Gå til innhold

Paradise Hotel 2017 - uten spoilere


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

50 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Liker ingen jeg heller, men hvis jeg "må" så blir det de 😝 Petter mest, Kevin er så sykt barnslig.

Anonymkode: 64333...da7

Tar det tilbake. I dag var Petter bare teit. Liker ingen 😂

Anonymkode: 64333...da7

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

5 timer siden, Tonus skrev:

Det er en T nede i høyre hjørne som du kan trykke på, for så å velge dansk, men det fungerer som sagt ikke hos meg.

Dette kommer ikke opp i min nettleser. 

Anonymkode: df8dc...b7d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Evelynita

Altså jeg gravde hue nedi puta når Petter sa han ikke hadde hatt ons fordi han har klasse. Rett før/etter at han spør om hu er en partner man kan kose og kline med. Og etter at han sier han ville bytte ut Andrea pga puppene til hu nye. Herregud så pinlig 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Evelynita skrev:

Altså jeg gravde hue nedi puta når Petter sa han ikke hadde hatt ons fordi han har klasse. Rett før/etter at han spør om hu er en partner man kan kose og kline med. Og etter at han sier han ville bytte ut Andrea pga puppene til hu nye. Herregud så pinlig 

Lol ja, han fikk kraftige minuspoeng i dag. Tenkte bare med penisen. 

Anonymkode: 64333...da7

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bruker115236

Morsom episode i dag. Men herregud når Petter sa de greiene om klasse, og det eneste jeg tenkte på var når Petter runka til bilda av Lunde. Klasse du liksom. Utenom det syns jeg Petter er søt.

Hater fortsatt Soph. Mer og mer for hver episode. Nesten mer en Carl Aksel fra i fjor.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

da Andrea sa at Petter skulle slutte å tenne på legghårene sine med lighteren og Petter går og bare "hvorfor er du så jææævlig sur" eller noe :fnise: virker som han prøver på å få de til å krangle sånn at han kan velge Teele uten å måtte innrømme at han velger henne pga puppene... 

  • Liker 24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, Jens skrev:

Nå har jeg sluttet å se på. Ble for kjedelig.

Samme her. 

Anonymkode: df8dc...b7d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 timer siden, Dansedilla skrev:

Synes Morten oppfører seg så ufint. Driver og himler med øynene rett bak partneren sin :/

Ja det var drøyt! Skjønte ikke helt hva som gikk av ham der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har fått Andre i vrangstrupen. Han har som hobby å snakke ned jenter:frkk: Da han fikk Henrette som partner uttalte han at hun ikke var en type jente han hadde lyst til å stå med, og da Teele kom inn, var det første han tenkte plastikk, plastikk, plastikk! Æsj, ta deg tid til å bli kjent med mennesker da, overfladiske dust!

Når det gjelder Soph må jeg si det bekymrer meg at hun ikke har lært noe av det stuntet sitt med å sende seg selv på Solo forrige gang. Da trodde hun at hun skulle få en makt, men røyk rett ut. Nå holder hun jaggu på å gjøre den samme tabben igjen! Og jobber hardt for å bli mislikt - virkelig en vinneroppskrift, det....NOT :fnise: 

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Likte Petter i starten, men merker jeg er litt lei av han og alt grisesnakket hans nå. Fikk også et helt nytt inntrykk av Kevin etter at Sofie fortalte den bille-historien (folk som torturerer insekter er helt deal breaker for meg.)

Morten er Morten, André snakker ned på jentene og Alex bare sover og er kåt.

Andrea er sytete, Soph er dramaqueen og Martine Lunde, Henote (og Tele virker det som) er bare dødskjedelige.

Den eneste jeg faktisk liker i år er Sofie. Hun er kjempesøt, og selv om hun ikke spiller så mye (enda i hvert fall) er hun verken kjedelig eller anonym :)

Endret av helloAdele
  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, Boetica skrev:

Har fått Andre i vrangstrupen. Han har som hobby å snakke ned jenter:frkk: Da han fikk Henrette som partner uttalte han at hun ikke var en type jente han hadde lyst til å stå med, og da Teele kom inn, var det første han tenkte plastikk, plastikk, plastikk! Æsj, ta deg tid til å bli kjent med mennesker da, overfladiske dust!

Når det gjelder Soph må jeg si det bekymrer meg at hun ikke har lært noe av det stuntet sitt med å sende seg selv på Solo forrige gang. Da trodde hun at hun skulle få en makt, men røyk rett ut. Nå holder hun jaggu på å gjøre den samme tabben igjen! Og jobber hardt for å bli mislikt - virkelig en vinneroppskrift, det....NOT :fnise: 

Skjønner ikke taktikken jeg heller, overhodet.. 

Anonymkode: 64333...da7

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor dum går det an å bli liksom...Petter tar kaken altså...

Anonymkode: c1e5c...eda

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg dauer av latter om soph må ut i morgen :fnise: håper det skjer :alice:tror ho er så flink skuespiller ...føler seg sikkert lur når ho ser seg på tv nå, og ser at samtlige gjennomskuer henne :erter:

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg digger Sofie. Hun er en sånn jente jeg gjerne kunne vært venninne med. Hun er morsom, glimt i øyet og virker rettferdig. 

Anonymkode: 07b40...5a3

  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

44 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvor dum går det an å bli liksom...Petter tar kaken altså...

Anonymkode: c1e5c...eda

Tidenes kronidiot:a034:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En del av meg håper at Soph ryker i morgen, bare for å få se ansiktet hennes når hun skjønner at hennes "genialle" skuespill funket ikke denne gangen heller. Men hun synes hun er så jævlig lur mens hun egentlig ser morsom ut og det er så gøy å se på. :skratte:

Anonymkode: 98bd9...901

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Morten tenker kun på seg selv, så jeg vedder på at han velger Andrea i morgen og sender ut Soph. Da føler han at han får godt innpass i "Det hvite hus". Der ingen stoler særlig på ham :roll:
Jeg har sansen for Soph men nå spiller hun helt på trynet. Alt det skuespillet er fullstendig unødvendig og gjør bare at folk vil ha henne ut enda mer. Hun burde heller ha ligget lavt, holdt på Morten som partner og kost seg sammen med de andre jentene. Så kunne hun heller ha kjørt på senere i spillet.

Petter viser nå sitt sanne jeg. Jeg har aldri hatt sansen for ham og synes han er en skikkelig snåling som virker helt malplassert på PH. Han er som en liten fjortisgutt som prøver å tøffe seg for å få innpass hos de eldre gutta. Håper han ryker snart.

Jeg savner Martine...

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...