Gå til innhold

Anne Brith


MiriamH

Anbefalte innlegg

jeg lurer ofte på om ungene hennes leser bloggen og følger henne på snap? Den morgen når genseren til "han hun liker" lå på gulvet og hun poserte barbent ved den, indikerer jo at han har sovet over og klærne har endt på gulvet (det er iallfall det hun vil vi skal tro) personlig syntes jeg det blir for dumt og for kleint for en voksen dame. Helt greit at hun flørter og har det bra, men de kleine greiene der kan hun skåne både oss og evnt ungene for. 

  • Liker 26
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har hun sluttet å blogge?  Synes det er langt mellom innleggene for tiden. Jeg orker ikke ha henne på snap, så jeg vet ikke om hun er aktiv der. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Tro Smo Konosoro skrev:

Har hun sluttet å blogge?  Synes det er langt mellom innleggene for tiden. Jeg orker ikke ha henne på snap, så jeg vet ikke om hun er aktiv der. 

Hun er (veldig) aktiv på snap.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 timer siden, Dottie skrev:

Hun er (veldig) aktiv på snap.

Nå ble jeg nysgjerrig og la henne til på snap igjen... Hun snapper jo bare bilder og filmer av barna sine. 

Virker som hun har gått lei hele bloggopplegget. Virker litt merkelig egentlig. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Etter det hun viser på snapchat fokuseres det voldsomt på savn, når det gjelder det temaet. Hun skaper situasjonen selv. Hva med å skifte litt fokus og gjøre situasjonen til noe positivt isteden? Unger tar ingen skade av å savne mora eller faren sin innimellom, så lenge de vet at de er der, selv om de ikke er der akkurat nå. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På forsiden på VG.no nå: 

"firebarnsmorens matbudsjett - bruker bare 1000,- i uken "

SÆRLIG!

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mrs. Random Nick
53 minutter siden, gjärd skrev:

På forsiden på VG.no nå: 

"firebarnsmorens matbudsjett - bruker bare 1000,- i uken "

SÆRLIG!

Jeg klarer heller ikke å skjønne at det skal være mulig! 

Endret av Glansbildeskrinet
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke VG+ så får ikke lest saken, men leste overskriften. Syns det er veldig spesielt da hun på snap ser ut til å ha ett veldig høyt forbruk på andre ting enn mat! Det er vipper og hår og nye klær hver eneste dag.. Hun har vel bare 1000,- i mnd til overs til mat da :-)

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, gjärd skrev:

Jeg har ikke VG+ så får ikke lest saken, men leste overskriften. Syns det er veldig spesielt da hun på snap ser ut til å ha ett veldig høyt forbruk på andre ting enn mat! Det er vipper og hår og nye klær hver eneste dag.. Hun har vel bare 1000,- i mnd til overs til mat da :-)

Ikke jeg heller. :)  Ofte ligger slike "betalingsartikler" også andre steder, så jeg søkte på overskriften og fikk opp: http://www.mammanett.no/gravid/aktuelt/slik-klarer-du-deg-pa-1000-kroner-i-mat-i-uka . Regner med at det står omlag det samme der. :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest jesse james

Hvaaa er det hun gjør med munnen?! Eh foruten  "duckface" så presser hun tungen i kinnene? :bond:

Hun ble fin på håret, mye mer kledelig :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Reagerer på at Ab bruker 1000kr i uka. Det er bare tull. Hun gjorde kanskje det før.... Men nå er jo alt sponset

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Tråden er ryddet for innlegg som omhandler barn, latterliggjøring og innlegg med link som bryter opphavsretten.

- Pavilion, mod

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo det som er litt interessant med AB, at livet hennes har forandret seg veldig etter hun ble kjent, naturlig nok. Problemet er bare at hun har vært i den helt andre enden av skalaen, og en del av de holdningene hun fronter tidligere passer ikke like godt nå som hun får sponset både klær og negler og diverse.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ricecrispies

Sliter litt med å tro på den VG-artikkelen.. Spar penger på mat! Bruk masse penger på unødvendig drit! Tigg etter bil!

Hele greia blir så feil 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...