Gå til innhold

Anne Brith


MiriamH

Anbefalte innlegg

Jeg skal ikke spekulere i følelsene til AB sine barn. Jeg har en 14 åring nå, og har hatt to før h*n. Og ALDRI om jeg har fått legge ut bilder på noen offentlig side. Barna mine vil ha kontroll på egne bilder.

Men å måtte få sponset bursdagsfest da :sad: , så kjipt og stusselig. 

Nei, Anne Brith. Dette kunne du ha gjort bedre selv!

  • Liker 27
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 hour ago, Hummingbird2 said:

Her var kroppsspråket så tydelig at mor burde dyttet telefonen nedi veska igjen . Hun kunne fint ha snappet både meny og matretter uten å eksponere en som er så ubekvem. Det er rett og slett horribel oppførsel av en voksen dame. 

De aller fleste av oss som har tenåringer ville da virkelig aldri gjort noe sånt! Det er så drøyt at jeg mangler ord! 

Jeg håper at de fleste som har barn, uavhengig av alder, respekterer barnas rett til privatliv. Det gjør ikke AB, uten at det er noen ny oppdagelse. 

Det er interessant å diskutere eksponeringen (selv om det er trist at det er nødvendig), men det kan vi gjøre uten å spekulere i følelser vi faktisk ikke har tilgang til. 

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor må du fortelle via ett svar til en leser om hva xxxx fikk i bursdagsgave? Noe må da kunne være litt hemmelig?

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest CecilieX

Bra innlegg fra BOTB. 

Særlig spørsmålet om hvorvidt hun kan fortsette i Bloggerne som jo produseres av Egmonteide TV2 var betimelig. Hvis hun virkelig vil protestere så burde hun jo boikotte alle Egmont sine kanaler. 

Føyer meg forøvrig inn i rekken av alle de som kritiserer sponsefisking og påfølgende bruk av bursdag i annonseinnlegg. Triste greier, at selv bursdag blir satt ut på anbud. Og deler av bursdagen må organiseres rundt mors behov for å produsere innhold for annonsører. Gratulerer med dagen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

45 minutter siden, CecilieX skrev:

Bra innlegg fra BOTB. 

Særlig spørsmålet om hvorvidt hun kan fortsette i Bloggerne som jo produseres av Egmonteide TV2 var betimelig. Hvis hun virkelig vil protestere så burde hun jo boikotte alle Egmont sine kanaler. 

Føyer meg forøvrig inn i rekken av alle de som kritiserer sponsefisking og påfølgende bruk av bursdag i annonseinnlegg. Triste greier, at selv bursdag blir satt ut på anbud. Og deler av bursdagen må organiseres rundt mors behov for å produsere innhold for annonsører. Gratulerer med dagen!

Nå presiserer AB i ett svar til en leser at hun ikke fisket etter en sponset bursdag .Hun bare spurte på bloggen om en restaurant hadde plass til 6 personer en helt vanlig onsdag kveld. Å lite visste hun at managementet hennes hadde klart å skaffe dette på 10 minutter.

Så da sa hun så klart ja takk til dette:nordvesta:

  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Damer da, gi meg en link eller noe, skjønner ikke hvor dere ser alt dette her dere snakker om!:alice:

*føle seg lost og nysgjerrig*:icon_frown:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest formula

AB  forsikrer jo støtt og stadig leserne om at hun har tillatelse fra både den ene og den andre til å poste på bloggen. Lurer på om barna også får godkjenne snappene hun legger ut av dem? Hun filmer et tilsynelatende  intetanende barn, der hun også legger på "morsomme" filter, og dette deles. 

Endret av formula
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Sorbus

Hva koster en middag for 6 på en restaurant? Rundt 2500-3000? Jeg spør, for jeg har aldri feiret ungene på restaurant. Uansett, hun sier hun tjener en mill i året, så dette er småpenger! Likevel må hun sponses og hele det som kunne vært en koselig stund for familien skal deles med gud og hvermann. Jeg skjønner at man blir fristet hvis det er snakk om en sponsoravtale til et betydelig beløp, men et par-tre tusenlapper...? Hvorfor selge seg så billig, er de ikke mer verdt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

22 minutter siden, terteskjell skrev:

Nå presiserer AB i ett svar til en leser at hun ikke fisket etter en sponset bursdag .Hun bare spurte på bloggen om en restaurant hadde plass til 6 personer en helt vanlig onsdag kveld. Å lite visste hun at managementet hennes hadde klart å skaffe dette på 10 minutter.

