Gjest Asti Skrevet 27. oktober 2018 #15321 Del Skrevet 27. oktober 2018 2 timer siden, Asti skrev: Da har vi fått svaret fra AB i dag - https://www.instagram.com/p/Bpba0BOBh9U/?hl=nb&taken-by=annebrith.no . "... Det rare er jo at folk lurer på hvorfor jeg ikke svarer og diskuterer i tråder på Facebook men jeg har da vitterlig andre ting å bruke tiden min på og når halvparten av de som diskuterer er blokkert fra før ser jeg jo ikke sammenhengen i diskusjonene heller mer😂 da nytter det bare ikke. Noen av de som hetser har holdt på i nesten 7 år nå.... fatter ikke at de orker. 7 fuckings år med hat mot en person.... jeg vil aldri kunne forstå det😅💦". Det virker som LKE og AB har lagt seg på en linje der de ugyldiggjør konstruktiv kritikk, hvis den har foregått over tid. Videre synes det som både LKE og AB begge tenker at kritikken handler om hat. Dokumentasjon vedr. LKE: https://imgur.com/a/qqczNQ2 . Jeg skrev om det inne i CBE-tråden: https://forum.kvinneguiden.no/topic/1174393-cbe-as-debatt-rundt-hennes-virksomhet-vol-2/?page=556&tab=comments#comment-22387196 2 timer siden, Asti skrev: Og dokumenterte påstander - https://bloggomtoppbloggere.com/2018/10/24/anonyme-kritikere-og-andre-nettroll/ - er sladder og løgner. Sitat https://www.instagram.com/p/Bpba0BOBh9U/?utm_source=ig_embed&utm_medium=loading "....... takk du💛 det har vært noen tøffe dager og jeg har valgt å holde meg for god til å diskutere løgner og usannheter, særlig med anonyme. Det gir meg lite.... jeg har ingen plikt til å kommentere sladder og løgner 💛 det holder jeg meg unna". AB selv kommer bare med udokumenterterte påstander om hets osv. Og selv når hun ble spurt om å dokumentasjon, lot hun være... Da er IG-posten slettet, men her er skjermbilder: https://imgur.com/a/vMdSlps Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diamant Skrevet 27. oktober 2018 #15322 Del Skrevet 27. oktober 2018 37 minutter siden, Leselusa skrev: Jeg spiser ordene mine fra mitt forrige innlegg i denne tråden.... etter å ha lest på Instagram.... 😔🙄😤 Er alt fra Instagram slettet? Jeg får bare "beklager innlegget er ikke tilgjengelig" når jeg klikker på linkene i tråden her... 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Asti Skrevet 27. oktober 2018 #15323 Del Skrevet 27. oktober 2018 1 minutt siden, Diamant skrev: Er alt fra Instagram slettet? Jeg får bare "beklager innlegget er ikke tilgjengelig" når jeg klikker på linkene i tråden her... Jeg la akkurat inn kommentar over om det. IG-posten fra i dag er slettet, men her er skjermbilder av noen av AB sine uttalelser - https://imgur.com/a/vMdSlps Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Leselusa Skrevet 27. oktober 2018 #15324 Del Skrevet 27. oktober 2018 3 minutter siden, Diamant skrev: Er alt fra Instagram slettet? Jeg får bare "beklager innlegget er ikke tilgjengelig" når jeg klikker på linkene i tråden her... Men i alle dager Jammen er det slettet 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diamant Skrevet 27. oktober 2018 #15325 Del Skrevet 27. oktober 2018 8 minutter siden, Asti skrev: Jeg la akkurat inn kommentar over om det. IG-posten fra i dag er slettet, men her er skjermbilder av noen av AB sine uttalelser - https://imgur.com/a/vMdSlps Vi postet visst på likt Men flott at du laget imgur så vi andre får lest Jeg merker meg at hun skriver at halvparten av de som skriver kommentarer er blokkert fra før, så da ser hun ikke sammenhengen... Skjønte ikke helt... Man kan vel ikke kommentere på en side der man er blokkert? 20 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Justlooking Skrevet 27. oktober 2018 #15326 Del Skrevet 27. oktober 2018 2 timer siden, Aricia skrev: Sånn er det blitt nåtildags - blir man tatt med buksene nede er det bare å brøle "fake news" og fortsette som om ingenting har skjedd. Mariann Johansen skrev innlegget på BOTB, Anne Brith. Hun er ikke anonym, og hun serverte ikke løgner, men dokumenterte derimot dine løgner, og din forfølgelse av anonyme kritiske lesere. Dette kommer ikke til å forsvinne. Trodde en liten stund hun kanskje ville legge seg flat og innrømme og unnskylde for deretter å endre spor. Men nei, hun kjører tydeligvis på i samme stil. Det kan ikke gå bra når stadig flere får øynene opp og hun fortsatt spiller på at alle andre er slemme mens hun selv bare er snill og god. 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hufsaaaaa Skrevet 27. oktober 2018 #15327 Del Skrevet 27. oktober 2018 (endret) 12 minutter siden, Diamant skrev: Jeg merker meg at hun skriver at halvparten av de som skriver kommentarer er blokkert fra før, så da ser hun ikke sammenhengen... Skjønte ikke helt... Man kan vel ikke kommentere på en side der man er blokkert? Hun mener nok inne på SoMe-gruppa på FB, at hun ikke ser alle innleggene i diskusjonen som går der, ettersom flere av de som skriver der er blokkert av henne fra før av. Endret 27. oktober 2018 av hufsaaaaa 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diamant Skrevet 27. oktober 2018 #15328 Del Skrevet 27. oktober 2018 2 minutter siden, hufsaaaaa skrev: Hun mener nok inne på SoMe-gruppa på FB, at hun ikke ser alle innleggene i diskusjonen som går der, ettersom flere av de som skriver der er blokkert av henne fra før av. Skjønner Trodde hun mente på sin egen side. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest CecilieX Skrevet 27. oktober 2018 #15329 Del Skrevet 27. oktober 2018 Jeg lurer på hvordan man skal forstå denne slettingen. Først sletter hun blogginnleggene som totalt ble motbevist, deretter dette omdiskuterte instagraminnlegget. Hvorfor? Dama maser om planer og strategier og fremstiller seg som business-smart, men de siste ukers oppførsel virker jo mer som total mangel på impulskontroll. Hun gønner på, uten å skjønne hvor stor skade hun gjør på sin egen merkevare. Forøvrig vil jeg tilføye at hvis det er sant at hun og barna trues så er det betimelig å minne nok en gang på at det er hun selv som har valgt å eksponere dem. Det finnes gale folk der ute, så jeg ville tatt meg en god kikk i speilet når det er jeg selv som har satt offentlighetens lys på barna. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest formula Skrevet 27. oktober 2018 #15330 Del Skrevet 27. oktober 2018 Tre dager siden AB selv skrev et blogginnlegg. Er fremdeles spent på om hun velger å ta tak i det som er kommet fram, eller om hele saken skal druknes i rosa smørkrem. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Stjernekikkeren Skrevet 27. oktober 2018 Populært innlegg #15331 Del Skrevet 27. oktober 2018 1 minutt siden, formula skrev: Tre dager siden AB selv skrev et blogginnlegg. Er fremdeles spent på om hun velger å ta tak i det som er kommet fram, eller om hele saken skal druknes i rosa smørkrem. Hun har totalt mistet bakkekontakten, så jeg tviler ikke på at hun velger å overse dette her. I det Instagraminnlegget sa hun noe om at hun ikke tar stilling til anonyme troll og hva mer, men det siste innlegget på Bloggomtoppbloggere av FruJohansen var ikke anonymt, likevel velger AB å lyve til sine følgere og holder fast om hvor hetset hun blir. Lurer på hvem det er som har hetset AB i 7 år? Ikke verst at vedkommende har fått holde på i 7 år når Anne Brith for det første har en person som luker ut alt det negative, for det andre blokkerer det minste tegn til kritikk, for det tredje politianmelder folk når hun føler for, for det fjerde, oppsøker folk privat og sjefene deres, for det femte, outer de på bloggen hvis hun kan. Så hvordan kan en person ha kommet seg forbi alt dette og hetset på i 7 år? 57 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vipser Skrevet 27. oktober 2018 #15332 Del Skrevet 27. oktober 2018 (endret) Og hvordan regner hun ut dette? Hun deltok i Hele Norge Baker i 2013. Altså 5 år siden noen utenfor Din baby-forumet visste hvem hun var. https://forum.klikk.no/foreldre/topic/142590823-hjelp-jeg-har-sagt-ja/ (intervju i lokalavisa) https://forum.klikk.no/foreldre/topic/141798283-dere-med-store-familier-4-barn-eller-flere-har-alle-barna-eget-soverom/ (ser etter drømmehuset) Endret 29. oktober 2018 av HanneMari Egmont Innlegget er ryddet for spekulasjoner (linker der det ikke kan bevises hvem som står bak forumpostene) 27 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snaskesnusken Skrevet 27. oktober 2018 #15333 Del Skrevet 27. oktober 2018 2 timer siden, CecilieX skrev: Jeg lurer på hvordan man skal forstå denne slettingen. Først sletter hun blogginnleggene som totalt ble motbevist, deretter dette omdiskuterte instagraminnlegget. Hvorfor? Dama maser om planer og strategier og