Gå til innhold

Bloggerne sesong 6


Sitronmelis

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

1 time siden, Kelsi skrev:

Den eldste datteren hans minner meg om Linn i Skam.

Den eldste datteren? Han har bare en datter, og den eldste av alle barna er en gutt. 

Anonymkode: 1aeea...e81

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Den eldste datteren? Han har bare en datter, og den eldste av alle barna er en gutt. 

Anonymkode: 1aeea...e81

Han har tre barn. Google it.

Anonymkode: 519e0...057

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Han har tre barn. Google it.

Anonymkode: 519e0...057

Kanskje du skal google litt, for han har fire barn 😜

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Han har tre barn. Google it.

Anonymkode: 519e0...057

Tror du må sjekke google selv jeg..

Ørjan har 4 barn; en voksen sønn og ei tenåringsdatter fra før, og to små gutter med Marna. 

Anonymkode: 46a9f...37a

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Han har tre barn. Google it.

Anonymkode: 519e0...057

Han har 4 barn!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 27.2.2017 den 9.57, AnonymBruker skrev:

Jeg aner ingenting om han er god far eller ei. Jeg stilte bare spørsmål om han har med 3 forskjellige mødre å gjøre. Kvinner som har barn med flere fedre blir stemplet som hore, men ingen bryr seg om en mann har barn med flere kvinner. 

Anonymkode: 912f4...e16

Den var ny for meg i alle fall. 

Anonymkode: 65844...0de

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

40 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Den var ny for meg i alle fall. 

Anonymkode: 65844...0de

Det er bare å Google. Husker hun ene bloggeren fikk tyn fordi hun har barn med tre ulike fedre og på singelforumet er det vel lavstatus at kvinner har barn med flere forskjellige fedre. Selv hadde jeg holdt meg unna menn som har barn med mange kvinner. Ikke fordi jeg ser ned på de, men det høres ut som mye styr enn det det er verdt. 

Anonymkode: 912f4...e16

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke begynt å se denne sesongen enda, og kjenner jeg kvier meg litt for det; nesten utelukkende pga Tonje. Jeg fikk ett skikkelig dårlig inntrykk av henne sist! Wannabe-same, bedreviter, "tøffere enn alle andre", og jeg taklet ikke måten hun behandlet hundene sine på. Den gammeldagse tankegangen om å vise at hun var "sjef i flokken". Lurer på om det ikke ble noen innlegg her inne om det? For når hun ble konfrontert med det svarte hun stort sett noe ala at hun "gidder ikke lese seg opp på noe jævlig hundepsykologi"..

Både Anna og Jan, og Anne Brith er så... overfladiske? Falske? Hvertfall ut fra det man ser på bloggene og snapchat, og jeg ser for meg at det blir enda mer oppstilt og enda mer skuespill når de er på TV.

Og kommentarene her om Ørjan og Marna virker ikke spesielt oppløftende de heller...

Såh... Hvor mange er det som er igjen da? :vetikke:

(Forresten; har KG en puteTV - emoji? Hvis ikke er det en som burde komme med i neste oppdatering)

Anonymkode: 266a1...09f

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har ikke begynt å se denne sesongen enda, og kjenner jeg kvier meg litt for det; nesten utelukkende pga Tonje. Jeg fikk ett skikkelig dårlig inntrykk av henne sist! Wannabe-same, bedreviter, "tøffere enn alle andre", og jeg taklet ikke måten hun behandlet hundene sine på. Den gammeldagse tankegangen om å vise at hun var "sjef i flokken". Lurer på om det ikke ble noen innlegg her inne om det? For når hun ble konfrontert med det svarte hun stort sett noe ala at hun "gidder ikke lese seg opp på noe jævlig hundepsykologi"..

Både Anna og Jan, og Anne Brith er så... overfladiske? Falske? Hvertfall ut fra det man ser på bloggene og snapchat, og jeg ser for meg at det blir enda mer oppstilt og enda mer skuespill når de er på TV.

Og kommentarene her om Ørjan og Marna virker ikke spesielt oppløftende de heller...