Så da sa hun så klart ja takk til dette:nordvesta:

Kan fortelle AB at det ikke er unaturlig at restauranter har plass til 6 personer. Spesielt ikke på en helt vanlig onsdag. Da kan man ringe til hvilken som helst restaurant (gjerne en etter bursdagsbarnets ønske) og bestille bord til 6. Og dette tror jeg nok AB er veldig klar over selv også. Men det er klart at det er mer risikabelt å ringe en restaurant, bestille bord og spørre etter å få det sponset. Lett å få nei da, for tviler på at alle vil la seg assosiere med den bloggen eller i det hele tatt gidde å sponse folk med mat og drikke. Så enklere å ta det over bloggen da, så kun de som ønsker å sponse melder seg.

Og veldig merkelig at hun sa ja til å få sponset bursdagen, om hun egentlig bare var ute etter å få et bord til 6. For det er jo nettopp det at hun valgte å gjøre barnebursdagen om til jobbreklame som er det fæleste med hele opplegget. Om dette med spons ikke var noe hun var ute etter, syns jeg det er rart hun ikke sa nei til den delen. For det må vel være mye bedre å betale for seg, ha en fin bursdagsfeiring der mor slipper å jobbe under feiringen. Og til alt overmål måtte dele bursdagsfeiringen med tusenvis av ukjente følgere fordi hun må spre litt reklame for restauranten underveis. Jeg skjønner virkelig ikke at en sponset middag er verdt det der, så veldig rart hun ikke sa nei til sponsingen om det ikke egentlig var det hun var ute etter.

  • Liker 41
Lenke til kommentar
Del på andre sider

24 minutter siden, Gunvald skrev:

Så hele denna bursdagsfeiringen på Mirabel kostet henne ingenting? 

Hun må skatte for det... 

Jeg forstår ikke at influencerne får seg til å tigge etter gratis måltid mot å "selge privatlivet".  Det fremstår for min del så fattigslig. For en måte å spare penger på...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, Kinder skrev:

Kan fortelle AB at det ikke er unaturlig at restauranter har plass til 6 personer. Spesielt ikke på en helt vanlig onsdag. Da kan man ringe til hvilken som helst restaurant (gjerne en etter bursdagsbarnets ønske) og bestille bord til 6. Og dette tror jeg nok AB er veldig klar over selv også. Men det er klart at det er mer risikabelt å ringe en restaurant, bestille bord og spørre etter å få det sponset. Lett å få nei da, for tviler på at alle vil la seg assosiere med den bloggen eller i det hele tatt gidde å sponse folk med mat og drikke. Så enklere å ta det over bloggen da, så kun de som ønsker å sponse melder seg.

Og veldig merkelig at hun sa ja til å få sponset bursdagen, om hun egentlig bare var ute etter å få et bord til 6. For det er jo nettopp det at hun valgte å gjøre barnebursdagen om til jobbreklame som er det fæleste med hele opplegget. Om dette med spons ikke var noe hun var ute etter, syns jeg det er rart hun ikke sa nei til den delen. For det må vel være mye bedre å betale for seg, ha en fin bursdagsfeiring der mor slipper å jobbe under feiringen. Og til alt overmål måtte dele bursdagsfeiringen med tusenvis av ukjente følgere fordi hun må spre litt reklame for restauranten underveis. Jeg skjønner virkelig ikke at en sponset middag er verdt det der, så veldig rart hun ikke sa nei til sponsingen om det ikke egentlig var det hun var ute etter.

Nå er jo ikke Lillestrøm verdens største sted så hun hadde jo så klart funnet en restaurant til 6 personer. Å om hun hadde planlagt litt så ville det bare vært å plukket opp mobilen ett par dager før å bestilt ett bord.

 

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, Asti skrev:

Hun må skatte for det... 

Jeg forstår ikke at influencerne får seg til å tigge etter gratis måltid mot å "selge privatlivet".  Det fremstår for min del så fattigslig. For en måte å spare penger på...

Særlig når det er barn med i dette...

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...