Gå til innhold

Anne Brith


MiriamH

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hun viser ganske tydelig på snap at hun handler på Coop extra, så hun er nok ikke kjøpt og betalt av Rema 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest hulderjenta
7 timer siden, pøbelsara skrev:

Og nå går det nok ganske kort tid før vi ser et snurt innlegg på bloggen om alle som er så slemme mot henne og kritiserer. 

Jeg venter fortsatt på det innlegget hun varslet om i januar (?), der hun skulle dele all den fryktelige hetsen som ble skrevet om henne på KG. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er selv en voksen dame med svært økonomisk sans. Skjønner at denne tråden handler om å rakke ned bloggeren AB, men glemmer dere ikke at hun har levd slik før hun fikk alt sponset? Hun har erfarfaringen. At hun nå har det litt bedre(økonomisk) er en annen ting. 

Alle avisartikler 'vinkles' for å få lesere, noen faktafeil blir det så klart. Kanskje noen heller kan prøve å lære å handle litt mer økonomisk, det er noen gode tips her, faktisk. Og PS, det er akkurat nå ferske norske jordbær er billige (og 48 andre uker i året er de ikke det) Heia AB, synes faktisk dama er litt tøff og viser noen gode holdninger. At hun står i det, den nedrakkingen her f eks står det bare respekt av. PS kjenner ikke damen utenom snap og blogg - hun har klart seg bra etter å ha opplevd mye på sin vei. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, singellei skrev:

Jeg er selv en voksen dame med svært økonomisk sans. Skjønner at denne tråden handler om å rakke ned bloggeren AB, men glemmer dere ikke at hun har levd slik før hun fikk alt sponset? Hun har erfarfaringen. At hun nå har det litt bedre(økonomisk) er en annen ting. 

Alle avisartikler 'vinkles' for å få lesere, noen faktafeil blir det så klart. Kanskje noen heller kan prøve å lære å handle litt mer økonomisk, det er noen gode tips her, faktisk. Og PS, det er akkurat nå ferske norske jordbær er billige (og 48 andre uker i året er de ikke det) Heia AB, synes faktisk dama er litt tøff og viser noen gode holdninger. At hun står i det, den nedrakkingen her f eks står det bare respekt av. PS kjenner ikke damen utenom snap og blogg - hun har klart seg bra etter å ha opplevd mye på sin vei. 

Så du ser ingen problemer med at hun påstår at hun og sine fire barn per nå bruker 4000 kroner på mat? Når det er tydelig at dette ikke er sant.

Å ikke ha noe problem med løgn og bedrag, er det noe som kommer med modenhet, kanskje?

  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Cement
1 time siden, singellei skrev:

Jeg er selv en voksen dame med svært økonomisk sans. Skjønner at denne tråden handler om å rakke ned bloggeren AB, men glemmer dere ikke at hun har levd slik før hun fikk alt sponset? Hun har erfarfaringen. At hun nå har det litt bedre(økonomisk) er en annen ting. 

Alle avisartikler 'vinkles' for å få lesere, noen faktafeil blir det så klart. Kanskje noen heller kan prøve å lære å handle litt mer økonomisk, det er noen gode tips her, faktisk. Og PS, det er akkurat nå ferske norske jordbær er billige (og 48 andre uker i året er de ikke det) Heia AB, synes faktisk dama er litt tøff og viser noen gode holdninger. At hun står i det, den nedrakkingen her f eks står det bare respekt av. PS kjenner ikke damen utenom snap og blogg - hun har klart seg bra etter å ha opplevd mye på sin vei. 

All ære til AB for å forsørge fire barn og for å ha skaffet seg et levebrød som har bedret familiens økonomi vesentlig. Det er generelt sett flott med tips til handling på budsjett og flott at det er billige ferske jordbær noen uker nå, men det har ikke relevans ifm villedende fakta i VG+ og mammanett.

Hvis du mener at det er mediebedriften som helt bevisst skaper en illusjon om at AB er en firebarnsmor som er nødt til å leve usedvanlig sparsommelig, sier du samtidig at VG og mammanett har opptrådt alvorlig uetisk. Ekstra alvorlig er det dersom AB også i sitatsjekken har gjort oppmerksom på riktig faktum, men mediene har likevel valgt å gå ut med en annen historie ut fra et motiv om å lure lesere for selv å skaffe flere lesere/tjene mer penger.

