Gå til innhold

Paradise Hotel 2017 - uten spoilere


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

"Grunde er ikke dum han, vi kan tenkte" - litt persoblighetsforvirret han Grunde.

petter kan ikke en dritt om champagne og burde vært beskyttet mot seg selv

Martine Lunde er både humoristisk og spiller smart

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

De har åpenbart mobiler der i år. De driver jo å tar bilder og sitter på mobilen i tide og utide. Trodde de skulle være isolert fra omhverdenen jeg? Noen som vet om det er nytt av året, og hvorfor?

Anonymkode: 07b40...5a3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest thejohan
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

De har åpenbart mobiler der i år. De driver jo å tar bilder og sitter på mobilen i tide og utide. Trodde de skulle være isolert fra omhverdenen jeg? Noen som vet om det er nytt av året, og hvorfor?

Anonymkode: 07b40...5a3

Den brukes kun til å ta bilder med. Det er ikke en telefon de kommer seg på nett med, ei heller en de kan ringe med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Forbanna irriterende forteller-stemme!! 

Anonymkode: aadde...7ba

Syns faktisk den var litt morsom! 

Grunde og Henote - herregud så søte. Som et gammelt ektepar! 

Anonymkode: 72934...860

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

De har åpenbart mobiler der i år. De driver jo å tar bilder og sitter på mobilen i tide og utide. Trodde de skulle være isolert fra omhverdenen jeg? Noen som vet om det er nytt av året, og hvorfor?

Anonymkode: 07b40...5a3

De har ikke 3g eller wifi, de tar bare bilder. Er en del av markedsføringen til TV3.

Anonymkode: 64333...da7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

De har åpenbart mobiler der i år. De driver jo å tar bilder og sitter på mobilen i tide og utide. Trodde de skulle være isolert fra omhverdenen jeg? Noen som vet om det er nytt av året, og hvorfor?

Anonymkode: 07b40...5a3

Det er ikke deres egne mobiler, men mobiler de har fått utdelt fra produksjonen. Det er kun kameraet som fungerer på telefonen, ingenting annet. Altså, kun til å ta bilder med - som et minne.

Anonymkode: aadde...7ba

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

19 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Så utrolig pen Martine er nå som hun ikke bruker så mye sminke lenger. Og nå hun er helt sminkefri med det lille fregnedrysset på nesa. Trist at så pene jenter føler at de må bruke så tykt lag med sminke som hun gjorde da hun sjekket inn/på instagram. 

Anonymkode: 07b40...5a3

Helt enig, hun er helt smellvakker uten sminke (eller naturlig sminke), og ser bare ut som en helt vanlig bimbo når hun har fullsminke. 

Anonymkode: 29a4f...b98

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

De har åpenbart mobiler der i år. De driver jo å tar bilder og sitter på mobilen i tide og utide. Trodde de skulle være isolert fra omhverdenen jeg? Noen som vet om det er nytt av året, og hvorfor?

Anonymkode: 07b40...5a3

Den skal visstnok være låst, slik at de kun får opp kamera. Flere av de har irritert seg over at de ikke alltid kan se bildene etter å ha tatt dem. 

Anonymkode: 72934...860

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flere som tror Triana sier før parsermonien på torsdag: "Henote  og Grunde, siden dere er låst kan dere ikke stå sammen." ? 

Anonymkode: 02fe2...495

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Evelynita
21 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Forbanna irriterende forteller-stemme!! 

Anonymkode: aadde...7ba

Jeg måtte bare slå av jeg. Kanskje jeg er i litt dårlig humør, men den stemmen var til å spy av. Er det 14 åringer som lager dette programmet? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Så utrolig pen Martine er nå som hun ikke bruker så mye sminke lenger. Og nå hun er helt sminkefri med det lille fregnedrysset på nesa. Trist at så pene jenter føler at de må bruke så tykt lag med sminke som hun gjorde da hun sjekket inn/på instagram. 

Anonymkode: 07b40...5a3

Syns Martine skal få sminke seg som hun vil. Noen samler frimerker som hobby, andre sminker seg og samler sminke. Helt legit hobby ;) 

59 minutter siden, Evelynita skrev:

Jeg måtte bare slå av jeg. Kanskje jeg er i litt dårlig humør, men den stemmen var til å spy av. Er det 14 åringer som lager dette programmet? 

ENIG! Jeg skjønte at de prøvde å ta for seg typ Karius og Baktus fortellerstemme (akt 1, 2, 3 osv) men jeg syns det ble så forferdelig intetsigende og passet overhode ikke inn. Jeezus

Anonymkode: d3225...7d0

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurer på hvorfor de har valgt en Thorbjørn Egner-look-a-like-fortellerstemme til et konsept Alf Prøysen "oppfant" (sangen Bakvendtland er jo skrevet av Prøysen), jeg. Frykter noen i produksjonen ikke har gjort hjemmeleksa si og at de tror det er Egner som har skrevet Bakvendtland. Forøvrig både pinlig, slitsomt og irriterende med den fortellerstemma i bakgrunnen 

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Moro at Petter som er så ekspert på Champagne ikke vet at det han sier man skal holde i heter stett. :fnise:

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Snuppeluppen skrev:

Moro at Petter som er så ekspert på Champagne ikke vet at det han sier man skal holde i heter stett. :fnise:

Pluss at han ikke har hørt pm champagnes italienske fillefetter

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er Prosecco? "Nei, nå spør du vanskelig her." Champagneeksperten sin det.

Anonymkode: 931c1...de8

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Champagneekspert my ass 😂 Herregud, så flaut

Anonymkode: 39f52...81b

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, Snuppeluppen skrev:

Moro at Petter som er så ekspert på Champagne ikke vet at det han sier man skal holde i heter stett. :fnise:

Pluss at han i intro-videoen holder glasset, og ikkje stetten, som han bruker tid på å forklare at er viktig. L O L :fnise:

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, strandløva skrev:

Pluss at han i intro-videoen holder glasset, og ikkje stetten, som han bruker tid på å forklare at er viktig. L O L :fnise:

Ja, det er jo det beste! :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skulle vært PH med Grunde som eneste deltaker. Jeg hadde sett på alle episodene.

Anonymkode: d21fa...089

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...