. Hva har skjedd? 

Altså, ingen tør å ta tøffe valg og røre litt i gryten. Jeg er så lei av alt taktikkprat, men ingen tør å gjøre noe. Gjeng med pyser! Jeg gidder ikke å se på mer. Herlighet for en ræva sesong! :Gjesp: Bortkastet.

Håper Kevin er neste ut i alle fall....

Anonymkode: bf66d...d73

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Holder på å se den danske sesongen nå. Den er jo så mye bedre. Ikke bare er det flere oppdrag og tvister, men deltagerne skjønner faktisk at de er der for å spille et spill. 

 

Husker fra den danske sesongen i fjor. Før angrepsseremonien mot finalistene så sa hun ene "Selv om jeg er venninner med de, så skal de grilles. Det er en angrepsseremononi. Ikke en du-skal-være-søt-ovenfor-dine-venninner-seremoni" 

 

På PH Norge så er det helt motsatt. "Jeg har sjans til å få ut min største konkurrent, men han er så koselig og grei og jeg har blitt så glad i dere alle at det klarer jeg ikke."

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

1 time siden, The Kitten skrev:

Holder på å se den danske sesongen nå. Den er jo så mye bedre. Ikke bare er det flere oppdrag og tvister, men deltagerne skjønner faktisk at de er der for å spille et spill. 

 

Husker fra den danske sesongen i fjor. Før angrepsseremonien mot finalistene så sa hun ene "Selv om jeg er venninner med de, så skal de grilles. Det er en angrepsseremononi. Ikke en du-skal-være-søt-ovenfor-dine-venninner-seremoni" 

 

På PH Norge så er det helt motsatt. "Jeg har sjans til å få ut min største konkurrent, men han er så koselig og grei og jeg har blitt så glad i dere alle at det klarer jeg ikke."

Hele gjengen er jo kun på badeferie og ingen skjønner at det er et spill!

Anonymkode: bf66d...d73

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig kleint at Petter snakker med Kevin og babler om at nå, NÅ må de begynne å spille og foreslår at Kevin skal være den som må sende ut Morten, når han nettopp hadde DEN sjansen! Makan til balleløs deltaker I caaaaaan't :bond:

  • Liker 37
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Sparks skrev:

Veldig kleint at Petter snakker med Kevin og babler om at nå, NÅ må de begynne å spille og foreslår at Kevin skal være den som må sende ut Morten, når han nettopp hadde DEN sjansen! Makan til balleløs deltaker I caaaaaan't :bond:

Ja fyyy. Blir faktisk flau på han sine vegne. For en forbanna pingle. Talk the talk, but can't walk the walk. 🙄

Anonymkode: 8e581...32b

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Petter er den største pingla noen sinne. Hvorfor er han med på paradise egentlig? 

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...