Gå til innhold

Anne Brith


MiriamH

Anbefalte innlegg

11 minutter siden, Veslefrikk skrev:

Hun må snart få tatt noen nye bilder. Det er de samme som rullerer hele tiden. Greit nok at hun er fornøyd med de, men det må jo bli kjedelig for følgerne hennes i lengden.

Kjedelige bilder med pasteller og roser, skal hun på død og liv ha bilder av seg selv burde det være snev av fornyelse.

Forutsigbar er mor sjøl også, nevner navnet sitt i headingen i annethvert innlegg, er det for å banke det inn eller hva er greia? 

Og edit: når man er så kravstor at man aldri får kjøpt seg det huset før barna snart er på vei ut er det kanskje noe feil et sted

Endret av Chrisssi
  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

11 minutter siden, Veslefrikk skrev:

Hun må snart få tatt noen nye bilder. Det er de samme som rullerer hele tiden. Greit nok at hun er fornøyd med de, men det må jo bli kjedelig for følgerne hennes i lengden.

Men skal ikke innlegg med disse bildene merkes? de bildene hun bruker er jo merket med reklame i tidligere innlegg.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så henne på reklamen for God Kveld Norge. Husker ikke nøyaktig hva hun sa, men var noe alla dette "Det er jo innafor at bloggere tjener 50 000 i månden"

Ja, veldig innafor når dere lever av å reklamere for ting og lure leserne 🙄

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hummel34

Tror hun bevist «hjernevasker» oss med konstant bruk av eget navn. Hun jobber for å gjøre eget navn til merkevare. «Anne-Brith». Gjøre det kjent. 

 

Helt noe annet, siden hun startet å blogge har hun til min forundring frontet hvordan jentemakronen målrettet har ønsket å studerer på Harvard i USA, og hvor sikker mor selv er på at det skal skje. Så da er det jo forståelig at mor får angst og indre uro at 13 åringen nå vil på språkreise. Trodde hun var mentalt forbredt på at makronen ville studere 5-6 år det borte jeg... 

Er jo veldig viktig å offentliggjøre barnas (eller mors) fremtidsvisjoner når de er 10-12 år som hjernekirurg og advokat, for da blir det jo ekstra stas den dagen de tar helt andre valg. 

Når jeg ser på sønnen min sparke fotball og tebker at han skal på landslaget og videre til England når han er 20 år, ja da mener jeg at jeg legger en demper på den gleden han kunne føle ved ett opprykk i 4. Divisjon - ved at jeg gikk så hardt ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

55 minutter siden, Christy89 skrev:

Så henne på reklamen for God Kveld Norge. Husker ikke nøyaktig hva hun sa, men var noe alla dette "Det er jo innafor at bloggere tjener 50 000 i månden"

Ja, veldig innafor når dere lever av å reklamere for ting og lure leserne 🙄

Fryktelig å tenke på at hun kan tjene 50 000 kr på ett innlegg hvor makronene er eksponert.. Mener hun sier 50 tusen pr innlegg ikke i måneden

Derfor er det viktig å ikke støtte disse bedriftene som hun reklamerer for

Endret av terteskjell
  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Navnet hennes får meg kun til å tenke på bara brith, en fruktkake fra min barndom. Navnet kommer aldri til å bli noen merkevare i mitt hode. :ler: 

Det er viktig det du skriver, @Hummel34, om å fortelle alle hva avkommet ønsker å bli (så snart de vil bli noe "bra"). Det hun indirekte sier er at de ikke er bra nok om de heller vil bli lærer, sykepleier, tømrer, patruljehundefører eller kunstner.

Jeg synes slike foreldre heller skal gå tilbake til skolebenken og utdanne seg til "drømmeyrket" selv, i stedet for å tvinge etterkommerne til å oppfylle foreldrenes drømmer. 

  • Liker 27
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

23 minutter siden, terteskjell skrev:

Fryktelig å tenke på at hun kan tjene 50 000 kr på ett innlegg hvor makronene er eksponert.. Mener hun sier 50 tusen pr innlegg ikke i måneden

Derfor er det viktig å ikke støtte disse bedriftene som hun reklamerer for

Bloggere får penger kastet etter seg. Helt utrolig 🙈

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Christy89 skrev:

Bloggere får penger kastet etter seg. Helt utrolig 🙈

Derfor er det bra at noen begynner å ta ett lite oppgjør mot denne galskapen

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Hvorfor kan kkke bloggere tjene 50 000 pr innlegg?" Var det riktige. Pr innlegg faktisk 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest pelikanen
4 timer siden, Døgnvill skrev:

Tror jeg også skal lage meg en blogg. Og halvparten av innleggene på snap skal være type: "I dag har jeg spist en skikkelig god sjokolade. Mer på bloggen snart" Eller, "I dag har jeg luktet på en nydelig blomst. mer på bloggen snart"

Sykt enkelt det må være å være snapper? :fnise:

Da er det vel reklame for bøker, eller lydbok?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har beklageligvis ikke fått med meg alt i denne lange sagaen. Er det slik at hun tidligere har hatt hus, men mistet det, eller har hun aldri hatt hus/leilighet? 

Endret av Guidet Kvinne
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest pelikanen
7 timer siden, orfeus skrev:

Bravo! Slik tenker jeg også. Vil bare legge til at bloggere som lyver helt åpenlyst i reklameinnleggene (for eksempel SE i annonsene om hud- og hårpiller) skaper en reaksjon hos meg (og sikkert flere) som annonsøren garantert ikke ønsker, - fordi produktet får et latterlig skjær over seg. 

Jeg skjønner ikke at seriøse firmaer benytter seg av bloggere i markedsføringen, men så skjønner jeg heller ikke at det finnes mennesker som følger og beundrer bloggere. Når det gjelder ABs blogg og eksponering av barn, skaper dette også en antipati hos meg overfor produkter som blir annonsert via hennes blogg, snap og IG. 

 

 

Det er mange som leser bloggen. Om ikke, hadde hun ikke blitt diskutert her.  Jeg leser den ikke. Hun har ikke noe å by på. Pjatt hele greien. Bloggere må gjerne få godt betalt. Jeg hadde ikke solgt barna, for mer penger. Attå til drite seg ut, som er  gjort mange ganger. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, Guidet Kvinne skrev:

Jeg har beklageligvis ikke fått med meg alt i denne lange sagaen. Er det slik at hun tidligere har hatt hus, men mistet det, eller har hun aldri hatt hus/leilighet? 

Hun leier. Hun bare liker å formulere seg slik at det oppfattes som om hun eier. 

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Rørleggerfrue skrev:

Hun leier. Hun bare liker å formulere seg slik at det oppfattes som om hun eier. 

Takk for svar! :) Har fått med meg det altså, bare lurte på om hun tidligere har hatt sitt. Hun er jo godt voksen og med fire barn.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

MadameDeRosa, Du må fjerne navnet til barnet i innlegget ditt. 
Det er ikke lov verken med navn eller diskusjon om barn

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke lov å diskutere bloggerens barn her. Kanskje du kan slette innlegget ditt før det uansett blir fjernet.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest MadameDeRosa
1 minutt siden, Huldra-78 skrev:

MadameDeRosa, Du må fjerne navnet til barnet i innlegget ditt. 
Det er ikke lov verken med navn eller diskusjon om barn

Takk, har forandret det nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...