Såh... Hvor mange er det som er igjen da? :vetikke:

(Forresten; har KG en puteTV - emoji? Hvis ikke er det en som burde komme med i neste oppdatering)

Anonymkode: 266a1...09f

Jeg har aldri vært inne på bloggen til de du nevner ovenfor, så mitt inntrykk er kun via serien. Men Anna og Jan overfladiske? Jeg syns de virket jordnære og han virket veldig engasjert i barna hennes. All ære til han. Tonje takler jeg ikke dialekten på, så hun spoler jeg glatt over. 

Anonymkode: 912f4...e16

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjente ikke til Anniken fra før. Hadde hørt om henne, men aldri lest bloggen hennes. Hun virker skikkelig kul! Anne Brith er jo så ufrivillig komisk. Er absolutt ikke fan, men jeg tar meg selv i å kose meg skikkelig når hun er på skjermen.
Ser ikke ferm til at Tonje får sendetid...

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, maipai skrev:

Kjente ikke til Anniken fra før. Hadde hørt om henne, men aldri lest bloggen hennes. Hun virker skikkelig kul!

Enig! :tommelopp:  Fått positive inntrykk av både henne og Kristine Ullebø.

Endret av Sitronmelis
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er det bare 8 episoder denne sesongen?

 

Anne Brith irriterer meg! Hun er så falsk! Fælt å høre henne snakke om økonomi med ungene og si nei til headsett, mens hun bruker penger på ting og klær til seg selv, spiser ute osv..

 

 

Anonymkode: 14aba...ba1

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så ungene til Anne Brith fikk bestemme om de skulle flytte til Trondheim eller ikke? Skjønner det å ta hensyn, men til syvende og sist så er det vel den voksne som tar avgjørelsen. Kan ikke syte over tapt kjærlighet da... 

Anonymkode: 63739...7a1

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Så ungene til Anne Brith fikk bestemme om de skulle flytte til Trondheim eller ikke? Skjønner det å ta hensyn, men til syvende og sist så er det vel den voksne som tar avgjørelsen. Kan ikke syte over tapt kjærlighet da... 

Anonymkode: 63739...7a1

Nå var vel forloveden hennes utro var han ikke? Så det var vel kanskje hovedgrunnen vil jeg tro... Ikke sikkert hun ønsker å svartmale han på TV...

Anonymkode: 18f80...c4b

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nå var vel forloveden hennes utro var han ikke? Så det var vel kanskje hovedgrunnen vil jeg tro... Ikke sikkert hun ønsker å svartmale han på TV...

Anonymkode: 18f80...c4b

Åja.. Hun virka veldig bitter til å være den som hadde slått opp så, da gir det vel mer mening at hun lurte på hvorfor han ville ha tilbake ringen og at hun klipte kjolen hvis han var utro.. men kjolen kunne hun jo solgt og spart pengene til det huset hun ønska så fælt. Alle monner drar jo.

Endret av Sitronmelis
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis eks-forloveden ønsket ringen tilbake etter at AB brøt forlovelsen fordi barna ikke ønsket å flytte, så syntes jeg det er så småååålig å ikke gi den!

Og vennenes kommentarer da: "Kast den i Glomma!", "Skal han ha alle julegavene tilbake også, eller?". For noen er det faktisk vanlig å gi ringen tilbake, spesielt hvis bruddet var "rent".

Vet ikke om hvorfor de slo opp, går bare utifra hva hun selv sa på bloggerne.

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes forlovelsen og AB virker spesiell jeg... 

1. Hvorfor i huleste planlegger du bryllup og kjøper brudekjole når du ikke engang vet hvor de skal bo? Spesielt når det visstnok er flytting/brudd. 

2. Hvorfor kunne ikke han flytte? 

3. Du syter ikke over "får ikke kjøpe hus" når du skal pantsette og gi penger til veldedighet, samt klippe opp en dyr (?) brudekjole 

4. Hvorfor kunne hun ikke selge kjolen pga "gjenkjennelse"? Hun er da ikke dronningen. Få en venninne til å selge den, og putt pengene inn på EK kontoen. 

Kudos for å ha tatt med barnas tanker i betraktningen. 

  • Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...