Gå til innhold

Paradise Hotel 2017 - uten spoilere


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg savner en minneverdig type som KriRe, Iselin eller min personlige favoritt Labi! En sånn som har lagt igjen samtlige hemninger hjemme, og som ikke har noe filter eller tanker om hvordan man fremstilles. Synes gjengen som er der i år gir et håp om "dagens ungdom", for de er så fornuftige (til en viss grad)...men dærskåtten så kjedelige de er som underholdning på TV.

Alex bare snegler rundt, virker ikke som han har den minste ide om hva som skjer rundt han. Det ser ut som han er i ferd med å sovne hver gang han snakker, som om stemmen hans bysser han sakte i søvn. Sløveste mennesket jeg har sett. Hans største prestasjon så langt er å nevne sitt eget utseende i hver eneste setning han formulerer.

Satser på at Rita trekker opp underholdningsverdien neste uke. Godt å se at Kevin endelig får utnyttet bryststørrelsen sin, som han skrøt av i første episode.

 

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Huff, stakkars Rebecca. Fikk litt vondt av henne både i går og i dag, og håpet virkelig at Andrea ville ryke ut. Synes ikke Andrea bidrar allverden til programmet nå, mens i starten syntes jeg i grunnen at hun virket som en oppegående jente.

Ellers kjenner jeg at spesielt Alex irriterer meg, der han tror at han er guds gave til det motsatte kjønn, opptatt av sex, og i tillegg virker han ikke som noe spillermateriale uansett.

Håper virkelig det kommer en eller annen twist som gjør at Soph, Rebecca eller kanskje Marcus sjekker inn igjen.

 

Endret av Leinica
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, Leinica skrev:

Huff, stakkars Rebecca. Fikk litt vondt av henne både i går og i dag, og håpet virkelig at Andrea ville ryke ut. Synes ikke Andrea bidrar allverden til programmet nå, mens i starten syntes jeg i grunnen at hun virket som en oppegående jente.

Ellers kjenner jeg at spesielt Alex irriterer meg, der han tror at han er guds gave til det motsatte kjønn, opptatt av sex, og i tillegg virker han ikke som noe spillermateriale uansett.

Håper virkelig det kommer en eller annen twist som gjør at Soph, Rebecca eller kanskje Marcus sjekker inn igjen.

 

Men blir ikke mange av dere damer veldig kåte av Alex?

Anonymkode: e3797...4b9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Men blir ikke mange av dere damer veldig kåte av Alex?

Anonymkode: e3797...4b9

Han er pen og se på, men personlighet er en mangelvare. Syns han er dritkjedelig, for glatt, og "litt" for opptatt av eget utseende.

Anonymkode: 64333...da7

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Men blir ikke mange av dere damer veldig kåte av Alex?

Anonymkode: e3797...4b9

Jeg synes han har et for feminint utseendet til at jeg liker det. For pusete.

Anonymkode: e6073...d55

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Han er pen og se på, men personlighet er en mangelvare. Syns han er dritkjedelig, for glatt, og "litt" for opptatt av eget utseende.

Anonymkode: 64333...da7

Enig. 

Syns Morten er den diggeste nå. 

Anonymkode: 01d0f...b18

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Han er pen og se på, men personlighet er en mangelvare. Syns han er dritkjedelig, for glatt, og "litt" for opptatt av eget utseende.

Anonymkode: 64333...da7

Hehe, er ganske enig med deg i denne altså.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Enig. 

Syns Morten er den diggeste nå. 

Anonymkode: 01d0f...b18

Helt klart. Selvom han er litt glatt han og, blir direkte pinlig berørt over instagrammen hans hvertfall, lolll. Men på hotellet; ja.

Anonymkode: 64333...da7

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes absolutt Morten er den kjekkeste på hotellet 😉

Men liker ikke stilen hans nå etter han kom ut av hotellet. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Altså, jeg synes Rebecca såklart virker som en veldig søt jente, men må si at hun irriterer meg veldig også 🙈 det er for det første det at hun er for naiv og dumsnill, og for det andre måten hun prater på, litt sånn "babystemme" 🤔 er jeg den eneste som har reagert på det? 

