Prinsesse788 Skrevet 30. oktober 2018 #15501 Del Skrevet 30. oktober 2018 Hvorfor tar ML denne saken? 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bustefisk Skrevet 30. oktober 2018 #15502 Del Skrevet 30. oktober 2018 6 minutter siden, Prinsesse788 skrev: Hvorfor tar ML denne saken? Hun fikk vel ingen seriøse voksne til å ta den? 20 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Cessa74 Skrevet 30. oktober 2018 Populært innlegg #15503 Del Skrevet 30. oktober 2018 Skal AB ANMELDE Adina/BTOB? Ha,ha -jeg må le ass! Lykke til med den -det er jo vitterlig bare hun selv som har gjort ulovllig ting, krenket personer, truer, ringer arbeidsgiver til noen som helt lovlig har brukt sin rett som forbruker og forsøkt å skaffe Adina sin ip adresse ulovlig osv osv.At dette er dokumentert er både fullt lovlig og veldig viktig. Eneste måten å stoppe hennes trusel, misbruk av makt og løgner er å offentliggjøre ALT, og sette en endelig stopper for denne ekstremt shady buisnissen og toget til suksess og millioninntekter... Nå MÅ denne dama stoppes -dette er ikke til å tro! Og videre: jeg mener toget har gått for lenge siden ifht at hun eventuelt skal beklage seg (noe som uansett virker veldig usannsynlig) -hvis hun bare kan si unnskyld for syns skyld og deretter får fortsette sin utspekulerte blogging kun basert på å tjene mest mulig -da blir jeg sykt skuffet. Det kan ikke være mulig å oppføre seg akkurat som man vil, gjøre grove overtramt -og fortsette å tjene penger. Jeg er så provosert over sånt at jeg dirrer av sinne. Absolutt INGEN som sponser den dama fremover vil noensinne ha meg som kunde. Ingen. 69 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trollmora Skrevet 30. oktober 2018 #15504 Del Skrevet 30. oktober 2018 9 minutter siden, LilleSnupp skrev: https://www.nrk.no/trondelag/xl/mia-_20_-hjelper-dem-som-blir-frastjalet-nakenbilder-1.13842728 Der mistet jeg respekten for ML Hvorfor? Jeg vet av flere som har fått hjelp av ML etter å ha fått private bilder spredt på nett. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stjernekikkeren Skrevet 30. oktober 2018 #15505 Del Skrevet 30. oktober 2018 9 minutter siden, Prinsesse788 skrev: Hvorfor tar ML denne saken? Skal den jentungen der virkelig hacke Bloggomtoppbloggere?? På hvilket grunnlag skal hun det, har hun fått med seg alle sider i saken? 29 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Prinsesse788 Skrevet 30. oktober 2018 #15506 Del Skrevet 30. oktober 2018 Merkelig at hun ikke offentliggjør anmeldelsen (sladd navn). Det må jo være noe vi ikke vet som har blitt sendt til AB. 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Prinsesse788 Skrevet 30. oktober 2018 #15507 Del Skrevet 30. oktober 2018 Akkurat nå, Stjernekikkeren skrev: Skal den jentungen der virkelig hacke Bloggomtoppbloggere?? På hvilket grunnlag skal hun det, har hun fått med seg alle sider i saken? Har vi? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Leselusa Skrevet 30. oktober 2018 #15508 Del Skrevet 30. oktober 2018 Her tror jeg ML må ha misforstått saken fullstendig 🤔 Og det overrasker meg, for ML har tidligere gjort en fantastisk jobb når det gjelder å spore opp "nettroll" og da spesielt spredning av uønskede bilder. Hvis ikke så må det ligge noe bak spm vi ikke har fått med oss for ML pleier da å være ganske så proff?? 🤔 (jeg presiserer herved at jeg KUN kjenner til ML gjennom den offentlige figur hun har gjort i media, og kommenterer på bakgrunn av det) 26 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Korpsnerden Skrevet 30. oktober 2018 #15509 Del Skrevet 30. oktober 2018 (endret) 15 minutter siden, Bustefisk skrev: Denne dataeksperten hun selv kaller seg for fremstår ikke akkurat proff der hun sitter og skriver.. Kanskje hun et hackeren AB samarbeider med 😂 Hun meldte seg inn i SOME-gruppa i dag så antagelig var det for å forsvare AB. Endret 30. oktober 2018 av Korpsnerden 25 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stjernekikkeren Skrevet 30. oktober 2018 #15510 Del Skrevet 30. oktober 2018 Akkurat nå, Prinsesse788 skrev: Har vi? Vi har sett Bloggomtoppbloggere sine innlegg og Anne Brith sin oppførsel, er vel de to sidene jeg sikter til, men gud vet hva som bobler under overflaten her. 21 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bustefisk Skrevet 30. oktober 2018 #15511 Del Skrevet 30. oktober 2018 Akkurat nå, Korpsnerden skrev: Kanskje hun et hackeren AB samarbeider med 😂 Godt mulig, hehe. Hun burde i alle fall holde seg for god til å kommentere på den siden dersom hun faktisk skal gjøre en god jobb for AB. Da burde det vært jobbet i stillhet før en eventuell storm. Tviler på at den stormen noen gang kommer men tiden får vise. Og hva sitter de igjen med ? Et bevis på hvem som står bak BOTB? Og det beviser hetsen AB mottar daglig hvordan? Ser ikke helt hva de ønsker å oppnå.. 