Gå til innhold

Anne Brith


MiriamH

Anbefalte innlegg

1 minutt siden, Nuwanda2 skrev:

Er hun også sponset av Cubus? Pokker.. noen som vet om bloggere som er sponset av Kappahl? #sisteskanse..

eller kanskje jeg tar feil.. Står reklame for cubus

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Akkurat nå, terteskjell skrev:

eller kanskje jeg tar feil.. Står reklame for cubus

Hun får vel penger av alt som er reklame, og spons er vel ting hun har fått gratis?

Er vel mer dette vi kommer til å se på bloggen da, mer reklame for ting ( mer cash )

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Helado skrev:

Hun får vel penger av alt som er reklame, og spons er vel ting hun har fått gratis?

Er vel mer dette vi kommer til å se på bloggen da, mer reklame for ting ( mer cash )

Finnes andre butikker å handle i

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, terteskjell skrev:

Finnes andre butikker å handle i

Handler ikke på Cubus eller Sundance jeg, så det går bra:fnise:

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest formula
1 time siden, Trollmora skrev:

.men I dag skal de hente hagestoler?

Disse stolene skal altså settes ned like bortenfor hytta. Det går jo igjen hele veien, alt "vi" skal gjøre, som om de allerede bor sammen. Vi skal se på hus, vi skal i banken, vi skal kjøpe utemøbler. Tenker at hvis alt utvikler seg i et tempo som er naturlig for folk flest, er det et stykke tid igjen før de faktisk er samboere. Og om AB liker å framstille det som en felles framtid er spikret på alle plan, er det jo ikke sikkert at pizzaboy er like skråsikker. Han har ikke vært innom tema de gangene han har gjesteblogget, så vidt jeg vet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, formula skrev:

 Og om AB liker å framstille det som en felles framtid er spikret på alle plan, er det jo ikke sikkert at pizzaboy er like skråsikker. 

Nå er det sommeren som står for tur, og etter det kommer høsten, og da har de prøvd ut alle årstidene sammen ( ref. kommentar fra E på God kveld Norge) De har så langt overlevd vinteren og våren :) 

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

48 minutter siden, Helado skrev:

Hun får vel penger av alt som er reklame, og spons er vel ting hun har fått gratis?

Er vel mer dette vi kommer til å se på bloggen da, mer reklame for ting ( mer cash )

Det er ikke noe som heter "sponset", også produkter man mottar gratis (altså at betalingen er produkter - ikke cash) må merkes med reklame. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest orfeus
42 minutter siden, pøbelsara skrev:

De som selger varer og tjenester, gjør diverse for å sege sine varer. Jeg prøver å holde meg sånn nogenlunde ajour, og forventer feks at butikker som selger tropisk treverk, kan dokumentere at treet de bruker er fremstilt på en bærekraftig måte. På sammen måte kjøper jeg bare økologiske egg og kyillinger, fordi hund i økologisk produksjon har det bedre  enn i ikke-økoøogisk produksjon. 

Når jeg skal kjøpe klær, har jeg full og hel råderett over mine egne valg. Jeg velger å bruke butikker som merker reklamen sin ordentlig (farvel, Lindex) og som IKKE bruker kontroversielle bloggere som bruker ungene sine for å bygge egen merkevare. Derfor sa jeg fra da KappAhl begynte å sponse AnneBrith. Jeg sendte en mail til dem, og fikk et hyggelig svar. Jeg brukte min forbrukermakt. Produsenter står fritt til å høre på forbrukere eller ikke, men vi forbrukere står også helt fritt til å kommunisere med produsentene og fortelle dem hva vi legger vekt på når vi skal bruke pengene våre. Jeg tenker at når AB er så frittalende som hun er, så konfliktskapende som hun er, og så hissig som hun er, i tillegg til at hun eksponerer ungene slik hun gjør, så er det endel folk som reagerer på hvordan hun fremstår, og dermed på at hun velges som frontfigur for et merke eller en forhandler. Sånn er det bare. 

Når jeg bruker min forbrukermakt, er det ikke for å ødelegge for en blogger - men for å si fra til de som skal selge noe at det finnes kunder som er opptatt av etikk og etisk fremferd også i kommersiell virksomhet. Det har jeg selvsagt lo til, og det har ingenting med å ville ødelegge for noen å gjøre.

