Søgni Skrevet 24. mars 2017 #2841 Del Skrevet 24. mars 2017 Akkurat nå, Perle skrev: Det bunner i AB hele tidn sier at hun ikke leser om seg selv på KG og eller lar seg prege av negativ omtale (les for henne. Hets og hat), men plutselig her for en liten tid tilbake, postet hun et innlegg på bloggen sin at hun var sååååå glad, og firet med kake og det hele, for det hun trodde var tusenvis av hatere, bare var 23 sure megger fra KG og at resten av norge likevel ELSKER henne!! Tror ingen i ettertid gadd og informere henne om at det neppe er tilfelle, og fordi hun bare hadde hatt 23 unike klikk på bloggen linket fra KG, så betyr ikke det at det ikke er flere enn 23 som skriver kritisk til henne i kommentarfeltene og i trådene her. Jeg velger å ta det positivt, at all omtalen av henne her inne generer nesten noen klikk på bloggen hennes. Takk for svar. Huff! Det må virkelig skje noe med en del bloggere, i det de får litt lesere. Stikkord er å være veldig opptatt av seg selv, og å miste perspektivet på opptil flere ting et sted på veien. Jeg forstår at en del er regissert og skrevet for å skape drama, men jeg syns det skinner veldig igjennom, at flere ofte overdriver sin egen betydning. Hvorfor skulle folk gidde å hate henne? Ikke bare er noen kritiske til det hun gjør, men hun er altså såpass viktig, aktuell og relevant, at det må involvere hat og nærmest være sykelig. 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Hjärtat Skrevet 25. mars 2017 Populært innlegg #2842 Del Skrevet 25. mars 2017 Jeg var en ganske aktiv debattant i de tidligere trådene om Anne Brith, men i denne har jeg bare stått på sidelinja og applaudert til mange av de gode, velformulerte og kritiske innleggene. De som til og med med linker til helt sikre kilder beviser at hun har en dobbelmoral av dimensjoner, eksponerer uskyldige tredjepersoner som ikke kan uttale seg eller samtykke til det som blir publisert og hvordan hun i sin "anti-jantelov"-policy trøkker andre ned i gørra for å fremstille seg selv som en fantastisk oppdrager og mor. For meg er det helt uforståelig at noen kan ha noe som helst til overs for denne dama. Jeg har virkelig prøvd å tenke at hun helt sikkert er en ålreit person privat, men den profilen hun holder på nett sier altfor mye om henne som person, og det handler ikke om alt det dårlige nettvettet (ref. avsnittet over). Det handler om hvordan hun tar imot kritikk. All slags kritikk. Negativ/konstruktiv kritikk svarer hun ofte ikke på, sletter kommentarene eller bare overser dem. Dersom hun svarer er det på en sånn måte som en 5-åring ville gjort deg. Når jeg leser svar hun har kommet med, ser jeg for meg et barn som står med en pekefinger i hvert øre og babler i vei mens den andre prøver å få sagt noen velvalgte ord. Får hun positiv kritikk deler hun det svært gjerne, og spesielt dersom det har noe med utseendet å gjøre. Og etterpå klager hun på det overfladiske fokuset på den rød løperen når det kommer til kjønnet med innovertiss. Og dette er grunnen til at jeg bare har stått på sidelinja denne gangen. Jeg blir sprøøøø av at ikke hun kan gi noen fornuftige svar på noe som helst. Hvorfor kan du ikke stå for det du sier, Anne Brith? Og ja, du sier du står for den ene drøye uttalelsen etter den andre, men det går ikke an å stå for både "barneidretten skaper klasseskille" óg "min unevnelige får privattimer i sin idrett". I hvert fall ikke uten å komme med et reflektert svar! Og et reflektert svar er IKKE "unner du ikke datteren min privattimer?!!!!". Da ser jeg for meg 5-åringen igjen. 65 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg MarianneE Skrevet 25. mars 2017 Populært innlegg #2843 Del Skrevet 25. mars 2017 Datteren min spiller håndball på 2. året og jeg ser at hun er et stykke unna talent. Men jeg jubler og klapper de gangene hun forsøker å score, lar meg berøre av gleden hun viser over å spille kamper og jeg oppmuntrer henne til å fortsette å forsøke. Hun viser idrettsglede, engasjement og hun fortsetter å spille lykkelig uvitende om at hun er et godt stykke unna de beste på laget. Og det betyr så uendelig mye mer enn å MÅTTE være best. AB kan ta seg ei bolle med den utrolig dårlige holdningen til sine egne barns ferdigheter. 