Anonymkode: 42878...9eb

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min mening om deltakerne nå:

Morten: kjekk, men umoden og douche

Kevin: liker han, men kanskje en smule umoden (helikopter med penis)

Lunde: litt vanskelig å lese henne, får liksom forskjellige inntrykk hele tiden. Føler hun prøver å virke mer selvsikker enn hun er, men innerst inne er hun veldig usikker..

Sofie: virker som en oppegående og fair jente!

Aleks: ja han er kjekk (ingen kan si noe på det..), men han er for fake. Minner meg faktisk litt om CA fra forrige sesong, bare litt nedtona. 

Martine: liker jenter med bein i nesa! Men hun er egoistisk.. hadde hatt mer respekt for henne om hun bare kunne vært ærlig om det i det minste.

Rebecca: søt jente, men irriterer meg over henne hver gang hun prater (babystemme), og føler hun er en liten naiv valp som man kan kaste et bein etter og så hopper hun opp og ned av glede og har all tilliten din med én gang (naiv)

Petter: fins det noe negativt å si om han? Tydelig at den cocky introen kun var replikker han hadde fått udelt, for han er jo ikke litt sånn engang

Anonymkode: 42878...9eb

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Glømte å nevne Grunde: han IRRITERER meg. Naiv og ingen sosiale antenner.. og sorry, det underbittet 😅

Anonymkode: 42878...9eb

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Altså, jeg synes Rebecca såklart virker som en veldig søt jente, men må si at hun irriterer meg veldig også 🙈 det er for det første det at hun er for naiv og dumsnill, og for det andre måten hun prater på, litt sånn "babystemme" 🤔 er jeg den eneste som har reagert på det? 

Anonymkode: 42878...9eb

Liker måten hun snakker på. Synes hun har en søt stemme 😀

Synes hun virker smartere enn mange andre der. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Søt? Ja. Smart? Hmm, kan ikke si meg helt enig der. Hun tenker mer med hjertet enn med hodet! Når det kommer til stemmen, vet ikke helt hva det er! Men etter nærmere gransking så tror jeg det er fordi hun har boblestemme kanskje 😂

Anonymkode: 42878...9eb

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Men blir ikke mange av dere damer veldig kåte av Alex?

Anonymkode: e3797...4b9

Overhodet ikke. Verken utseende hans eller personligheten hans tiltrekker meg. 

Anonymkode: d8ac6...cc3

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skulle sette meg ned å se alle ukens episoder på en gang i kveld med kom bare halvveis inn i tirsdagens episode også gadd jeg ikke mer. Gud så kjedelig denne sesongen er! Synd fordi jentene har faktisk vært bra i år, med litt bein i nesa og egen vilje. Kunne passet godt med en gruppe sterke gutter.

Og jeg klarer bare ikke Morten lenger. Tror han er gud og får nesten litt sånn Carl Aksel type "alle andre spiller og vil ikke høre på meg, urettferdig!!!" vibber av han.
 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Gleder meg til Rita sjekker inn, det ser ut som hun kan lage litt drama.

Anonymkode: e3797...4b9

Rita?

Anonymkode: b667f...296

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Problemet i år er at de har sett for mye på tidligere Paradise Hotel-sesonger, og hele tiden vurderer "kommer det en tvist?", "kanskje hun får fredning, la oss gamble på det!, ''h*n har nok et hemmelig oppdrag *blir helt paranoid*!" og "vi må tenke på gruppa, gruppa gruppa gruppa". :murvegg:

I tillegg er de jo helt "Åååeee, neeei, det er jo så sleeeemt" med en gang noen tør å spille og gjøre det beste for seg og sin partner, når det går på bekostning av noen andre. Dere er på Paradise Hotel for fucks sake! 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

35 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Rita?

Anonymkode: b667f...296

Ja, hvem er Rita som flere av dere snakker om? Kan ikke huske å ha hørt dette navnet.. Er dette en spoiler, eller har jeg ikke fulgt godt nok med på episodene?

Anonymkode: 4b9f4...1f6

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Men blir ikke mange av dere damer veldig kåte av Alex?

Anonymkode: e3797...4b9

Absolutt ikke. Jeg forstår ikke hvorfor han går som den kjekkeste av de der inne, det syns jeg absolutt ikke. Han når ikke opp til 2 plass en gang. 

Anonymkode: 1b475...157

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...