Gå til innhold

Anne Brith


MiriamH

Anbefalte innlegg

Måtte innom bloggen en tur for å se igjen, lenge siden sist. Det er jo bare "fniiiiis" og "haha, lol, fniis" der inne jo, enda verre enn tidligere. Er det virkelig voksne mennesker som er målgruppen? Enig med noen over her som skrev at denne type blogging er det andre bloggere som gjør bedre! 

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så pinlige snapper de siste dagene, glamtent, bilde av underlivet til "han jeg liker" med "yum yum yum" 🙈 Hinting om at det tok henne 40 minutter til orgasme, jamfør "han sa det tok 40 min, jeg så ikke på klokka, stjerner og planeter" !!! Sprader rundt i bikini som en 17 åring og "tilfeldig" har et Riviera Maison håndkle i handa... DJISESS er dama 4-barnsmor eller en yr ungpike ute på sitt første eventyr?! Frontes i VG med matbudsjett på 1000 kr uka som ikke henger på greip og er LANGT fra sannheten!! Hun snapper om sine luksuskjøp av sko og Riviera Maison, blir lenge til drømmehuset da gitt... Det går i vipper, bryn, hudpleie, bla bla  hvis jeg vil lese om slike saker klikker jeg meg hvertfall ikke inn på HENNES blogg, gamle damen! 

Kappahl og Tilbords handler jeg IKKE lenger hos, da jeg bare har dårlige assosiasjoner til denne bloggeren. Ambassadør meg her og der! Nå virker hun bare mannfolkgal! Hun skrev et blogginnlegg for en god tid tilbake der "småbarnsmødre slapp alt de hadde i hendene og lot ungene gå for lut og kaldt vann" Vel, look who's doing right that now?! Og det er ikke gått 1 år siden hun slo opp med stakkars Kim som hun ikke hadde tid å vente på. Alt skal skje fort og på hennes måte virker det som. Når hun og Kim skulle flytte sammen så skulle de jo kjøpe ALT nytt... 🙄 

Dette er blitt en PATETISK bakeblogg jeg styrer HELT UNNA!! 

  • Liker 38
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, NumberSix skrev:

Måtte innom bloggen en tur for å se igjen, lenge siden sist. Det er jo bare "fniiiiis" og "haha, lol, fniis" der inne jo, enda verre enn tidligere. Er det virkelig voksne mennesker som er målgruppen? Enig med noen over her som skrev at denne type blogging er det andre bloggere som gjør bedre! 

 

5 timer siden, tov skrev:

Jeg lurer på hva AB tjener penger på fortiden. Det er jo så og si HELT slutt på baketips om man ser bort fra et par makron-innlegg. Er reklamen hun har på bloggen virkelig nok til å holden familie på 4(5) underholdt? Eller betaler side2 virkelig så godt for svadainlegg ("mine tanker") og "rosablogg-innlegg" som passer til de på 16, skrevet av en i midten av 40-årene???  Det er ganske skremmende å se forandringen en blogg gjør med en person. Fra å være en mamma som hadde som jobb å gi baketips, en jobb hun var god til, så har det gått til en blogg som handler om sponsede vipper, tatoverte øyebryn, kropp og hudpleie, trutmunn, hinting om menn og sex, og fnising over glass med alkohol. INGEN konstruktive spørsmål eller tilbakemeldinger blir tatt i mot, for INGEN må si hvordan hun skal leve. Men hvem blogger hun for nå? Har hun en trofast heiagjeng som mange andre bloggere, eller er det en ny gruppe som interesserer seg for overnevnte ting. Eller er folk bare innom å titter i vente på en kake?  Bare lurer, jeg.... Er jo innom selv.  ( hater meg selv for det ;) ) - i påvente av et godt tips om noe godt å bake. Klærne fra Kapahl trenger jeg IKKE se, heller ikke flere flaue posseringer  delvis avkledd. 

