Gå til innhold

Anne Brith


MiriamH

Anbefalte innlegg

Synes hun kopierer kjærlighetslivet til anette marie/tingjegliker på snap.

Både dette med å filme kjæresten en del, men ikne vise ansikt? Eksrn til AM ble jo kalt guttenjegliker. Nå har AB funnet hanjegliker. #love #awesome

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

16 timer siden, scrabble skrev:

Halvfabrikat er helt fint det. Men som "ambassadør" for 1000 ,- budsjettet - er det for meg ren blasfemi. De TORO posene, uansett (inkl det meste halvfabrikat generelt) er ikke billig. En familie på 5, hjemmelaget kontra poser  - man trenger ikke være rakettforsker, for å skjønne at budsjettet sprekker fort. 

Hjelper lite å låne båt gratis, sponset drivstoff, fiske fisken selv, sløye den og steke den på grillen for å spare strøm -  om potetene i ovnen er ferdig fløtegratinerte poteter, og salaten ferdig vasket og kuttet fra bama, og desserten er levert av Toro.... 

Jeg blir kvalm av hele opplegget rundt denne bloggen. Dagen hun var i VG, snappet hun bilder av nye GANT sko ++++ hva pokker er vitsen med 1000,- i mat, om du svir 1000,- på 12t på andre ting? Syns VG burde skrive om det heller..... 

Mitt poeng, eksakt !!! Og det er ikke første skoparet... 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun skriver jo i bloggen at penger spart på mat, gjør at hun kan kjøpe sko. Mange sko. :nigo: 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Måtte se hva det gikk i på snapchaten hennes. Har nå sett alt for mye av det meste (inkludert flere mindre sjarmerende selfies) trist at voksne folk søker oppmerksomhet på en så flau måte. Slettet fra min snap nå...

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 timer siden, scrabble skrev:

Halvfabrikat er helt fint det. Men som "ambassadør" for 1000 ,- budsjettet - er det for meg ren blasfemi. De TORO posene, uansett (inkl det meste halvfabrikat generelt) er ikke billig. En familie på 5, hjemmelaget kontra poser  - man trenger ikke være rakettforsker, for å skjønne at budsjettet sprekker fort. 

Hjelper lite å låne båt gratis, sponset drivstoff, fiske fisken selv, sløye den og steke den på grillen for å spare strøm -  om potetene i ovnen er ferdig fløtegratinerte poteter, og salaten ferdig vasket og kuttet fra bama, og desserten er levert av Toro.... 

Jeg blir kvalm av hele opplegget rundt denne bloggen. Dagen hun var i VG, snappet hun bilder av nye GANT sko ++++ hva pokker er vitsen med 1000,- i mat, om du svir 1000,- på 12t på andre ting? Syns VG burde skrive om det heller..... 

Inneholder bloggen mye halvfabrikata fra Toro?  Det har ikke jeg fått med meg, men kanskje det i såfall var på tilbud.... ;)  Jeg skjønner uansett ikke at folk lar seg opprøre om Anne Brith overskrider budsjettet innimellom. Poenget er vel at det finnes en del tips til hvordan man kan spare dersom man vil eller må.  

-Og hva i all verden er galt med å kutte i et unødvendig høyt matbudsjett for å kunne unne seg andre ting? Som f.eks sko...

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 minutter siden, Jenki skrev:

Inneholder bloggen mye halvfabrikata fra Toro?  Det har ikke jeg fått med meg, men kanskje det i såfall var på tilbud.... ;)  Jeg skjønner uansett ikke at folk lar seg opprøre om Anne Brith overskrider budsjettet innimellom. Poenget er vel at det finnes en del tips til hvordan man kan spare dersom man vil eller må.  

-Og hva i all verden er galt med å kutte i et unødvendig høyt matbudsjett for å kunne unne seg andre ting? Som f.eks sko...

 

Mye viktigere med dyre sko til mor enn å holde et urealistisk matbudsjett. 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 timer siden, Jenki skrev:

Inneholder bloggen mye halvfabrikata fra Toro?  Det har ikke jeg fått med meg, men kanskje det i såfall var på tilbud.... ;)  Jeg skjønner uansett ikke at folk lar seg opprøre om Anne Brith overskrider budsjettet innimellom. Poenget er vel at det finnes en del tips til hvordan man kan spare dersom man vil eller må.  