Bravo! Slik tenker jeg også. Vil bare legge til at bloggere som lyver helt åpenlyst i reklameinnleggene (for eksempel SE i annonsene om hud- og hårpiller) skaper en reaksjon hos meg (og sikkert flere) som annonsøren garantert ikke ønsker, - fordi produktet får et latterlig skjær over seg. 

Jeg skjønner ikke at seriøse firmaer benytter seg av bloggere i markedsføringen, men så skjønner jeg heller ikke at det finnes mennesker som følger og beundrer bloggere. Når det gjelder ABs blogg og eksponering av barn, skaper dette også en antipati hos meg overfor produkter som blir annonsert via hennes blogg, snap og IG. 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, orfeus skrev:

Bravo! Slik tenker jeg også. Vil bare legge til at bloggere som lyver helt åpenlyst i reklameinnleggene (for eksempel SE i annonsene om hud- og hårpiller) skaper en reaksjon hos meg (og sikkert flere) som annonsøren garantert ikke ønsker, - fordi produktet får et latterlig skjær over seg. 

Jeg skjønner ikke at seriøse firmaer benytter seg av bloggere i markedsføringen, men så skjønner jeg heller ikke at det finnes mennesker som følger og beundrer bloggere. Når det gjelder ABs blogg og eksponering av barn, skaper dette også en antipati hos meg overfor produkter som blir annonsert via hennes blogg, snap og IG. 

 

 

Bra innlegg.. Jeg fatter heller ikke at firmaer bruker disse bloggerene for å nå ut til folk.  

Hittil har jeg ikke brukt 5 øre i de butikkene som AB annonserer for. Så lenge hun eksponerer sine xxxx slik hun gjør så blir det ikke kjøpt noe fra disse bedriftene.

Tror noen av disse bloggere kommer på God Kveld Norge i dag.  

Endret av terteskjell
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er svært stille rundt henne nå? Like før det kommer et sjokkinnlegg snart da. 

Hvordan ligger hun an på blogglisten? 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Mrs O'Donell skrev:

Det er svært stille rundt henne nå? Like før det kommer et sjokkinnlegg snart da. 

Hvordan ligger hun an på blogglisten? 

Der ligger hun på 18 plass.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, Mrs O'Donell skrev:

Det er svært stille rundt henne nå? Like før det kommer et sjokkinnlegg snart da. 

Hvordan ligger hun an på blogglisten? 

Hun sier på snap nå at hun har lest en bok i dag.. men mer om det på bloggen snart.

 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, terteskjell said:

Hun sier på snap nå at hun har lest en bok i dag.. men mer om det på bloggen snart.

 

Tror jeg også skal lage meg en blogg. Og halvparten av innleggene på snap skal være type: "I dag har jeg spist en skikkelig god sjokolade. Mer på bloggen snart" Eller, "I dag har jeg luktet på en nydelig blomst. mer på bloggen snart"

Sykt enkelt det må være å være snapper? :fnise:

  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 minutter siden, Døgnvill skrev:

Tror jeg også skal lage meg en blogg. Og halvparten av innleggene på snap skal være type: "I dag har jeg spist en skikkelig god sjokolade. Mer på bloggen snart" Eller, "I dag har jeg luktet på en nydelig blomst. mer på bloggen snart"

Sykt enkelt det må være å være snapper? :fnise:

Frimerkesamler-frue?

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Siste innlegg..

Barna eller Erik. .Egentlig bare tull i innlegget

Jeg mener innlegget burde vært merket fordi den blusen hun har på bildet er merket som reklame før..Men kanskje jeg tar feil. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er så gøy når hun skriver navnet sitt hele tiden! «Du er alt fornkravstor, Anne- Britt!»

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sorbus
1 time siden, terteskjell skrev:

Hun sier på snap nå at hun har lest en bok i dag.. men mer om det på bloggen snart.

 

Jeg holder en knapp på at det kommer et innlegg fra Hagemessa....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun må snart få tatt noen nye bilder. Det er de samme som rullerer hele tiden. Greit nok at hun er fornøyd med de, men det må jo bli kjedelig for følgerne hennes i lengden.

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...