Gå til innhold

Paradise Hotel 2017 - uten spoilere


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Syntes Martine (fra Bodø) høres ut som ei gammel røy på 60 som har røyka og drukket vodka hver dag siden hun var 14 når hun snakker. No offence. 

Anonymkode: 50022...5b5

no offence? :ler:

Anonymkode: 0c088...9cb

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Altså, hva er det med munnen og tunga til Andre?? Ser og høres ut som tungen er altfor stor....den ramler jo nesten ut når han snakker. 

Anonymkode: aadde...7ba

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Altså, hva er det med munnen og tunga til Andre?? Ser og høres ut som tungen er altfor stor....den ramler jo nesten ut når han snakker. 

Anonymkode: aadde...7ba

Det høres heller ut som om han glemmer å bruke den til å forme ord når han snakker. Det er liksom mest vokaler som kommer ut.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det noe poeng i å se de siste episodene? Har det vært spennende? 

Anonymkode: df8dc...b7d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 11.4.2017 den 23.21, Ardwinna skrev:

Seriøst? Vet du virkelig ikke at nordlendinger og enkelte andre med dialekt sier "han" og "ho/hu" foran navn? :klo:

Mener du seriøst at alle skal vite det?

Anonymkode: fb4ce...e8b

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette må være den PH-tråden i KG's historie som har så få deltakere! De siste trådene var det (nesten) flere sider med folk som diskuterte, men i år er det liksom helt dødt...

Anonymkode: d3225...7d0

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Er det noe poeng i å se de siste episodene? Har det vært spennende? 

Anonymkode: df8dc...b7d

Nei det er lite spennende i år. Folk sendes ut og kommer inn igjen og igjen og igjen,

Anonymkode: 635de...d68

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nei det er lite spennende i år. Folk sendes ut og kommer inn igjen og igjen og igjen,

Anonymkode: 635de...d68

Det er fordi de hadde for få aktuelle deltagere. De er faktisk nødt til å sende noen av dem inn igjen. 

Anonymkode: 72934...860

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Mener du seriøst at alle skal vite det?

Anonymkode: fb4ce...e8b

Ja. Med mindre man har bodd under en stein hele livet, så burde man ha fått det med seg.

Trist at ho Martine gikk ut i dag.

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Ardwinna skrev:

Ja. Med mindre man har bodd under en stein hele livet, så burde man ha fått det med seg.

Trist at ho Martine gikk ut i dag.

Nei, man trenger ikke å ha bodd under en stein hele livet fordi man ikke har fått med seg dette :rolleyes:          

Anonymkode: fb4ce...e8b

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hahaha, Aleks syntes det var forståelsesfullt at Lunde stilte seg bak ham :ler:  Det hele ble bare ekstra gøy når han etterpå diskuterte med Lunde og fortvilt prøvde å argumentere for hvorfor det var riktig ord.

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Teit at Martine røk ut. Er såå lei av Martine L, hun er dritkjedelig. Samme med Andrea og Alex, til tider Petter og. Morten, Martine J, Grune og Kevin er de eneste som lager litt liv. Kjedelig sesong :/ 

Anonymkode: daef9...9b3

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det mest merkverdige med denne episoden var bleierumpa til Triana. Tidenes teiteste trend..

Anonymkode: 64333...da7

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sa Henote noe i denne uka.. (bortsett fra på slutten av torsdagens episode. Tror ikke jeg hørte Andrea sin stemme heller..

Anonymkode: 4b9f4...1f6

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har dere noen favoritter?

jeg hadde en knapp på Morten og Martine, siden jeg er Bodøværing selv 😄 Men tidligere år har det alltid vært noen man absolutt ikke vil se vinne, men i år er alle så likende at uansett hvem som vinner av de som er der, er det liksom greit for meg. 

Men selvsagt noen man heller ønsker skal stå i en finale fremfor andre. Om jeg MÅ plukke ut to jeg håper ikke står i finalen, så er det Petter og Andrea. 

Men hvor er han/hun vi elsker å hat? De har jo alltid med en sånn i hver sesong? 

Anonymkode: c0777...b12

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg liker denne sesongen. Det er fint å se at det kan være litt drama uten at det blir snakket dritt om andre. Drittslenging og baksnakking har vært en stor del av de sesongene jeg har sett. Og jeg har ikke inntrykk av at de er på badeferie, virker som de jobber for å få bli på hotellet.

Anonymkode: b9712...cf5

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Har dere noen favoritter?

jeg hadde en knapp på Morten og Martine, siden jeg er Bodøværing selv 😄 Men tidligere år har det alltid vært noen man absolutt ikke vil se vinne, men i år er alle så likende at uansett hvem som vinner av de som er der, er det liksom greit for meg. 

Men selvsagt noen man heller ønsker skal stå i en finale fremfor andre. Om jeg MÅ plukke ut to jeg håper ikke står i finalen, så er det Petter og Andrea. 

Men hvor er han/hun vi elsker å hat? De har jo alltid med en sånn i hver sesong? 

Anonymkode: c0777...b12

Morten er vel kanskje den mange elsker å hate? Er også Bodøværing, så jeg heier både på Morten og Martine, selv om Morten er litt vel kjepphøy til tider. 

Anonymkode: daef9...9b3

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Har dere noen favoritter?

jeg hadde en knapp på Morten og Martine, siden jeg er Bodøværing selv 😄 Men tidligere år har det alltid vært noen man absolutt ikke vil se vinne, men i år er alle så likende at uansett hvem som vinner av de som er der, er det liksom greit for meg. 

Men selvsagt noen man heller ønsker skal stå i en finale fremfor andre. Om jeg MÅ plukke ut to jeg håper ikke står i finalen, så er det Petter og Andrea. 

Men hvor er han/hun vi elsker å hat? De har jo alltid med en sånn i hver sesong? 

Anonymkode: c0777...b12

Har/hadde sansen for Morten og Martine J. Håper hun kommer inn igjen.

Liker absolutt ikke Kevin, Petter og Andre. Bare barnslige grunner til at jeg ikke liker de, men sånn er det i en overfladisk verden. Kevin - ser ut som han er født med kronisk snusleppe. Stygg dialekt. Petter - slesk, sikkert pga sleiken. Andre - han må lære å snakke. Tungen ramler nesten ut så fort han åpen munnen.

Anonymkode: aadde...7ba

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eneste pr nå jeg IKKE vil se vinne, er Aleks. Fordi han gjør nada innsats på noen områder, utenom å snakke om eget utseende, pule på jentene, sove og være bikkja til Morten. Kjedelig underholdning!! Fatter ikke hvorfor produksjonen synd det var en god ide å la han få en sjanse til. 

Syns Kevin er en morsom og flink spiller. 

Håper ikke flere gamle deltakere sjekker inn igjen, det begynner å bli irriterende.

Anonymkode: 8467e...adb

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...