64 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Basilen Skrevet 25. mars 2017 #2844 Del Skrevet 25. mars 2017 Jeg lærer barna mine å være gode tapere og sympatiske vinnere, personlig syntes jeg det er langt viktigere. Dessuten finnes det viktigere ting de må lære enn hva konkurranser og resultater angår. 32 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jobbermedbarn Skrevet 25. mars 2017 #2845 Del Skrevet 25. mars 2017 10 minutter siden, Basilen skrev: Jeg lærer barna mine å være gode tapere og sympatiske vinnere, personlig syntes jeg det er langt viktigere. Dessuten finnes det viktigere ting de må lære enn hva konkurranser og resultater angår. Godt sagt! Mine barn kunne sikkert jobbet mer, men noe er de gode på og noe er de mindre gode på, både når det gjelder skole og sport. Men det de ER gode på det er å være snille mot de rundt seg og se det beste i andre mennesker! Det er det aller, aller viktigste! 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Safiye Skrevet 25. mars 2017 #2846 Del Skrevet 25. mars 2017 Tråden er ryddet for innlegg som omhandler barn og latterliggjøring - Pavilion,mod Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Karmaisabitch Skrevet 25. mars 2017 #2847 Del Skrevet 25. mars 2017 Heldigvis vant Tigers..... jeg er lettet på vegne av makronen. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mammabamma Skrevet 25. mars 2017 #2848 Del Skrevet 25. mars 2017 Jeg er lettet på vegne av den urolige magen. Må være utrolig tøft for alle egentlig når ens prestasjoner har så enorm betydning for andres psyke. 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kelsi Skrevet 25. mars 2017 #2849 Del Skrevet 25. mars 2017 Skrev et innlegg om at tv-kanalen burde tatt mer ansvar og beskyttet henne istedenfor å vise alle disse kleine episodene. Det ble tydeligvis slettet? 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Honey Dew Skrevet 25. mars 2017 #2850 Del Skrevet 25. mars 2017 På 21.3.2017 den 0.02, Vinglass skrev: Er ikke hun alt for gammel for å bli gravid ? Den kommentaren hun la ut på snap at hun så ut som hun var i starten av 30 årene , må være ironi som hun ikke har forstått . Så lenge en menstruerer, har man mulighet for å bli gravid Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mammabamma Skrevet 25. mars 2017 #2851 Del Skrevet 25. mars 2017 Jeg synes litt synd på henne for hun var absolutt ikke heldig med måten hun ble framstilt på i Bloggerne. Flere jeg kjenner trodde det var en slags parodi på nyskilt kvinne i 40-års krise. 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Illusen Skrevet 25. mars 2017 #2852 Del Skrevet 25. mars 2017 1 minutt siden, Mammabamma skrev: Jeg synes litt synd på henne for hun var absolutt ikke heldig med måten hun ble framstilt på i Bloggerne. Flere jeg kjenner trodde det var en slags parodi på nyskilt kvinne i 40-års krise. Da ble hun jo fremstilt der på samme måte som hun fremstiller seg selv på blog og snap. Så jeg tror ikke TV2 skal klandres for noe der. 39 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mammabamma Skrevet 25. mars 2017 #2853 Del Skrevet 25. mars 2017 6 minutter siden, Illusen skrev: Da ble hun jo fremstilt der på samme måte som hun fremstiller seg selv på blog og snap. Så jeg tror ikke TV2 skal klandres for noe der. Mulig jeg synes synd på henne fordi hun selv virker så fornøyd med framstillinga for hun må jo ha gedigne skylapper og noe merkelig filter på brillene sine.Jeg tenker jo at hun som enkelte av de andre bloggerne skulle få en slags aha-opplevelse når hun fikk se seg selv på avstand. En av de andre bloggerne ble jo litt satt ut av kranglinga med mannen når hun så det på skjermen og skrev noe om at de hadde roet ned kranglinga fordi det ikke var noe godt å se det sånn utenfra på en tvskjerm. 