-Og hva i all verden er galt med å kutte i et unødvendig høyt matbudsjett for å kunne unne seg andre ting? Som f.eks sko...

 

Leste du hele sammenhengen, eller fant du bare et svar du følte for å trykke ned et svar til? Kan du forklare meg hvilken sammenheng skoene ikke passer til - i sammenheng med innlegget mitt, i denne debatten? 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen kvinner er særs uheldige/naive/blinde når det gjelder valg av menn. Sånn er det bare. AB er ikke alene hvis disse historiene om exene hennes er sanne. Just saying.. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dennr typen spekulasjoner legger bloggeren dessverre selv til rette for med sin "åpen og ærlig"-policy. Her omtaler bloggeren hendelser som involverer tredjepersoner uten at disse får mulighet til tilsvar eller forklaring. Det er derfor logisk at folk stiller de spørsmålene de gjør. 

 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Syns ikke man kan kritisere henne for å finne ny mann fort. Helt ærlig, hvis du er over eksen så syns jeg det er helt greit å innlede et nytt forhold. Man burde kanskje ikke introdusere hver ny mann for barna med en gang, men det gjør hun vel heller ikke. Etterhvert vil det selvfølgelig bli naturlig. Hun håper jo det skal vare. Det syns jeg ingen skal ta henne på.

Jeg har aldri skjønt den holdningen enkelte har om at man må vente med å finne seg ny kjærlighet. Hvorfor? Hvis dere begge er gått videre, avsluttet det fredelig eller bare innså det ikke gikk, hvorfor skal man da sitte i en slags karantene i x-antall måneder eller år? Nei, jeg kan kritisere henne for mye. Men jeg kommer ikke til å kritisere henne for ønsket om å ha noen å dele livet med.

Endret av Milio
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå leser ikke jeg bloggen lengre, fordi det ikke lengre er en blogg jeg har noen form for interesser å følge. Jeg syntes det er veldig rart at hun fortsatt har klikk, det hun ble populær på (baking) driver hun jo ikke med lengre. Det er så sjelden og da er det jo bare det samme (makroner...) Jeg syntes det var flaut å være vitne til at en godt voksen alenemor oppfører seg som en 20-åring, og derfor har jeg slettet henne på snap og fjernet bloggen fra listen min. At hun tror selv hun er en kjendis blir også så pinlig at jeg orker ikke mere putetid med den dama. 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, Basilen skrev:

Nå leser ikke jeg bloggen lengre, fordi det ikke lengre er en blogg jeg har noen form for interesser å følge. Jeg syntes det er veldig rart at hun fortsatt har klikk, det hun ble populær på (baking) driver hun jo ikke med lengre. Det er så sjelden og da er det jo bare det samme (makroner...) Jeg syntes det var flaut å være vitne til at en godt voksen alenemor oppfører seg som en 20-åring, og derfor har jeg slettet henne på snap og fjernet bloggen fra listen min. At hun tror selv hun er en kjendis blir også så pinlig at jeg orker ikke mere putetid med den dama. 

Helt enig med deg!!! 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Tråden er ryddet for innlegg som inneholder sitat fra SoMe, hets, spekulasjoner og innlegg som omhandler tredjepart

- Pavilion, mod

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Heeipådeg

Dette handler ikke om at jeg er ulykkelig og bitter :-)

Det underholdning og følge hu på snap. Men alt det klisset😂. Love etiketter og hjerter hele tiden😅 

Snap av senga - love etikett .. ja vi vet desverre altfor godt at hva som skjer i senga med 'han du liker' ☺ . 

Lurer på hva venner og familie tenker jeg? Når dem ser dette. Hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråden ryddet for omtale av tredjepart og spekulasjoner. 

Bond, forumansvarlig

Endret av Bond
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Assa... jeg blir flau av den snappingen 😳 

#denfølelsen #nårhanåpnerdøren 

hjelpes meg!

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...