Hvis hun blir sponset så til de grader at hun ikke trenger å bruke mer enn 1000 kroner i uken på mat, burde leserne fått vite det. Er dette egentlig en historie fra fortiden, som du sier har hun erfaringer som er relevante, burde det vært opplyst. Verre er det egentlig ikke. 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lurer på om mannen AB dater rente yngre enn henne selv, siden hun har lagt seg til et (delvis) nytt slang-språk.

Noen må det jo være hun prøver å imponere med sittnye ungdommelige, kule språk (og holdning) 😉 

Nye ordet hennes i dag er "kids/ kidsa" 🙈🙄😂 

Beklager at jeg ikke klarer å holde det inne (eller heeeelt unna bloggen) , men syns bare hun er så flau 🙈🙊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mrs. Random Nick
Den 30.6.2016 at 7.06, Hjärtat skrev:

Det er jo det som er litt interessant med AB, at livet hennes har forandret seg veldig etter hun ble kjent, naturlig nok. Problemet er bare at hun har vært i den helt andre enden av skalaen, og en del av de holdningene hun fronter tidligere passer ikke like godt nå som hun får sponset både klær og negler og diverse.

Var det ikke hun som hadde et innlegg kun med info om hennes avsmak for parfymen de kunne få gratis på et event? Eller blander jeg med en annen kjendis nå? Mener å huske at det var minst to kjendiser som snakket om dette, og at hun var en av dem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Beleilig med nettpause nå som det sikkert ikke er noen som lurer på de 4000 kr i måneden. Bøyer meg i støvet for god strategi: hold kjeft til alt har roet seg. 

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Francis skrev:

Beleilig med nettpause nå som det sikkert ikke er noen som lurer på de 4000 kr i måneden. Bøyer meg i støvet for god strategi: hold kjeft til alt har roet seg. 

Ja, og handleliste og menyer får vi "til høsten". Riktignok er det ikke klart hvilket år.

Hvis hun har slik stålkontroll som hun hevder burde det ikke være noe problem å legge ut feks forrige ukes handleliste.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest CecilieX

Sier ikke så rent lite om hvordan det er å være barn av en blogger, når hun skildrer at det uttales fra barnet at det skal bli godt å kunne bake uten at man må ta bilder. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tjoppa

Det siste innlegget, hvor datteren gledet seg til å bake uten at det ble tatt bilder, var rett og slett trist. Synd hun ikke ser det selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har lest bloggen hennes tidligere, men har ikke fått med meg alt... Var hun ikke forlovet, eller blander jeg henne med noen andre nå? Hva har skjedd? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Den 2.7.2016 at 15.18, tov skrev:

Lurer på om mannen AB dater rente yngre enn henne selv, siden hun har lagt seg til et (delvis) nytt slang-språk.

Noen må det jo være hun prøver å imponere med sittnye ungdommelige, kule språk (og holdning) 😉 

Nye ordet hennes i dag er "kids/ kidsa" 🙈🙄😂 

Beklager at jeg ikke klarer å holde det inne (eller heeeelt unna bloggen) , men syns bare hun er så flau 🙈🙊

Hun svarer deg på snap i dag... Hun sier; kidsa har hun sagt i mange år, og den nye typen er eldre enn henne....:-) 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

34 minutter siden, Francis skrev:

😂 Skrev hun det med kidsa på snap? Kleint.

Jepp.:-) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest jesse james

På siste snap så skriver hun at middagen for 4 kostet 90kr, greit det, men det ser ut som sønnen ikke greier å svelge ned maten og dette filmer hun?! 

Hva med å heller spandere 45kr ekstra på middagen en den nye fantastiske tøymykneren?

Det er jo fantastisk at du og flere andre bloggere "elsker" denne tøymykneren som ikke er så vennlig for lommeboken når budsjettet er 1000,-uken. Hmm er vist skjult reklame den lukter ikke kokos ;) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jørild

Jeg kan lage veldig god middag til fire for 90 kr, ingen problem det, men jeg skryter søren meg ikke av det i VG mens alle vet at jeg blir sponset i huet og ræva. Litt selvinnsikt er det jo greit å ha.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...