Hun får ikke flere klikk av meg hvertfall. Har ikke vært innom bloggen hennes etter at hun dumpet Kim. 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest CecilieX

Det underlige er at hun ved flere anledninger har sitert managementet sitt på at de støtter at hun skal gjøre som hun føler for. De kan jo ikke være mye kompetente når de ikke hjelper henne med å forvalte bloggen bedre. Ikke for det, da antall lesere var på det høyeste så var jo blogginnholdet under enhver kritikk. Nå er jo bloggen nesten død. Ut fra det som skrives her, så er det Snap som er ille om dagen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, CecilieX skrev:

Det underlige er at hun ved flere anledninger har sitert managementet sitt på at de støtter at hun skal gjøre som hun føler for. De kan jo ikke være mye kompetente når de ikke hjelper henne med å forvalte bloggen bedre. Ikke for det, da antall lesere var på det høyeste så var jo blogginnholdet under enhver kritikk. Nå er jo bloggen nesten død. Ut fra det som skrives her, så er det Snap som er ille om dagen. 

Sitter på Allsang på grensen nå i sponset kjole fra KappAhl. Ser ut som en kjole min mormor på 90 år kunne brukt! 😂😂

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest asdas123
4 timer siden, Viking-girl skrev:

Sitter på Allsang på grensen nå i sponset kjole fra KappAhl. Ser ut som en kjole min mormor på 90 år kunne brukt! 😂😂

Hun bør holde seg til baking. Der er hun god. Det andre kunne hun faktisk trengt veiledning på, alt fra klesstil til hva man deler med barna sine og ikke. 

Endret av Kronellermynt
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

12 timer siden, Kronellermynt skrev:

Hun bør holde seg til baking. Der er hun god. Det andre kunne hun faktisk trengt veiledning på, alt fra klesstil til hva man deler med barna sine og ikke. 

Tja, er ikke særlig imponert over bakingen heller. Sluttet å følge bloggen da hun postet oppskrifter med halvfabrikata. For min del er det null interesse å følge en bakeblogg der det f.eks bakes med sjokolademousse på pose. Hvor bra kakeoppskrift er det når du blander ut pulver med melk og putter det i en kake? Og dette var lenge før hun var med i det bakeprogrammet på TV. Hun ble i tillegg kjempesnurt da jeg kommenterte at jeg ble skuffet over oppskrift med halvfabrikata. 

Endret av Stars
Skrivefeil
  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest jentekvinne
30 minutter siden, slipset skrev:

Gi meg styrke... Fjortissnap-maraton med Espen Hilton...

Skjønner ikke hva som var så gale med den? Det er jo Espen som gjør det meste av pratingen (veldig morsom fyr) og AB svarer på en helt fin måte. Det er ikke nødvendig å slakte damen for absolutt alt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, jentekvinne skrev:

Skjønner ikke hva som var så gale med den? Det er jo Espen som gjør det meste av pratingen (veldig morsom fyr) og AB svarer på en helt fin måte. Det er ikke nødvendig å slakte damen for absolutt alt.

Jeg henviste til begge to...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest jentekvinne
27 minutter siden, slipset skrev:

Jeg henviste til begge to...

Det er vel AB som blir diskutert i dette forumet og ikke Espen Hilton. Jeg synes uansett hun var rolig og svarte godt for seg i snap'ene så skjønner fremdeles ikke kritikken. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Heeipådeg

Hun vil ikke vise frem "han jeg liker" på snap og blogg, fordi familien og venner skal få vite om dette først.

Er det bare skryt det på snap da? For å vise at hun får seg litt "kjærlighet 😝.?" 

Lurer veldig på hvilket intrykk dem får av han utifra snapper og hva hun skriver? - 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Heeipådeg skrev:

Hun vil ikke vise frem "han jeg liker" på snap og blogg, fordi familien og venner skal få vite om dette først.

Er det bare skryt det på snap da? For å vise at hun får seg litt "kjærlighet 😝.?" 

Lurer veldig på hvilket intrykk dem får av han utifra snapper og hva hun skriver? - 

🙈🙈 blir såå flau!! Det snappes og hintes om sex, stjerner og planeter, men kan ikke stå fram som par for familien skal få vite det først 😂 Regner med at både venner, søsken, barn og diverse folk har henne på Snap. I følge henne selv har hun 11.000 følgere på Snap 🙄 I går kledde hun seg som Lene Aleksandra når hun skulle trene 🙈🙈🙈 Jeg blir ILLE berørt av at hun prøver å framstå som en 20 åring i det ene øyeblikket, for så å kle seg som en skikkelig "kjerring" i disse fryktelige KappAhl klærne. Hun ser feks ikke at favorittjeansen derfra gir henne skikkelig kameltå 😂😂 Og det siste nye er: "mange spør, toppen er fra...." Tror IKKE det er så mange som spør!! 

