Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet
På 3/24/2017 den 12.46, Puny skrev:

Det er helt OK å pushe barna sine litt i idrett, men å si ' sånn som du spillet nå, det gjør at mamma blir helt rolig i magen', tror jeg man skal være veldig forsiktig med. Ikke legg ansvaret for dine følelser og velvære på barna dine. Klassisk ytre motivasjon og gir bare barna dårlig samvittighet...

Hæ? Jeg skjønner ikke helt sitatet. Slik som du spillet nå, gjør at mamma blir helt rolig i magen? Er ikke det bra da?

Anonymkode: 574ff...ce0

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)
På 28.3.2017 den 13.18, smalls skrev:

Over til Bloggerne 

Bare jeg som måtte hoppe over scener med Tonje i forrige episode? Jeg klarer ikke å se på dyr blir slaktet. Det er så ekkelt. Jeg fikk med meg da hun sa til venninnen at hun ville slakte en til og kline boldet i ansiktet! :overrasket:  Ekkelt! 

Jan virker som en fin fyr :) 

Jeg måtte ikke det. Så på mens jeg spiste middag :laugh: Ønsket at jeg hadde reinkjøtt på tallerkenen i stedet!

Endret av penny_
  • Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
5 timer siden, Rose11 skrev:

Noen må bare skvise seg inn og få 1 minutt kameratid. Samme med han Joachim. Hvem er han utenom å være bestevenn med Sophie? 

Haha, ja tydeligvis. Men det går over i å være litt småpatetisk når mannen er godt over 40. :fnise:

Anonymkode: ce622...5d8

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Skjønner ikke greien med grimasene til Kristine.. og gapingen.. 

Anonymkode: 41d9f...42c

• Liker 4
Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hæ? Jeg skjønner ikke helt sitatet. Slik som du spillet nå, gjør at mamma blir helt rolig i magen? Er ikke det bra da?

Enn om barnet ikke spiller på en måte som tilfredsstiller moren da?

• Liker 3
Skrevet
5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det beste er vel å ikke pålegge  barna noe ansvar for hennes magefølelser. Å fortelle barn at deres prestasjoner påvirker hvordan mor føler seg syntes jeg er mye å legge på et barn. Tenker at hun som voksen skal ta ansvar for dette selv...

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
8 timer siden, Rose11 skrev:

Noen må bare skvise seg inn og få 1 minutt kameratid. Samme med han Joachim. Hvem er han utenom å være bestevenn med Sophie? 

Det er han som har produsert(eller redigert) Aftenposten sin serie sweatshop, som fikk veldig bra omtale- så vil tro han er veldig kjent i den samme type omkrets som bloggere henger i. 

Anonymkode: f9ec0...fd9

AnonymBruker
Skrevet

Åneeei ikke Espen Hilton. Gud, han orker jeg ikke. 

Anonymkode: 0543b...d0d

• Liker 12
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Åneeei ikke Espen Hilton. Gud, han orker jeg ikke. 

Er ikke han med allerede  da? Syns jeg ser han støtt og stadig. 😂

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
51 minutter siden, Highhopes skrev:

Er ikke han med allerede  da? Syns jeg ser han støtt og stadig. 😂

Tror ingen orker enda mer av han.

Men heter han Hilton til etternavn, eller bare kaller han seg det? Høres rart ut med norskt fornavn og amerikansk etternavn. 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Men heter han Hilton til etternavn, eller bare kaller han seg det? Høres rart ut med norskt fornavn og amerikansk etternavn. 

Er du født igår? 

Hilton ER norsk, selv om Hilton-navnet er kjent i USA. Hilton-familien er norskættede. Familien er opprinnelige fra Kløfta. 

Anonymkode: 912f4...e16

• Liker 13
AnonymBruker
Skrevet

Leste du ikke aviser i 2005? De kunne ikke nevne Paris Hilton uten å skrive "norskættede Paris Hilton"... som om dette var noe av det største Norge har oppnådd som nasjon. 

Anonymkode: f9c25...510

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er du født igår? 

Hilton ER norsk, selv om Hilton-navnet er kjent i USA. Hilton-familien er norskættede. Familien er opprinnelige fra Kløfta. 

Jeg har også stussa på det navnet. Men er ikke født igår liksom :fnise: Alle har sine interesserer tenker jeg...

Anonymkode: 9e254...8c4

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
18 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har også stussa på det navnet. Men er ikke født igår liksom :fnise: Alle har sine interesserer tenker jeg...

Anonymkode: 9e254...8c4

Det er greit å vite fakta før man kritiserer.

Jeg har ingen interesser for verken bloggeren eller hotellkjeden, men det fins noe som heter Wikipedia eller Google. 

• Liker 1
Skrevet
9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Øh, du er med skjønner jeg. Hilton-navnet ER norsk. Konrad Hilton kom fra Kløfta og utvandret til Amerika og ble hotellkonge. Gården Hilton kan du lese om her: https://www.rb.no/lokal-kultur/fra-klofta-hilton-til-paris-hilton/s/1-95-851384

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Fælt å frekt dere svarer da! 

Anonymkode: 8a272...302

• Liker 19
AnonymBruker
Skrevet
9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Er du født igår? 

Nei er du født på i går frøken krass?

Anonymkode: 475e6...723

• Liker 10
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Nei er du født på i går frøken krass?

For en godt konstruert og meningsfull setning :ironi:

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
23 minutter siden, Antoinette skrev:

For en godt konstruert og meningsfull setning :ironi:

Så bra du synes det. Nå ble jeg glad at du faktisk kan være litt hyggelig for en gang skyld :) 

:ironi: 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...