fremstiller seg som business-smart, men de siste ukers oppførsel virker jo mer som total mangel på impulskontroll. Hun gønner på, uten å skjønne hvor stor skade hun gjør på sin egen merkevare. Forøvrig vil jeg tilføye at hvis det er sant at hun og barna trues så er det betimelig å minne nok en gang på at det er hun selv som har valgt å eksponere dem. Det finnes gale folk der ute, så jeg ville tatt meg en god kikk i speilet når det er jeg selv som har satt offentlighetens lys på barna. Dette! Bloggerne må få det inn i hodene sine at å eksponere egne barn er en uting! Ønsker de ikke det beste for egne barn?? Jeg blir helt matt av denne uansvarlige oppførsel! 21 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jobbermedbarn Skrevet 27. oktober 2018 #15334 Del Skrevet 27. oktober 2018 Vi har vel alle hatt våre drømmer i ulike livssituasjoner... Jeg tenker at man skal tenke seg godt om i forhold til hva man skriver nå. Det kan lett vippe over til latterliggjøring. Det er nok å ta av som er konstruktivt. Bare en liten oppfordring! 31 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Puffin Skrevet 27. oktober 2018 #15335 Del Skrevet 27. oktober 2018 10 minutter siden, Jobbermedbarn said: Vi har vel alle hatt våre drømmer i ulike livssituasjoner... Jeg tenker at man skal tenke seg godt om i forhold til hva man skriver nå. Det kan lett vippe over til latterliggjøring. Det er nok å ta av som er konstruktivt. Bare en liten oppfordring! Enig i dette. La oss fokusere på det som er kritikkverdig, og overse det som egentlig ikke er relevant. Hvis det slår over i latterliggjøring kommer den legitime kritikken langt dårligere ut. 24 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pøbelsara Skrevet 27. oktober 2018 #15336 Del Skrevet 27. oktober 2018 Saklig kritikk er fint. Å kjøre på med usakligheter, sladder eller skadefryd ødelegger hele debatten. 24 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gulleplutt Skrevet 27. oktober 2018 #15337 Del Skrevet 27. oktober 2018 Jeg har liten personlig interesse av bloggen til AB, men har latt meg provosere av den siste ukas hendelser. Det er det skrevet side opp og side ned om så jeg skal ikke gjenta kritikken. AB er alenemor til fire og bloggen er familiens levebrød. Jeg er ikke i tvil om at det har vært mye arbeid underveis, og at det har kostet blod svette og tårer å ha et såpass usikkert inntekstgrunnlag. Hun er dønn avhengig av å levere. Jeg unner henne ikke å miste levebrødet som hun har bygd opp over mange år og synes derfor det er underlig at hun (og rådgiverne hun evt. har rundt seg) tar så lett på den saklige kritikken i innleggene på BOTB. Jobber selv i en stor bedrift som hvert år måler omdømme i befolkningen. Resultatene tas på største alvor. Det burde AB også gjøre. Den (følelsesstyrte?) taktikken hun nå har valgt er livsfarlig. 46 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Emmy_H Skrevet 27. oktober 2018 #15338 Del Skrevet 27. oktober 2018 46 minutter siden, Jobbermedbarn skrev: Vi har vel alle hatt våre drømmer i ulike livssituasjoner... Jeg tenker at man skal tenke seg godt om i forhold til hva man skriver nå. Det kan lett vippe over til latterliggjøring. Det er nok å ta av som er konstruktivt. Bare en liten oppfordring! Enig, dumt hvis denne tråden skal bli som VP tråden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ashera Skrevet 27. oktober 2018 #15339 Del Skrevet 27. oktober 2018 Hvis den slettingen av innlegg hun har drevet med de siste par dagene innbærer omlegging til ren bakeblogg og mindre bruk av barna synes jeg det er bra. La oss håpe at det er den veien det går. 47 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Asti Skrevet 27. oktober 2018 #15340 Del Skrevet 27. oktober 2018 (endret) Sitat fra https://bloggomtoppbloggere.com/2018/10/27/anmeldelse-elsk-meg-av-sophie-elise/ "Hun klarer tydeligvis ikke å ta kritikk og hun skjønner ikke at det som har kommet frem den siste tiden, krever en unnskyldning fra henne. Det er ikke hets og sjikane, det er beviser på hvordan hun turer frem og behandler mennesker som kommer med kritikk av Anne Brith AS. Folk er rystet. Hun velger heller å spille offer, noe som er en skuffende og barnslig oppførsel." Endret 27. oktober 2018 av Asti Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg