Gå til innhold

Paradise Hotel 2017 - uten spoilere


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

13 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hva er det med alle disse navnene som ikke tilhører noen deltakere? Han heter Morten. 

Anonymkode: df8dc...b7d

Er ikke lett for alle der inne heller. :fnise: Grinde (sa han nye), Grynde (sier Petter).

Anonymkode: edebe...e17

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Wow, Kevin er god til å lyve! Da han ble avhørt virket han så rolig og ærlig at jeg tenkte han ikke kunne være morderen. Petter derimot virket litt merkelig, men det er han jo stort sett alltid. Han ser alltid så likegyldig og slowmotion ut når han snakker til kamera.
Håper virkelig det er Soph som kommer i kyllingkostyme i kveld!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper IKKE at Soph kommer inn igjen. Og Grunde, skal han komme inn for 3 gang? Det blir bare helt feil. 

Jeg liker verken Andrea eller Petter, så bytt gjerne dem ut med gamle deltagere, men ikke Grunder og Soph :frkk:

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk ikke noe godt førsteinntrykk av Grunde, men begynte raskt å like han etter han kom inn igjen. Veldig mye personlighet i den gutten og føler at han er en tvers igjennom god person. Veldig trist at han gikk ut :( uten han på hotellet vil paradise bli ganske så tamt og kjedelig tenker jeg. Han var den som lagde liv og stemning der.

ekstremt tydelig at han nye valgte Alex fremfor grunde for å få "creds" fra gruppa, noe som lett kan komme tilbake og slå han i ansiktet en dag

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, UnderCover skrev:

Og Grunde, skal han komme inn for 3 gang? Det blir bare helt feil.

Der er vi i hvertfall helt enige! Han har fått en ekstra sjanse så nå synes jeg han er ferdig med sin tid på Paradise. Utsendte deltakere kan komme inn igjen én gang men så er det nok, synes jeg. Deltakere som kastes ut og sendes inn igjen flere ganger er bare kjedelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg håper på Soph, for hun er mye bedre TV. 

Anonymkode: 64333...da7

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Føler produksjonen favoriserte Sophie her fordi hun er bedre TV. Rebekka bodde jo i Sverige og har derfor sikkert ikke sett mange av de norske sesongene (i hvert fall de gamle) og hun har sikkert vanskeligere for å ta de norske uttrykkene.

Om Sophie likevel klarer å tape er jo det litt sykt :P

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har rebekka lov å bli sett mens hun stjeler egget da? Nå var det jo noen som så henne.

Anonymkode: efe8e...d5a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Klarer Rebekka å stjele egget?

Anonymkode: e3797...4b9

Jeg håper det! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den twisten med at Rebekka skulle snike seg inn på festen og blende inn med de andre kunne vært så morsomt! Bare synd det var så elendig gjennomført :bond:

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jippi! Soph er inne!!! :nordvesta:Bare synd ikke Rebecca også kom inn igjen.
Og steike så sutrete Lunde er. Hun er ikke forelska i Aleks men likevel er hun skikkelig fjortis-snurt over at han er så mye med Martine. Hvilket hotell tror hun at hun er på?

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, helloAdele skrev:

Den twisten med at Rebekka skulle snike seg inn på festen og blende inn med de andre kunne vært så morsomt! Bare synd det var så elendig gjennomført :bond:

Hvordan skulle det ha vært gjennomført på en god måte da mener du? Var jo en umulig oppgave, så lenge ikke egget lå og slang på et rom eller noe.

De der oppgavene med å stjele en viss eiendel som noen har fått kan de kutte ut i serien nå. Alle vet jo om de oppdragene fra tidligere, og vokter de med sitt liv. Her må produksjonen komme opp med noen mye varianter.

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, Anonym90059005 skrev:

Hvordan skulle det ha vært gjennomført på en god måte da mener du? Var jo en umulig oppgave, så lenge ikke egget lå og slang på et rom eller noe.

De der oppgavene med å stjele en viss eiendel som noen har fått kan de kutte ut i serien nå. Alle vet jo om de oppdragene fra tidligere, og vokter de med sitt liv. Her må produksjonen komme opp med noen mye varianter.

Ja jeg skjønte at å stjele egget var en umulig oppgave, men det kunne blitt veldig underholdende å se på henne danse og være med de andre gjestene uten at de hadde merket det mens hun hadde lett etter egget. 

Rebekka ble sett med en gang og istedet for å gå bort til de andre og late som om hun var en av den (aldri i livet om Alex hadde merket det uansett) avslørte hun seg ved å gi han sånn hysj tegn. 

Endret av helloAdele
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

4 minutter siden, helloAdele skrev:

Ja jeg skjønte at å stjele egget var en umulig oppgave, men det kunne blitt veldig underholdende å se på henne danse og være med de andre gjestene uten at de hadde merket det mens hun hadde lett etter egget. 

Rebekka ble sett med en gang og istedet for å gå bort til de andre og late som om hun var en av den (aldri i livet om Alex hadde merket det uansett) avslørte hun seg ved å gi han sånn hysj tegn. 

Enig med deg! Hadde det vært meg hadde jeg løpt inn i gjengen hatt det bittelitt gøy i samme slengen, ikke faen om noen hadde ferska henne.

Lettere sagt enn gjort selvsagt, men men. Utrolig trist at Rebecca ikke kommer inn igjen da. Var et teit oppdrag

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Andrea virker som om hun leser replikker fra et manus. Og i tillegg er en usannsynlig dårlig skuespiller, som ikke klarer å spille seg selv.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ahhhh jeg hater Soph! 

Anonymkode: efe8e...d5a

Sterke ord!!

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syntes Martine (fra Bodø) høres ut som ei gammel røy på 60 som har røyka og drukket vodka hver dag siden hun var 14 når hun snakker. No offence. 

Anonymkode: 50022...5b5

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...