 

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

34 minutter siden, Viking-girl skrev:

🙈🙈 blir såå flau!! Det snappes og hintes om sex, stjerner og planeter, men kan ikke stå fram som par for familien skal få vite det først 😂 Regner med at både venner, søsken, barn og diverse folk har henne på Snap. I følge henne selv har hun 11.000 følgere på Snap 🙄 I går kledde hun seg som Lene Aleksandra når hun skulle trene 🙈🙈🙈 Jeg blir ILLE berørt av at hun prøver å framstå som en 20 åring i det ene øyeblikket, for så å kle seg som en skikkelig "kjerring" i disse fryktelige KappAhl klærne. Hun ser feks ikke at favorittjeansen derfra gir henne skikkelig kameltå 😂😂 Og det siste nye er: "mange spør, toppen er fra...." Tror IKKE det er så mange som spør!! 

 

:fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Applaus for henne at hun faktisk sier at Toro langpannekake er helt ok å bruke (i dagens snap), at alt ikke må lages fra bunnen! 

Men sånn ellers så synes jeg egentlig snapchatten hennes er småpinlige å følge.. Men, det er litt som en bilkrasj - man klarer ikke å la vær å se...

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

51 minutter siden, Dottie skrev:

Applaus for henne at hun faktisk sier at Toro langpannekake er helt ok å bruke (i dagens snap), at alt ikke må lages fra bunnen! 

Men sånn ellers så synes jeg egentlig snapchatten hennes er småpinlige å følge.. Men, det er litt som en bilkrasj - man klarer ikke å la vær å se...

Det er helt greit det, men skjønner ikke poenget med å drive en kakeblogg og legge ut oppskrift med halvfabrikata. Vi skjønner jo selv at vi kan jukse når det trengs. Hun kan jo bare droppe å legge ut de oppskriftene som ikke er fra bunnen? Jeg følger jo mat og kakeblogger for å få oppskrifter, ikke for hva jeg kan kjøpe på butikken. :) 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg synes også det er fint at hun viser at også hun baker fra pose, for jeg synes det presset som ligger på mødre, er hardt. Selv elsker jeg å bake, og ikke er jeg mor heller, men skjønner at folk ikke føler seg spesielt høye i hatten når de blir slaktet av f.eks. Pascal.

Når det er sagt blir det for dumt å legge ut oppskrifter med kjøpte ingredienser, og spesielt når det omtrent ikke kommer nye oppskrifter for tiden. For øvrig var jeg på bakeriet/kaféen hun hadde på Sørumsand. Cupcakesene var IKKE gode, virkelig ikke. Tørr kake og altfor stiv krem. (Og det var en helt objektiv vurdering, lenge før hun begynte med dette overfladiske sirkuset hun holder på med nå). Var god kundebehandling, da. Jeg fikk nye cupcakes, samt et par andre ting (sendte nemlig en mail hvor jeg skrev hva jeg syntes om å ta nærmere 40 kroner for det greiene der), men cupcakesene var ikke stort bedre andre gangen.  

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

@Stars Jeg er enig i at en kakeblogger ikke skal/bør dele oppskrifter med halvfabrikater, men denne gangen viste hun bare en pose med Toro sin sjokoladekake, og sa at det er helt ok å bruke den (den er visst glutenfri), at hun har delt oppskrifter med halvfabrikater tidligere har ikke jeg fått med meg, men så har jeg ikke lest bloggen hennes så lenge. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Halvfabrikat er helt fint det. Men som "ambassadør" for 1000 ,- budsjettet - er det for meg ren blasfemi. De TORO posene, uansett (inkl det meste halvfabrikat generelt) er ikke billig. En familie på 5, hjemmelaget kontra poser  - man trenger ikke være rakettforsker, for å skjønne at budsjettet sprekker fort. 

Hjelper lite å låne båt gratis, sponset drivstoff, fiske fisken selv, sløye den og steke den på grillen for å spare strøm -  om potetene i ovnen er ferdig fløtegratinerte poteter, og salaten ferdig vasket og kuttet fra bama, og desserten er levert av Toro.... 

Jeg blir kvalm av hele opplegget rundt denne bloggen. Dagen hun var i VG, snappet hun bilder av nye GANT sko ++++ hva pokker er vitsen med 1000,- i mat, om du svir 1000,- på 12t på andre ting? Syns VG burde skrive om det heller..... 

  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...