Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hvorfor tar ML denne saken?

• Liker 16
Videoannonse
Annonse
Skrevet
6 minutter siden, Prinsesse788 skrev:

Hun fikk vel ingen seriøse voksne til å ta den? 

• Liker 19
Skrevet
9 minutter siden, Prinsesse788 skrev:

Skal den jentungen der virkelig hacke Bloggomtoppbloggere?? På hvilket grunnlag skal hun det, har hun fått med seg alle sider i saken?

• Liker 28
Skrevet

Merkelig at hun ikke offentliggjør anmeldelsen (sladd navn). Det må jo være noe vi ikke vet som har blitt sendt til AB.

• Liker 11
Skrevet
Akkurat nå, Stjernekikkeren skrev:

Skal den jentungen der virkelig hacke Bloggomtoppbloggere?? På hvilket grunnlag skal hun det, har hun fått med seg alle sider i saken?

Har vi?

• Liker 2
Skrevet

Her tror jeg ML må ha misforstått saken fullstendig 🤔 Og det overrasker meg, for ML har tidligere gjort en fantastisk jobb når det gjelder å spore opp "nettroll" og da spesielt spredning av uønskede bilder. 

Hvis ikke så må det ligge noe bak spm vi ikke har fått med oss  for ML pleier da å være ganske så proff?? 🤔 (jeg presiserer herved at jeg KUN kjenner til ML gjennom den offentlige figur hun har gjort i media, og kommenterer på bakgrunn av det) 

• Liker 25
Skrevet (endret)
15 minutter siden, Bustefisk skrev:

Denne dataeksperten hun selv kaller seg for fremstår ikke akkurat proff der hun sitter og skriver.. 

Kanskje hun et hackeren AB samarbeider med 😂

Hun meldte seg inn i SOME-gruppa i dag så antagelig var det for å forsvare AB. 

Endret av Korpsnerden
  • Liker 24
Skrevet
Akkurat nå, Prinsesse788 skrev:

Har vi?

Vi har sett Bloggomtoppbloggere sine innlegg og Anne Brith sin oppførsel, er vel de to sidene jeg sikter til, men gud vet hva som bobler under overflaten her.

• Liker 20
Skrevet
Akkurat nå, Korpsnerden skrev:

Kanskje hun et hackeren AB samarbeider med 😂

Godt mulig, hehe. Hun burde i alle fall holde seg for god til å kommentere på den siden dersom hun faktisk skal gjøre en god jobb for AB. Da burde det vært jobbet i stillhet før en eventuell storm. Tviler på at den stormen noen gang kommer men tiden får vise. 
Og hva sitter de igjen med ? Et bevis på hvem som står bak BOTB? Og det beviser hetsen AB mottar daglig hvordan? Ser ikke helt hva de ønsker å oppnå..

• Liker 36
Gjest formula
Skrevet

Har inntrykk av at det viktigste for AB akkurat nå er å få avslørt hvem som står bak BOTB, og at det er her ML kommer inn.

At en eventuell avsløring ikke påvirker ABs omdømme i positiv retning virker å være underordnet. AB har avslørt seg selv, og å gå etter BOTB vil aldri kunne forandre på akkurat det. Ingen samarbeidspartnere vil ta i henne med ildtang etter dette.

Skrevet
10 minutter siden, Stjernekikkeren skrev:

Vi har sett Bloggomtoppbloggere sine innlegg og Anne Brith sin oppførsel, er vel de to sidene jeg sikter til, men gud vet hva som bobler under overflaten her.

Helt enig i at det vi vet er ganske ufordragelig oppførsel fra en voksen dame men det er veldig rart at en (jeg anser som) ganske seriøs aktør som ML skal støtte AB i denne saken dersom det ikke har vært hets i bildet.

• Liker 13
Skrevet

Synes også det er veeldig merkelig at ML tar denne saken. Jeg har(hadde) så mye respekt for det arbeidet hun har gjort. 

Skrevet
1 minutt siden, Prinsesse788 skrev:

Helt enig i at det vi vet er ganske ufordragelig oppførsel fra en voksen dame men det er veldig rart at en (jeg anser som) ganske seriøs aktør som ML skal støtte AB i denne saken dersom det ikke har vært hets i bildet.

Dette er typisk strategi for å svekke saken til en motpart, i dette tilfellet de to leserne som har skrevet til annonsører. «Det ligger mer bak enn dere vet», er en måte å skremme til taushet og så tvil hos andre om troverdigheten til disse to. Det er både slemt og ufint. 

• Liker 49
Skrevet

Personen(e) bak BOTB har uttrykt ønske om å være anonym. Hvorfor aksepterer ikke AB og ML det ?

• Liker 48
Skrevet

Jeg tenker diskusjonen på SoMe gruppa på Facebook er sunn! Selv om ML og en iherdig annen dame prøver å være kritiske til Adina så er muligheten for å åpne fleres øyne ved å faktisk være saklig og underbygd påstander med linker.

• Liker 34
Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...