37 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest formula Skrevet 30. oktober 2018 #15512 Del Skrevet 30. oktober 2018 Har inntrykk av at det viktigste for AB akkurat nå er å få avslørt hvem som står bak BOTB, og at det er her ML kommer inn. At en eventuell avsløring ikke påvirker ABs omdømme i positiv retning virker å være underordnet. AB har avslørt seg selv, og å gå etter BOTB vil aldri kunne forandre på akkurat det. Ingen samarbeidspartnere vil ta i henne med ildtang etter dette. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Prinsesse788 Skrevet 30. oktober 2018 #15513 Del Skrevet 30. oktober 2018 10 minutter siden, Stjernekikkeren skrev: Vi har sett Bloggomtoppbloggere sine innlegg og Anne Brith sin oppførsel, er vel de to sidene jeg sikter til, men gud vet hva som bobler under overflaten her. Helt enig i at det vi vet er ganske ufordragelig oppførsel fra en voksen dame men det er veldig rart at en (jeg anser som) ganske seriøs aktør som ML skal støtte AB i denne saken dersom det ikke har vært hets i bildet. 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mikrobe Skrevet 30. oktober 2018 #15514 Del Skrevet 30. oktober 2018 Anbefalt lektyre i høstmørket, ABD: https://www.gyldendal.no/Faglitteratur/Jus/Juridiske-fag/Personvern 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Samme Skrevet 30. oktober 2018 #15515 Del Skrevet 30. oktober 2018 Synes også det er veeldig merkelig at ML tar denne saken. Jeg har(hadde) så mye respekt for det arbeidet hun har gjort. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Kollontaj Skrevet 30. oktober 2018 Populært innlegg #15516 Del Skrevet 30. oktober 2018 1 minutt siden, Prinsesse788 skrev: Helt enig i at det vi vet er ganske ufordragelig oppførsel fra en voksen dame men det er veldig rart at en (jeg anser som) ganske seriøs aktør som ML skal støtte AB i denne saken dersom det ikke har vært hets i bildet. Dette er typisk strategi for å svekke saken til en motpart, i dette tilfellet de to leserne som har skrevet til annonsører. «Det ligger mer bak enn dere vet», er en måte å skremme til taushet og så tvil hos andre om troverdigheten til disse to. Det er både slemt og ufint. 51 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Cessa74 Skrevet 30. oktober 2018 Populært innlegg #15517 Del Skrevet 30. oktober 2018 6 minutter siden, Bustefisk skrev: Godt mulig, hehe. Hun burde i alle fall holde seg for god til å kommentere på den siden dersom hun faktisk skal gjøre en god jobb for AB. Da burde det vært jobbet i stillhet før en eventuell storm. Tviler på at den stormen noen gang kommer men tiden får vise. Og hva sitter de igjen med ? Et bevis på hvem som står bak BOTB? Og det beviser hetsen AB mottar daglig hvordan? Ser ikke helt hva de ønsker å oppnå.. Enig! Og at Mia skriver at AB er "lei seg", at det er mye vi ikke vet, samt litt sånn subtil trussel om at hun nå jobber for AB (betalt av AB for å rydde opp) -det er ekstremt lavmål. Er samme taktikk som mor godhjerta sjøl. Når skal folk lære? Å true (direkte eller indirekte) og bastant gi uttrykk for at fakta kun er hets og nettroll -beviser bare at frøken Mia definitivt ikke har satt seg inn i saken.. Tviler sterkt på at AB og Mia kommer noen steder -og håper Adina og andre involverte tar dette med knusende ro. Hvis AB tror at dette vil hjelpe henne tilbake til toget til suksess og millionene hun har satt som mål å tjene -vel da glemmer hun at det er oss forbrukere som sitter med den reelle makten. Ikke hverken hun eller Mia som uttalte seg veldig uprofesjonelt på en åpen fb gruppe. Som forbrukere kan vi fortsette å kontakte sponsorere så mye vi vil, og så ofte vi vil. Det er vår rett -og det er fullt lovlig. Så lykke til AB -blir spennende å se hvor langt du kan trekke dette før du forstår at du forlengst SELV har styrt toget fra suksess til komplett fiasko. 58 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Infinity Skrevet 30. oktober 2018 #15518 Del Skrevet 30. oktober 2018 Personen(e) bak BOTB har uttrykt ønske om å være anonym. Hvorfor aksepterer ikke AB og ML det ? 49 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trollmora Skrevet 30. oktober 2018 #15519 Del Skrevet 30. oktober 2018 Jeg tenker diskusjonen på SoMe gruppa på Facebook er sunn! Selv om ML og en iherdig annen dame prøver å være kritiske til Adina så er muligheten for å åpne fleres øyne ved å faktisk være saklig og underbygd påstander med linker. 35 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cookie123 Skrevet 30. oktober 2018 #15520 Del Skrevet 30. oktober 2018 Hvem er ML? 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg