AnonymBruker Skrevet 31. mars 2017 #261 Skrevet 31. mars 2017 9 timer siden, AnonymBruker skrev: Nei er du født på i går frøken krass? Anonymkode: 475e6...723 Så hissig du er da AB d0d burde såpass vite at Google er en venn Veldig greit å bruke før man kritiserer noen. Anonymkode: 912f4...e16
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2017 #262 Skrevet 31. mars 2017 På 3/29/2017 den 18.25, minister-mio skrev: Enn om barnet ikke spiller på en måte som tilfredsstiller moren da? Som sagt så gav ikke -sitatet- mening (og jeg har heller ikke sett episoden/noe særlig av serien, så jeg har ikke hørt hva som ble sagt heller). Er det ikke bra å være rolig i magen? Derfor skjønner jeg ikke sitatet. På 3/29/2017 den 20.09, Puny skrev: Det beste er vel å ikke pålegge barna noe ansvar for hennes magefølelser. Å fortelle barn at deres prestasjoner påvirker hvordan mor føler seg syntes jeg er mye å legge på et barn. Tenker at hun som voksen skal ta ansvar for dette selv... Det gir mening. Anonymkode: 574ff...ce0
AnonymBruker Skrevet 1. april 2017 #263 Skrevet 1. april 2017 Jeg har i utgangspunktet hatt sansen for Kristine Ullebø. Men merker jeg blir litt flau over måten hun oppfører seg på når det gjelder alkohol. Spesielt på denne kjendisgallaen. Hva er greia med å løpe rundt å rope etter gratis alkohol og gjøre et så stort nummer ut av det? Pinlig! Og en annen ting: hvorfor snakker han kjæresten engelsk halvparten av tiden, med pinlig påtatt amerikansk aksent? Anonymkode: 46041...c38 15
LeilaS Skrevet 1. april 2017 #264 Skrevet 1. april 2017 Jeg ble også litt flau over Kristine på den gallaen. Hun sa hun gruet seg og hadde drukket litt for mye før hun kom. Men er det vanlig alkohol er gratis på slike eventer, siden hun fikk hakeslepp over at det kostet penger?Ikke hadde hun med bankkort. 1
AnonymBruker Skrevet 2. april 2017 #265 Skrevet 2. april 2017 16 timer siden, LeilaS skrev: Jeg ble også litt flau over Kristine på den gallaen. Hun sa hun gruet seg og hadde drukket litt for mye før hun kom. Men er det vanlig alkohol er gratis på slike eventer, siden hun fikk hakeslepp over at det kostet penger?Ikke hadde hun med bankkort. Ja, det er vanlig. På de fleste slike eventer er det som regel både en og annen goodiebag, gratis mat og gratis alkohol. Anonymkode: 69cd6...685
Kelsi Skrevet 2. april 2017 #266 Skrevet 2. april 2017 20 timer siden, AnonymBruker skrev: Og en annen ting: hvorfor snakker han kjæresten engelsk halvparten av tiden, med pinlig påtatt amerikansk aksent? Anonymkode: 46041...c38 Utrolig flaut. Skjønner ikke at hun orker å høre på det, jeg hadde klikka hvis noen rundt meg hadde holdt på sånn. 2
AnonymBruker Skrevet 3. april 2017 #267 Skrevet 3. april 2017 Etter å ha sett episoden der Andrea B er med, er det tydelig å se at hun redigerer bildene på bloggen sin kraftig Anonymkode: 46041...c38 3
AnonymBruker Skrevet 3. april 2017 #268 Skrevet 3. april 2017 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Etter å ha sett episoden der Andrea B er med, er det tydelig å se at hun redigerer bildene på bloggen sin kraftig Anonymkode: 46041...c38 Tenkte akkurat det samme. Akkurat som en annen toppblogger med operert ræv. Anonymkode: 475e6...723 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå