Gå til innhold

Bloggerne sesong 6


Sitronmelis

Anbefalte innlegg

Hun Tonje irriterer meg altså. "man må være veldig tøff for å være som meg, det krever veldig mye å gjøre det jeg gjør. Man skal være sterk for å holde på sånn som meg" jajaja... Du driver med selvrealisering, du redder ikke verden akkurat...

Anonymkode: d77e7...e72

  • Liker 29
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Aldri sett på før denne sesongen. Inntrykket mitt av Kristine har forandret seg drastisk i løpet av denne uka - synes nå at hun virker som en en ganske kul jente. Ja, det blir kanskje litt fjasete til tider, men hun er jo i den alderen så det må jo være greit. :) 

Anonymkode: 6f41f...645

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Marna og Ørjan! For en drittunge den mannen der er! Ligger på sofaen og roper og avbryter når hun snakker i telefonen, tar ikke rede på noen ting rundt seg og er bare grinete. Jeg hadde pakket barn og bagasje i bilen og bare satt han igjen på Sunnmøre.

  • Liker 27
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, maipai skrev:

Marna og Ørjan! For en drittunge den mannen der er! Ligger på sofaen og roper og avbryter når hun snakker i telefonen, tar ikke rede på noen ting rundt seg og er bare grinete. Jeg hadde pakket barn og bagasje i bilen og bare satt han igjen på Sunnmøre.

Jeg tenkte akkurat det samme når jeg så gårsdagens episode. Greit nok, hun er ikke spesielt trivelig hun heller.. Men Ørjan! Fy f.. den mannen fortjener å bli satt skikkelig på plass!

Anonymkode: 548b6...7c1

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På Wednesday, February 22, 2017 den 18.14, Runnershigh skrev:

Den pervohumoren reagerte jeg også på. Altså, de er på familietur i dyreparken, og Anna forteller til Jan og barna at hun har ridd et esel før.  Så utbryter Jan noe ala "Det er ikke meg du mener?" Kanskje jeg er prippen, men jeg synes ikke slik humor hører til når man er på familietur med småbarn. 

Ikke så mye bedre når de to på nærmere 40 krangler i forsetet, og Marna sier til Ørjan "du må ikke tro du bestemmer bare fordi du har pikk" med tre unger i baksetet. Jeg ble helt sjokka. For ikke å snakke om banningen.

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

og de står alltid å skriker til hverandre foran ungene :(

Anonymkode: 89528...5f7

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 timer siden, AnonymBruker skrev:

Har Ørjan og Marna et åpent forhold? 

Anonymkode: 41d65...0b5

Blir bare slettet for spekulasjoner, men jeg har en bekjent som har svar på spørsmålet ditt.

Anonymkode: 48626...84f

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå får det være nok! Ørjan Burøe er en hedersmann!

Anonymkode: 0e109...b21

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare jeg som reagerte på at Kristine var hjemme fra skolen, men dro på fest samme dag? Da hadde jeg fått høre det av min mor hvertfall 😬

Anonymkode: 2314f...576

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Bare jeg som reagerte på at Kristine var hjemme fra skolen, men dro på fest samme dag? Da hadde jeg fått høre det av min mor hvertfall 😬

Anonymkode: 2314f...576

Reagerte også på det! 

Syntes også det var litt vel mye sipping over den eksamene, gråt i flere dager. 

"Buhu jeg kommer til og stryke" "oisann jeg fikk vist 5"

har gått i klasse med en sånn type, forferdelig slitende og ikke en god egenskap og undertrykke seg selv på den måten. 

Anonymkode: 5291e...627

  • Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Reagerte også på det! 

Syntes også det var litt vel mye sipping over den eksamene, gråt i flere dager. 

"Buhu jeg kommer til og stryke" "oisann jeg fikk vist 5"

har gått i klasse med en sånn type, forferdelig slitende og ikke en god egenskap og undertrykke seg selv på den måten. 

Anonymkode: 5291e...627

 Nå får det være nok!

Anonymkode: 0e109...b21

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Reagerte også på det! 

Syntes også det var litt vel mye sipping over den eksamene, gråt i flere dager. 

"Buhu jeg kommer til og stryke" "oisann jeg fikk vist 5"

har gått i klasse med en sånn type, forferdelig slitende og ikke en god egenskap og undertrykke seg selv på den måten. 

Anonymkode: 5291e...627

Gikk i klasse med en som nesten alltid fikk 6 i alle fag. Men hun var veldig til å sutre før alle prøvene og var sikker på hun kom til å stryke. Det ble litt for mye av det gode. 

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

16 minutter siden, Snadder skrev:

Hvem er egentlig hun der ungdommen som er med Marna og gubben hele tiden ?

Datteren til Ørjan fra et tidligere forhold. Ørjan har totalt 4 barn.

Anonymkode: 4c439...ff6

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 minutter siden, Snadder skrev:

Hvem er egentlig hun der ungdommen som er med Marna og gubben hele tiden ?

Leah som er datteren til Ørjan fra før av

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 timer siden, AnonymBruker skrev:

Reagerte også på det! 

Syntes også det var litt vel mye sipping over den eksamene, gråt i flere dager. 

"Buhu jeg kommer til og stryke" "oisann jeg fikk vist 5"

har gått i klasse med en sånn type, forferdelig slitende og ikke en god egenskap og undertrykke seg selv på den måten. 

Anonymkode: 5291e...627

Det går faktisk an å være så nervøs og tro man kommer til å stryke på eksamen, men så ender det opp med å gå mye bedre enn forventet. Jeg har vært der flere ganger selv, og det er ikke spesielt gøy når man har den følelsen dagen før eksamen. Hun hadde dessuten 3 i standpunkt så det var ikke helt urealistisk at hun kunne strøket heller.

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

26 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Datteren til Ørjan fra et tidligere forhold. Ørjan har totalt 4 barn.

Anonymkode: 4c439...ff6

4?

Anonymkode: 430ca...e03

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...