Gå til innhold

Paradise Hotel 2017 - uten spoilere


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

1 time siden, AnonymBruker skrev:

SYnes Grunde kanskje overdrev litt når han hikstegråt i senga, men stakars, han søkte trøst hos Martine, men hun bare ga faen. Tipper hun lata som hun sov, sånn som hun pleier når han er irriterende. Synes synd på han da, når han tydelig søkte trøst. 

 

Anonymkode: 07b40...5a3

Grunde gråt garantert fordi det er han som er morderen! Oppdraget går garantert ut på at den som skal være morderen selvsagt må unngå å bli tatt. I morgen blir en gutt beskylt og "dømt" uavhengig av om han er skyldig eller ikke. Går den virkelige morderen fri får han en fordel. 

Morderen må være grunde. Morten ville aldri tatt bestisen Alex.m. Hadde kevin eller Petter blitt drept hadde automatisk en fra la famila blitt anklaget. Men ved å drepe en i sin egen allianse er det størs mulighet for å slippe unna selv, og grunde forguder Morten og går derfor for Alex. Også blir en fra det hvite hus beskyldt. 

Anonymkode: c0777...b12

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hva? Har Alex gått ut? YES!:nori::nori:Eller kan han komme tilbake igjen i slutten av uken? 

Anonymkode: df8dc...b7d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Grunde gråt garantert fordi det er han som er morderen! Oppdraget går garantert ut på at den som skal være morderen selvsagt må unngå å bli tatt. I morgen blir en gutt beskylt og "dømt" uavhengig av om han er skyldig eller ikke. Går den virkelige morderen fri får han en fordel. 

Morderen må være grunde. Morten ville aldri tatt bestisen Alex.m. Hadde kevin eller Petter blitt drept hadde automatisk en fra la famila blitt anklaget. Men ved å drepe en i sin egen allianse er det størs mulighet for å slippe unna selv, og grunde forguder Morten og går derfor for Alex. Også blir en fra det hvite hus beskyldt. 

Anonymkode: c0777...b12

Morten var jo ganske nedstemt før Alex gikk ut, og Alex satt jo også og sturet over at han ville bli sendt ut. Kan godt hende det er Grunde, men jeg synes ikke det var hans atferd som skilte seg mest ut. 

Anonymkode: df8dc...b7d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er så lei av at alle deltagerne oppfører seg som om de som ryker faktisk dør. Altså for guds skyld, de for se dem igjen om noen uker, ro ned! Også blir de så utrolig sinte. Det er ikke underholdende, det er bare teit. Årets gjeng gråter latterlig mye og overreagerer så ekstremt på alt. 

 

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja da har man sett noen av episoder av paradise hotell og fått med seg følgende: 

Grunde: Han som snakker om seg selv i tredje person. Pussig skrue.

Andrea: Snakker med sytete babystemme.

Alex: Han orange furtende bergenseren.

Petter: 12 åring som har sneket seg med ved å lyge på alderen.

Han med tatoveringer på halsen som vifter med dingsen i fylla, husker ikke navnet.

Sofie: Virker ganske ganske normal, og den mest likanes personen der inne...so far.

Martine fra Bodø: uspiselig Bodøværing 1.

Morten: uspiselig Bodøværing 2. Prøver hardt å være sjef eller konge eller hva det nå er, men får det ikke helt til.

Martine Lunde: Har hun i det hele tatt noe personlighet? Har ikke sett den.

Henriette eller hva det nå er hun heter: Teitteitteit..."æ leeeeeve førr dagsfylla" 

Han som kom i går: Foreløpig en artig kar, men kan fort bli slitsom antakelig.

Glemt noen?

 

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tipper Alex kommer inn igjen. Han er nok bare midlertidig ute, og kan reddes inn igjen. For nå er de jo 5 gutter og 5 jenter. Det må jo være en som skal ut på torsdag.

Anonymkode: 07b40...5a3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er bombesikker på at Alex kommer inn igjen! Rebecca skulle jo gi et hemmelig oppdrag til en av deltakerne så er noknhun som står bak!! 🕵

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var det ikke 1817 det skulle være..? Og så de "kostymene,"  PH fornekter seg ikke. Greit, de trenger ikke se ut som tatt rett ut av en Jane Austen-roman, men likevel. Helt elendig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skulle ønske Soph kom inn igjen. Likte henne jeg selvom hun var dum med det der "skuespillet" hennes, hun var litt annerledes.

Har sett litt på PH Danmark og hun som kom inn der er jo helt crazy men det er god TV, Caroline eller noe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

24 minutter siden, Raiu skrev:

Skulle ønske Soph kom inn igjen. Likte henne jeg selvom hun var dum med det der "skuespillet" hennes, hun var litt annerledes.
 

