Gå til innhold

Paradise Hotel 2017 - uten spoilere


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

12 timer siden, AnonymBruker skrev:

De har vært venner i et år, ikke en del år. 

Anonymkode: 29a4f...b98

Så du spørsmålstegnet mitt? 😉

Anonymkode: 113ab...5c1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tråden er ryddet for kommentarer om kropp og hets, samt svar til disse. 

Mynona, mod. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 19.5.2017 den 11.44, AnonymBruker skrev:

Okei.  Gratulerer med en enestående evne til å spotte douchebags :filer:

Anonymkode: 1c3fd...727

Jo, takk. Heldigvis har ikke alle samme favorittene.

Anonymkode: 7af46...6d0

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner ikke hvorfor så mange av dere har så mye i mot Morten. Samtidig klager dere voldsomt over at det er så kjedelig, og at ingen spiller. Morten har vært tydelig på å spille hele veien, og har vært ærlig mot sine hele tiden. Han har måtte stå omtrent  alene i lang tid, siden alle hans sterke medspillere har blitt spilt ut av den største og mest uærlige spilleren av dem alle, nemlig Kevin. Han fremstår som den største douchebagen for meg i år. Han er ikke så stor i kjeften som Morten, men mye sleipere. Og måten han spilte ut Sofie på var overhode ikke bra. 

Anonymkode: ae281...9aa

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg skjønner ikke hvorfor så mange av dere har så mye i mot Morten. Samtidig klager dere voldsomt over at det er så kjedelig, og at ingen spiller. Morten har vært tydelig på å spille hele veien, og har vært ærlig mot sine hele tiden. Han har måtte stå omtrent  alene i lang tid, siden alle hans sterke medspillere har blitt spilt ut av den største og mest uærlige spilleren av dem alle, nemlig Kevin. Han fremstår som den største douchebagen for meg i år. Han er ikke så stor i kjeften som Morten, men mye sleipere. Og måten han spilte ut Sofie på var overhode ikke bra. 

Anonymkode: ae281...9aa

Han lurte jo Grunde trill rundt i begynnelsen. 

Uansett - hvorfor skal man spille ærlig? Det er jo ikke noe poeng å spille hvis man skal avsløre planen sin til alle. 

Anonymkode: 07b40...5a3

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sluttet å se på litt inne i sesongen. Jeg gikk på TV3 sine sider bare for å sjekke ut hvem som har kommet ut i ettertid. Har det virkelig kun kommet inn 3 nye gutter siden den første uken? 

Anonymkode: df8dc...b7d

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Grunnen til at det har kommet inn få deltagere i år og at flere av dem kommer inn igjen og igjen er at TV3 har slitt med å finne deltagere til Paradise. 

Anonymkode: 72934...860

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Grunnen til at det har kommet inn få deltagere i år og at flere av dem kommer inn igjen og igjen er at TV3 har slitt med å finne deltagere til Paradise. 

Anonymkode: 72934...860

Hvordan vet du det?

Meldes vel 5000 folk til PH hvert år, og at de ikke skal finne PH-stoff er der er bare PISS, når man ser hva slags A4-folk de har casta i år

Anonymkode: b667f...296

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det hadde vært moro hvis det var en versjon med kun deltakere på f.eks 40+ år. 

Anonymkode: d21fa...089

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Grunnen til at det har kommet inn få deltagere i år og at flere av dem kommer inn igjen og igjen er at TV3 har slitt med å finne deltagere til Paradise. 

Anonymkode: 72934...860

Jeg vet dette for jeg kjenner en av deltagerne, og to som trakk seg. 

Anonymkode: 72934...860

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvordan vet du det?

Meldes vel 5000 folk til PH hvert år, og at de ikke skal finne PH-stoff er der er bare PISS, når man ser hva slags A4-folk de har casta i år

Anonymkode: b667f...296

Var meiningen å sitere denne.

Anonymkode: 72934...860

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Grunnen til at det har kommet inn få deltagere i år og at flere av dem kommer inn igjen og igjen er at TV3 har slitt med å finne deltagere til Paradise. 

Anonymkode: 72934...860

Dette er vel heller en tvilsom grunn når de valgte å ta inn altfor mange gutter den første uken. Høres heller ut som de spiller på gjenbruk av deltakere (noe som er gørr etter min mening). 

Anonymkode: df8dc...b7d

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg vet dette for jeg kjenner en av deltagerne, og to som trakk seg. 

Anonymkode: 72934...860

Hvorfor trakk dem seg.

Anonymkode: b667f...296

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

For meg virker det som Isabelle har narsissistiske/ psykopatiske trekk. Måten hun prater på gir meg litt det intrykket. Hun virker veldig hevngjerrig og liker tydligvis å se andre lide. Rødt kort om jeg hadde møtt noen som hun irl.

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utrolig teit at de bruker opp 5 ekstra deltakere den første uken. Flere av de som var inne første uka hadde jo stort potensiale til å være underholdende. 

Anonymkode: 07b40...5a3

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor trakk dem seg.

Anonymkode: b667f...296

Den ene pga han ikke ville være med på konseptet likevel, den andre pga kontrakt/disposisjon eller noe sånt. 

Anonymkode: 72934...860

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

På 5/21/2017 den 22.56, AnonymBruker skrev:

Jeg skjønner ikke hvorfor så mange av dere har så mye i mot Morten. Samtidig klager dere voldsomt over at det er så kjedelig, og at ingen spiller. Morten har vært tydelig på å spille hele veien, og har vært ærlig mot sine hele tiden. Han har måtte stå omtrent  alene i lang tid, siden alle hans sterke medspillere har blitt spilt ut av den største og mest uærlige spilleren av dem alle, nemlig Kevin. Han fremstår som den største douchebagen for meg i år. Han er ikke så stor i kjeften som Morten, men mye sleipere. Og måten han spilte ut Sofie på var overhode ikke bra. 

Anonymkode: ae281...9aa

Sånn er det vært år. Vi klager over at det er lite spilling, men vil samtidig ha ut de som faktisk spiller. 

Jeg oppfatter ikke Kevin som en uærlig spiller, at han spilte ut Sophie var fullt forståelig ettersom han følte han ikke kunne stole på henne. 

 

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, saker skrev:

For meg virker det som Isabelle har narsissistiske/ psykopatiske trekk. Måten hun prater på gir meg litt det intrykket. Hun virker veldig hevngjerrig og liker tydligvis å se andre lide. Rødt kort om jeg hadde møtt noen som hun irl.

Hun er litt skummel. 

 

 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det er så merkelig at Martine omtaler Isabelle som bestevenninne. Slik de fremstår synes jeg det er rart at de i det hele tatt er venner. De virker veldig forskjellige. Martine virker så oppegående (i Paradise-målestokk), jordnær, søt og god, mens Isabelle...ikke den skarpeste kniven i skuffen, kanskje, hun virker slem, og har en litt skremmende oppførsel. En sånn jente man intuitivt tenker man skal passe seg for.

Anonymkode: 9b1be...f76

  • Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...