Gå til innhold

Anne Brith


MiriamH

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Tråden er ryddet for omtale av bloggerens barn, samt diskusjon rundt tredjepart og svar til dette.

Yvonne (mod)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis det stemmer vil jeg gjerne vite hvordan hun har fått det til så billig. Hun kan da umulig ha fått tak i torsk til 5 personer til under 25kr med mindre hun har fisket den selv....og det kan virkelig de færreste få tak i selv. 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

40 minutter siden, Høstduft skrev:

Hvis det stemmer vil jeg gjerne vite hvordan hun har fått det til så billig. Hun kan da umulig ha fått tak i torsk til 5 personer til under 25kr med mindre hun har fisket den selv....og det kan virkelig de færreste få tak i selv. 

Hun hadde sikkert nesten alle ingrediensene i skapet fra før, da er de i følge henne "gratis";-) 

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er jo koselig når man finner kjærligheten, men klein snapping av shortsen hans, caps og hendene deres i senga er vel unødvendig. Var det ikke snakk om at dette forholdet skulles holdes privat og borte fra bloggen? Eller er det noen andre som er ment å se dette?

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Altså. Jeg skjønner ikke bloggkonseptet hennes. Middag til 25,-/pers og så luksusretreat i telt med lysekroner dagen etter. Spare på mat så det er penger til litt livsnyteri?

 

og hvis hun skal holde kjærlighetslivet sitt privat så kan hun jo gjøre det, da. De hun bor sammen med synes nok det er stas med hint om kjærlighetslivet hennes på snap. 

Endret av pøbelsara
  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest CecilieX

Anne Brith har sunket som en stein på blogglisten, så da må hun ty til litt kjærlighet for å klatre oppover igjen. I underkant av 1800 lesere tilfredsstiller nok ikke dama, så best å selge det som selges kan. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, CecilieX skrev:

Anne Brith har sunket som en stein på blogglisten, så da må hun ty til litt kjærlighet for å klatre oppover igjen. I underkant av 1800 lesere tilfredsstiller nok ikke dama, så best å selge det som selges kan. 

Fant ikke AB på blogglista i det hele tatt nå. Kan det stemme da?  Er uansett fortjent, for bloggingen hennes har vært ELENDIG de siste ukene. Er jo nesten bare om hvor flinke unger hun har eller reklameinnlegg.  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kjære Anne Brith - hvis du leser her: Litt mer baking og litt mindre privatliv, takk! 

Jeg vet det er din blogg og at du gjør som du vil, men jeg tror drømmehuset blir enklere å oppnå hvis du blogger litt mer av hva folk har lyst til å lese. Jeg tror veien er lang fra 56-plass på blogglisten til det huset.

Det er altså hvis du har tenkt å leve av bloggingen din. Hvis du har tenkt at bloggen og andre sosiale medier skal være ditt private sted hvor du kan utveksle og fjase med venner, så gjør gjerne det. Men jeg, som er en av kundene som er midt i ditt nedslagsfelt og som er den type leser som bloggen din nok er rettet mot, gidder ikke å lese halvkvedede viser og se på snapper av at du ikke viser frem den nye kjæresten din. 

Bryn og vipper og utseendefiksing og bikiniposering og festing og natteliv og overdrevet alkoholinntak er det andre bloggere som gjør mye bedre enn deg. 

 

 

 

 

Endret av pøbelsara
  • Liker 41
Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 minutter siden, pøbelsara skrev:

Kjære Anne Brith - hvis du leser her: Litt mer baking og litt mindre privatliv, takk! 

Jeg vet det er din blogg og at du gjør som du vil, men jeg tror drømmehuset blir enklere å oppnå hvis du blogger litt mer av hva folk har lyst til å lese. Jeg tror veien er lang fra 56-plass på blogglisten til det huset.

Det er altså hvis du har tenkt å leve av bloggingen din. Hvis du har tenkt at bloggen og andre sosiale medier skal være ditt private sted hvor du kan utveksle og fjase med venner, så gjør gjerne det. Men jeg, som er en av kundene som er midt i ditt nedslagsfelt og som er den type leser som bloggen din nok er rettet mot, gidder ikke å lese halvkvedede viser og se på snapper av at du ikke viser frem den nye kjæresten din. 

Bryn og vipper og utseendefiksing og bikiniposering og festing og natteliv og overdrevet alkoholinntak er det andre bloggere som gjør mye bedre enn deg. 

 

 

 

 

Fantastisk bra skrevet - og kunne ikke vært mer enig! :)

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

3 timer siden, pøbelsara skrev:

Kjære Anne Brith - hvis du leser her: Litt mer baking og litt mindre privatliv, takk! 

Jeg vet det er din blogg og at du gjør som du vil, men jeg tror drømmehuset blir enklere å oppnå hvis du blogger litt mer av hva folk har lyst til å lese. Jeg tror veien er lang fra 56-plass på blogglisten til det huset.

Det er altså hvis du har tenkt å leve av bloggingen din. Hvis du har tenkt at bloggen og andre sosiale medier skal være ditt private sted hvor du kan utveksle og fjase med venner, så gjør gjerne det. Men jeg, som er en av kundene som er midt i ditt nedslagsfelt og som er den type leser som bloggen din nok er rettet mot, gidder ikke å lese halvkvedede viser og se på snapper av at du ikke viser frem den nye kjæresten din. 

Bryn og vipper og utseendefiksing og bikiniposering og festing og natteliv og overdrevet alkoholinntak er det andre bloggere som gjør mye bedre enn deg. 

 

 

 

 

:klappe::klappe::klappe::klappe: Så enig! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg lurer på hva AB tjener penger på fortiden. Det er jo så og si HELT slutt på baketips om man ser bort fra et par makron-innlegg. Er reklamen hun har på bloggen virkelig nok til å holden familie på 4(5) underholdt? Eller betaler side2 virkelig så godt for svadainlegg ("mine tanker") og "rosablogg-innlegg" som passer til de på 16, skrevet av en i midten av 40-årene???  Det er ganske skremmende å se forandringen en blogg gjør med en person. Fra å være en mamma som hadde som jobb å gi baketips, en jobb hun var god til, så har det gått til en blogg som handler om sponsede vipper, tatoverte øyebryn, kropp og hudpleie, trutmunn, hinting om menn og sex, og fnising over glass med alkohol. INGEN konstruktive spørsmål eller tilbakemeldinger blir tatt i mot, for INGEN må si hvordan hun skal leve. Men hvem blogger hun for nå? Har hun en trofast heiagjeng som mange andre bloggere, eller er det en ny gruppe som interesserer seg for overnevnte ting. Eller er folk bare innom å titter i vente på en kake?  Bare lurer, jeg.... Er jo innom selv.  ( hater meg selv for det ;) ) - i påvente av et godt tips om noe godt å bake. Klærne fra Kapahl trenger jeg IKKE se, heller ikke flere flaue posseringer  delvis avkledd. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror det tar en stund fra lite aktiv blogging til slutt på sponsormidler. Jeg ser i alle fall for meg at de ulike bedriftene (større aktører) tar dette opp på møter med jevne mellomrom for å se hvor det er lønnsomt å legge pengene sine, i forhold til hva de faktisk får inn. Siden dette neppe gjøres daglig kan det vel ta en stund. At det blir færre sponsorer over tiden må det nesten bli. I alle fall de som betaler henne for å legge ut annonselenker osv.

Hun er jo aktiv på snap og er dyktig til å markere at behandlinger er sponset. Nå fikk hun for eksempel nye vipper hos Lashbar. Hun er jo også ambassadør for Kappahl og snapper stadig om plagg derfra. Siden dette er reklame som ikke nødvendigvis trenger å vise til faktiske økninger i salget på lik måte som annonselenker, men mer hvor mange følgere hun har på snap (avspillinger av snapen), så ser jeg for meg at dette fortsetter. Du trenger vel strengt tatt ikke være blogger heller for å få denne typen avtaler. Så lenge du kan vise til følgere på instagram eller snap, så tror jeg du klarer å få ordnet deg en sweet deal uansett. Det er jo 10 sekunders reklamesnutter. 

 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...