Ja! Savner Soph. Synes hun var så søt og morsom når hun satt og lo over seg selv og spillet sitt. :fnise:

 

4 timer siden, Tantadi skrev:

Martine fra Bodø: uspiselig Bodøværing 1.

Jeg liker faktisk "uspiselig Bodøværing 1", Martine. Men tror hun prøver å være så sterk og spille så veldig at hun feilberegner og gjør dumme valg. Som å ofre Rebecca. Jeg har stor forståelse for å spille når man er med på Paradise men å ofre sin beste venninne så tidlig i spillet synes jeg var en drøy avgjørelse.

Jeg tror faktisk det er Petter som er morderen i påskekrimmen. Av to grunner: Fordi Rebecca likte ham veldig godt og gjerne kunne finne på å gi oppgaven til ham, men også fordi Petter overhodet ikke har pokerfjes. Reaksjonen hans på at Aleks ble "myrdet" var altfor voldsom og harmonerte dårlig med hans tidligere gnål om hvor lite han stolte på Aleks. Det er jo dessuten en stor fordel for ham å få ut Aleks som er i den andre alliansen. Perfekt oppgave for Petter og ingen mistenker vel babyface Petter ;)

Endret av Ardwinna
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

30 minutter siden, Ardwinna skrev:

Ja! Savner Soph. Synes hun var så søt og morsom når hun satt og lo over seg selv og spillet sitt. :fnise:

 

Jeg liker faktisk "uspiselig Bodøværing 1", Martine. Men tror hun prøver å være så sterk og spille så veldig at hun feilberegner og gjør dumme valg. Som å ofre Rebecca. Jeg har stor forståelse for å spille når man er med på Paradise men å ofre sin beste venninne så tidlig i spillet synes jeg var en drøy avgjørelse.

Jeg tror faktisk det er Petter som er morderen i påskekrimmen. Av to grunner: Fordi Rebecca likte ham veldig godt og gjerne kunne finne på å gi oppgaven til ham, men også fordi Petter overhodet ikke har pokerfjes. Reaksjonen hans på at Aleks ble "myrdet" var altfor voldsom og harmonerte dårlig med hans tidligere gnål om hvor lite han stolte på Aleks. Det er jo dessuten en stor fordel for ham å få ut Aleks som er i den andre alliansen. Perfekt oppgave for Petter og ingen mistenker vel babyface Petter ;)

Tenkte det samme 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Grunde er ikke morderen. Joakim er.

Anonymkode: b6ae7...c78

Joakim? 

Anonymkode: 34102...806

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Joakim? 

Anonymkode: 34102...806

Joachim gikk ut første uke. Merkelig forslag. 

Anonymkode: df8dc...b7d

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men er det ikke for åpenbart om det hadde vært Petter? Alle vet jo hva Petter tenker om Alex, så å sende ut Alex hadde jo vært rimelig dumt av Petter!

Anonymkode: e6073...d55

Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Men er det ikke for åpenbart om det hadde vært Petter? Alle vet jo hva Petter tenker om Alex, så å sende ut Alex hadde jo vært rimelig dumt av Petter!

Anonymkode: e6073...d55

Vet alle det da? 

Anonymkode: df8dc...b7d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Vet alle det da? 

Anonymkode: df8dc...b7d

De skjønner jo sikkert hva Petter føler, ettersom han som ble sendt hjem (har glemt navnet) sladret på Alex og fortalte hva han egentlig mente om Petter.

Anonymkode: e6073...d55

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rart at Grunde ikke reagerte mer på det Martin sa på hotellrommet da de andre drev og stupte i bassenget..
Enten latet han som han ikke skjønte det for å bruke det mot han senere eller så bare skjønte han det ikke, men det er jo helt latterlig i så fall?? 

Anonymkode: b2cc3...961

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

De skjønner jo sikkert hva Petter føler, ettersom han som ble sendt hjem (har glemt navnet) sladret på Alex og fortalte hva han egentlig mente om Petter.

Anonymkode: e6073...d55

Men Petter har jo gått inn for å late som at alt er OK mellom han og Alex. Han har jo ikke akkurat vært åpen om at han ønsker han ut. 

Anonymkode: df8dc...b7d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Rart at Grunde ikke reagerte mer på det Martin sa på hotellrommet da de andre drev og stupte i bassenget..
Enten latet han som han ikke skjønte det for å bruke det mot han senere eller så bare skjønte han det ikke, men det er jo helt latterlig i så fall?? 

Anonymkode: b2cc3...961

Hva er det med alle disse navnene som ikke tilhører noen deltakere? Han heter Morten. 

Anonymkode: df8dc...b7d

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...