Gå til innhold

Paradise Hotel 2017 - uten spoilere


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Er fra et område i nærheten av Bodø, og for meg er faktisk Morten og Martine årets verste. Synes de er ufyselige, og gir nordlendinger et dårlig rykte. Favoritten i år er helt klart Kevin. 

Anonymkode: 29a4f...b98

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er fra et område i nærheten av Bodø, og for meg er faktisk Morten og Martine årets verste. Synes de er ufyselige, og gir nordlendinger et dårlig rykte. Favoritten i år er helt klart Kevin. 

Anonymkode: 29a4f...b98

Jeg liker heller ingen av dem. Synes det var på tide at Martine røk ut :) Jeg vet ikke helt om jeg liker Kevin men min favoritt er Sofie.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så nettopp hele uka, og sitter med blandene følelser.

Glad for at Martine røk ut (og kan vi nå kalle Martine Lunde for kun Martine?)!
Trist at Grunde røk ut! Han var min favorittgutt, alltid så (ufrivillig) søt når han snakket til kameraet.
Hater at Soph kom inn! Hun var så sykt slitsom sist, håper hun går raskt ut igjen.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sliter litt med å forstå at dere heller vil ha Lunde, Andrea og Henriette der inne fremfor Martine fra Bodø og Soph. De to sistnevnte har potensialet til å lage bråk der inne, mens de tre første er drittkjedelig - ihvertfall som tre deltakere i et realityprogram. Underholdningsverdien foreløpig =0. Vi får "glede" oss til neste uke når Lunde lager litt sengeshow igjen. Eneste hun har bidratt med så langt🙈🙊

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde vært morsomt med et ordentlig trekant drama på hotellet. Vi var nesten der med Lunde, Martine og Alex... Savner litt drama blant deltagerne, noen intriger osv. Føler de i år er litt en flokk med sauer. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Har/hadde sansen for Morten og Martine J. Håper hun kommer inn igjen.

Liker absolutt ikke Kevin, Petter og Andre. Bare barnslige grunner til at jeg ikke liker de, men sånn er det i en overfladisk verden. Kevin - ser ut som han er født med kronisk snusleppe. Stygg dialekt. Petter - slesk, sikkert pga sleiken. Andre - han må lære å snakke. Tungen ramler nesten ut så fort han åpen munnen.

Anonymkode: aadde...7ba

Nå synes jeg du var direkte ufin. 

Hvordan folk ser ut har da vel ingenting med personligheten deres å gjøre, og hvem man heier på. 

Jeg heier på Kevin, men Morten er den jeg synes er kjekkest. 

Liker måten Kevin blir fremstilt som person på paradise.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

12 timer siden, Halloi skrev:

Jeg sliter litt med å forstå at dere heller vil ha Lunde, Andrea og Henriette der inne fremfor Martine fra Bodø og Soph. De to sistnevnte har potensialet til å lage bråk der inne, mens de tre første er drittkjedelig - ihvertfall som tre deltakere i et realityprogram. Underholdningsverdien foreløpig =0. Vi får "glede" oss til neste uke når Lunde lager litt sengeshow igjen. Eneste hun har bidratt med så langt🙈🙊

Jeg liker verken Andrea eller Henriette, men det skaper mer drama om Martine ryker ut og Morten faktisk må jobbe litt for å være der, enn f.eks. slik det var ifjor hvor de sterkeste spillerne fra starten av bare gled gjennom og sendte ut de nye.

Videre gir det et maktskifte fra La Familia til Det Hvite Hus, og det blir gøy å se hvordan dynamikken forandrer seg når Morten ikke lenger tror at han kan styre alle ved å smile søtt til de. At Sofie og Petter blir trygge er en ekstra pluss. 

Martine Lunde liker jeg, synes hun bringer mer til showet enn f.eks. Alex eller Kevin.

Soph liker jeg bare ikke. Er så teit å lage dårlig stemning bare for å lage dårlig stemning (som da hun kjeftet på Alex for å kysse Lunde, når hun egentlig ikke brydde seg, eller når hun gråt til alle jentene om hvor utestengt hun var,  selvom hun hadde kost seg hele kvelden). Det er ikke taktisk spilling, det er bare å være en bitch, og jeg synes ikke det gir god underholdning.

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er for mye gjenbruk av deltakere. Ikke noe spennende med pareseremoni når det bare er et tidsspørsmål før den utsendte kommer inn igjen. Fint at de morsomste deltakerne får en ny sjanse, men Rebecca og Alex, hvorfor sende inn dem - gjesp. At Soph kom inn igjen syns jeg var helt på sin plass. Digger at hun kommer inn med kulerunde øyne full av iver etter å "spille skittent" :nori:Ser at flere bemerker at den nye fyren snakker rart. Han sa jo han var oppvokst i USA, så han har amerikansk aksent. Han virker for så vidt ok, men likte ikke at han snakket nedlatende om Henriette. For øvrig savner jeg deltakere uten bremser og bakkekontakt, en diamant a lá KriRe, Labi, Iselin.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå kommer Morten til å slikke rumpa til Kevin fremover...

Anonymkode: efe8e...d5a

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare meg som har trøbbel med tekstinga av danske paradise hotel, på viafree.dk? Får bare opp en merkelig link som dekker 1/4 av skjermen omtrent, og ingen teksting.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Tonus skrev:

Bare meg som har trøbbel med tekstinga av danske paradise hotel, på viafree.dk? Får bare opp en merkelig link som dekker 1/4 av skjermen omtrent, og ingen teksting.

Hvordan setter du på tekst? 

Anonymkode: df8dc...b7d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvordan setter du på tekst? 

Anonymkode: df8dc...b7d

Det er en T nede i høyre hjørne som du kan trykke på, for så å velge dansk, men det fungerer som sagt ikke hos meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

31 minutter siden, Tonus skrev:

Det er en T nede i høyre hjørne som du kan trykke på, for så å velge dansk, men det fungerer som sagt ikke hos meg.

Fungerer det på den norske versjonen også? 

Anonymkode: daef9...9b3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Soph er så utrolig paranoid og tror hun vet alt som kommer til å skje på hotellet. Takler ikke henne

Anonymkode: efe8e...d5a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet at Kevin og Petter er favoritter, men jeg klarer bare ikke å like dem. Egentlig liker jeg ingen av gutta på hotellet :P

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Liker ingen jeg heller, men hvis jeg "må" så blir det de 😝 Petter mest, Kevin er så sykt barnslig.

Anonymkode: 64333...da7

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Liker ingen jeg heller, men hvis jeg "må" så blir det de 😝 Petter mest, Kevin er så sykt barnslig.

Anonymkode: 64333...da7

:fnise:

Anonymkode: f7b0b...b6c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...