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Perle Skrevet 25. mars 2017 #2854 Del Skrevet 25. mars 2017 1 time siden, Mammabamma skrev: Mulig jeg synes synd på henne fordi hun selv virker så fornøyd med framstillinga for hun må jo ha gedigne skylapper og noe merkelig filter på brillene sine.Jeg tenker jo at hun som enkelte av de andre bloggerne skulle få en slags aha-opplevelse når hun fikk se seg selv på avstand. En av de andre bloggerne ble jo litt satt ut av kranglinga med mannen når hun så det på skjermen og skrev noe om at de hadde roet ned kranglinga fordi det ikke var noe godt å se det sånn utenfra på en tvskjerm. Ja, det kalles mangel på selvinnsikt. Tror ikke du skal behøve å synes synd på henne. Det fine med å ikke ha selvinnsikt, er at man heller ikke blir flau eller skammer seg. 23 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mammabamma Skrevet 25. mars 2017 #2855 Del Skrevet 25. mars 2017 Hun trener jo yoga og det er jo noe heeeelt annet for der må en jo ha bar mage og bh. Jeg vurderer å slutte med yoga for jeg har helt glemt at jeg burde ta meg bra ut når jeg puster og tøyer for meg selv i 30-45 min om morgenen. 19 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Karmaisabitch Skrevet 25. mars 2017 #2856 Del Skrevet 25. mars 2017 31 minutter siden, Mammabamma skrev: Hun trener jo yoga og det er jo noe heeeelt annet for der må en jo ha bar mage og bh. Jeg vurderer å slutte med yoga for jeg har helt glemt at jeg burde ta meg bra ut når jeg puster og tøyer for meg selv i 30-45 min om morgenen. Og den yoga-poseringen i speilet med armen opp og V-tegn er LITT oppbrukt nå kanskje? 😁 20 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosalie Skrevet 25. mars 2017 #2857 Del Skrevet 25. mars 2017 (endret) 45 minutter siden, Lapper skrev: Ser hun legger ut bilde på snap om at det må da gå Ann i 2017 og få på jentene under cheerleading noe annet enn bikinitopper. sier dama som daglig er ett godt forbilde på snap iført små topper,bh,synelige brystvorter og i dag ett sexy undertøy. Og hun sier hun har mange barn og unge som følger henne Nå kjenner ikke jeg veldig godt til cheerleading-verden, men siden jeg har en ung slektning som var med i NRC Tigers til hun var ca 18, de siste årene på elitelaget, vet jeg at de har drakter som dekker mage, ikke har utringing og har lange ermer. Så hva hun fjaser om skjønner jeg virkelig ikke. Endret 25. mars 2017 av Rosalie 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lapper Skrevet 25. mars 2017 #2858 Del Skrevet 25. mars 2017 7 minutter siden, Rosalie skrev: Nå kjenner ikke jeg veldig godt til cheerleading-verden, men siden jeg har en ung slektning som var med i NRC Tigers til hun var ca 18, de siste årene på elitelaget, vet jeg at de har drakter som dekker magen. Å om jeg sier at det er si 150 lag med.. Så har kanskje 1 eller 2 lag små topper. Resten er anstendig kledd.. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Safiye Skrevet 25. mars 2017 #2859 Del Skrevet 25. mars 2017 Tråden er ryddet for innlegg som omhandler barn, og innlegg som omhandler modereringen - Pavilion, mod Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
minimymlen Skrevet 25. mars 2017 #2860 Del Skrevet 25. mars 2017 På 24.3.2017 den 15.03, Hjarte skrev: Ser på facebook at "Tv 2 nyhetene" har lagt ut en artikkel om "Bloggerne", der AB tar et oppgjør med norske foreldre. Det var ikke så mange som delte hennes syn i kommentarfeltet, jeg fant i alle fall bare en som var positiv i skrivende stund. Hun må jo snart se at det er ikke bare "kjerringene på kg" som er kritisk til det hun holder på med. Det var jo noen i kommentarfeltet der som påpeker dobbeltmoralen som vi her inne har kommentert. Jeg har ikke fulgt med på "Bloggerne", kun sett klippet som var lagt ut på Tv 2 nyhetene Klippet er her: http://www.tv2.no/v/1179781/?tag=bloggerne og facebookposten med kommentarer her https://www.facebook.com/tv2nyhetene/posts/10155316118494750 For dere som har fulgt med på programmet "Bloggerne", viser dette "sannheten"? Jeg skriver "sannhet", da det som vises på "Bloggerne" selvsagt er en regissert utgave av AB. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg