Gå til innhold

Den store depresjonstråden


dillyduzit

Anbefalte innlegg

Skulle ønske jeg hadde noen som genuint brydde seg om meg i hverdagen. Ingen kommer på besøk. Ingen ringer. Ingen sender meg så mye som en sms eller snap. Hva er vitsen med noe som helst? Ingen bryr seg likevel. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

5 timer siden, Missbehave skrev:

Skulle ønske jeg hadde noen som genuint brydde seg om meg i hverdagen. Ingen kommer på besøk. Ingen ringer. Ingen sender meg så mye som en sms eller snap. Hva er vitsen med noe som helst? Ingen bryr seg likevel. 

Hvor bor du? :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, Missbehave skrev:

Skulle ønske jeg hadde noen som genuint brydde seg om meg i hverdagen. Ingen kommer på besøk. Ingen ringer. Ingen sender meg så mye som en sms eller snap. Hva er vitsen med noe som helst? Ingen bryr seg likevel. 

Samme her. I tillegg ble jeg nylig uføretrygdet, så det åpnet for at jeg blir enda mer isolert fremover. Jeg fatter ikke at jeg gidder å holde ut egentlig. Jeg har ingenting å stå opp for om morgenen, og ender bare opp med å sove hele dagen og sitte oppe hele natta fordi jeg har så tankekjør.

Anonymkode: ef0b3...305

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 23.2.2017 den 0.54, AnonymBruker skrev:

Holder på med noen av rådene hans, har så og si nettopp funnet han så vet ikke om det hjelper enda:
https://soundcloud.com/medicalmedium/heal-depression-naturally

Det  hjelper å få mest mulig naturlig dagslys iallefall og ikke snu døgnet.

Anonymkode: 694f2...6b1

Jeg følger hans protokoll og det har gjort at jeg ikke lenger er deprimert og jeg har ikke angst / uro , jeg har mer energi og overskudd enn noen gang.  Det som har hjulpet mest er å drikke sellerijuice daglig - jeg ble da og kvitt migrenen. Du må holde på en måneds tid før endringene er der - og være konsistent ... lykke til ♥️

Anonymkode: 44474...4da

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

9 timer siden, Missbehave skrev:

I Nord-Norge. 

Det gjør jeg også. :)

Anonymkode: 8b918...12e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, Filifonka skrev:

Vi kan gjerne legge hverandre til på snapchat om du vil

Tror dessverre jeg er for feig for det... Men takk for tilbudet. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 24.11.2019 den 13.23, Missbehave skrev:

Tror dessverre jeg er for feig for det... Men takk for tilbudet. 

Tenk på det hverfall. Å få en god morgen snap kan bety veldig mye, trenger ikke sende bilde av ansikt. Bare vurder det litt. Jeg bor ikke i Nord Norge, men hadde gladelig hatt deg på Snap. Moderne brevvenn. :hug:

Anonymkode: 4a960...384

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Endelig kveld igjen så jeg kan sove. Siden det er i søvnen jeg har det best så vet jeg jo egentlig hva jeg burde gjøre, hva jeg ønsker å gjøre. Men så fortsetter jeg å seigpine meg selv og jobbe som fan for å bli bedre for hva hvis det KAN bli greit å leve igjen? Og hvor vondt vil det bli for min familie hvis jeg gir opp? Uff. Gruer meg til å våkne opp til ny dag i morgen. 

Anonymkode: 8b918...12e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg la meg for to timer siden. Var trøtt og sliten. Plutselig fikk jeg voldsomt hjertebank, jeg begynte å skjelve og kaldsvette, ble kvalm og svimmel, så jeg måtte stå opp igjen. Har tatt angstmedisin, men det hjelper ikke. Fatter ikke hva som er galt med meg. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg mestrer ikke livet.

Det eneste jeg ønsker meg er noe jeg ikke kan få, fordi jeg ikke lever opp til mannsidealet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag har jeg vasket. Lenge siden sist. Har vært så langt nede at jeg ikke har klart. Det blir nok hele julevasken. Eller, må vaske en gang til, men i dag har jeg dratt fram alle møbler og tatt en skikkelig grundig runde.

Nå har strømmen gått der jeg bor. Det er så deilig når det skjer og alt er nyvasket. Har tent lys, satt med ned med en boks cider og e-sigarett. Jeg nyter mørket og stillheten forutenom vinden som herjer ute. Skulle ønske jeg hadde flere slike dager ❤️ 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

19 minutter siden, Missbehave skrev:

I dag har jeg vasket. Lenge siden sist. Har vært så langt nede at jeg ikke har klart. Det blir nok hele julevasken. Eller, må vaske en gang til, men i dag har jeg dratt fram alle møbler og tatt en skikkelig grundig runde.

Nå har strømmen gått der jeg bor. Det er så deilig når det skjer og alt er nyvasket. Har tent lys, satt med ned med en boks cider og e-sigarett. Jeg nyter mørket og stillheten forutenom vinden som herjer ute. Skulle ønske jeg hadde flere slike dager ❤️ 

Ta vare på de. :) Så fantastisk at du greier å kose deg litt. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aldri bli alenemor, du mister ditt sosiale liv og får aldri deltatt på noe av sosiale arrangementer... 

jeg er drittlei dette, jeg er bare hjemme med barnet, blir mere og mere deprimert. Livet er bare dritt uten venner. 

Anonymkode: 3cdb6...8ad

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er så nede. Depresjonen og angsten er så ille at jeg klarer ikke søke jobber. Tanker som at hvem vil ansette meg, en introvert som ikke tør å snakke engang, en som har lagt på seg de siste året, en som er så stygg..hvem vil ansette meg? Jeg klarer så vidt å stå opp om dagene og kle på meg. Presser meg gjennom dagene med å surre rundt hjemme og gjøre ingenting.. ingen inntekt, et ikke eksisterende sosialliv.. hvem har jeg blitt. 

Anonymkode: fcb4d...b4b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

På 23.11.2019 den 19.18, Missbehave skrev:

Skulle ønske jeg hadde noen som genuint brydde seg om meg i hverdagen. Ingen kommer på besøk. Ingen ringer. Ingen sender meg så mye som en sms eller snap. Hva er vitsen med noe som helst? Ingen bryr seg likevel. 

Å synes synd på seg selv hjelper ikke hvertfall, du må jo aktivt ta kontakt selv også. Ikke bare sitte å vente 🙂 

Du bryter deg jo selv ned, ser det på dine andre innlegg.

Anonymkode: 98f26...3fc

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 hours ago, AnonymBruker said:

Er så nede. Depresjonen og angsten er så ille at jeg klarer ikke søke jobber. Tanker som at hvem vil ansette meg, en introvert som ikke tør å snakke engang, en som har lagt på seg de siste året, en som er så stygg..hvem vil ansette meg? Jeg klarer så vidt å stå opp om dagene og kle på meg. Presser meg gjennom dagene med å surre rundt hjemme og gjøre ingenting.. ingen inntekt, et ikke eksisterende sosialliv.. hvem har jeg blitt. 

Anonymkode: fcb4d...b4b

Vær så snill og prøv ❤️ Jeg tenkte akkurat det samme som deg, fikk diagnosene angst og depresjon av psykolog og fikk behandling over ca ett år uten at det fungerte noe særlig. Dagene var så tomme og triste, jeg følte meg uønsket på alle plan. Men en dag søkte jeg på en jobb selv om jeg ikke hadde lyst, trodde aldri at jeg kom til å få den heller. Men så fikk jeg den og har jobbet deltid i 1.5 år nå. Det er fortsatt vanskelig men det har seriøst gjort underverker med min mentale helse. Dagene har plutselig mening, og det er så godt å kjenne at jeg duger til noe, og at andre setter pris på meg. Jeg har en grunn til å stå opp om morgenen, og det hjelper absolutt å ha litt ekstra i lommeboken. Det er gull verdt, selv om det er energikrevende. Ikke minst den sosiale kontakten på jobb, selv om jeg har fortsatt vanskeligheter med å være sosial med kollegaer på fritiden og ikke har deltatt på noe så langt.

Du vet aldri om du ikke prøver ❤️

Anonymkode: 3a1f9...05e

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Å synes synd på seg selv hjelper ikke hvertfall, du må jo aktivt ta kontakt selv også. Ikke bare sitte å vente 🙂 

Du bryter deg jo selv ned, ser det på dine andre innlegg.

Anonymkode: 98f26...3fc

Jeg synes ikke synd på meg selv. Jeg sender melding til den ene venninnen jeg har flere ganger ukentlig, men blir avslått. Og det er omtrent det eneste nettverket. De gangene jeg er god nok er når jeg må stille som sjåfør. Faren min bryr seg ikke da han har nok med familien til kona. Jeg har ingen mor, så det hjelper ikke.

Bryter meg ned gjør jeg helt klart, og det er normalt i forhold til sykdomsbildet mitt. MEN jeg forsøker å gjøre noe med det. Det vises bare ikke her da jeg velger å bruke dette stedet til å få ned vonde tanker som jeg ikke har mulighet til ellers :) 

Endret av Missbehave
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 25.11.2019 den 23.20, Missbehave skrev:

Jeg la meg for to timer siden. Var trøtt og sliten. Plutselig fikk jeg voldsomt hjertebank, jeg begynte å skjelve og kaldsvette, ble kvalm og svimmel, så jeg måtte stå opp igjen. Har tatt angstmedisin, men det hjelper ikke. Fatter ikke hva som er galt med meg. 

Spiser du høykarbo før leggetid? Jeg kan få hjertebank ved for mye søtt og karbo før leggetid. 
Nå spiser fiberknekkebrød med pålegg ca 2 timer før jeg legger meg.  
Tar noe som heter Relora og magnesium malate før leggetid. Syns dette har hjulpet veldig godt mot søvnen. 
Men ville ha hørt med legen, høres ut som det kan være blodtrykksfall eller insulinresistens 

Anonymkode: 66898...0c7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...