Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Blir så flau av snappene hennes, tror sjelden jeg har sett noen som er så opptatt av å flashe store båter og fine hytter som hun er! Den svære båten er nok en av Erik, 32, sine venner sin, men MÅ hun legge ut så mange snapper fordi de kjenner en med stor båt? 😉

• Liker 48
Videoannonse
Annonse
Skrevet
30 minutter siden, Pås skrev:

Blir så flau av snappene hennes, tror sjelden jeg har sett noen som er så opptatt av å flashe store båter og fine hytter som hun er! Den svære båten er nok en av Erik, 32, sine venner sin, men MÅ hun legge ut så mange snapper fordi de kjenner en med stor båt? 😉

Kan skjønne hun må det. Hun kler jo denne båten sååå godt!  :closedeyes:

(Hennes egne ord)  

• Liker 24
Skrevet
11 minutter siden, Perle skrev:

Kan skjønne hun må det. Hun kler jo denne båten sååå godt!  :closedeyes:

(Hennes egne ord)  

Hun prøver så hardt, med det korteste skjørtet og Nils-Erik, 32 år, Bærum må snappe, lt må dokumenteres og flashes. Det er pinlig å se mor sjøl i den yngre vennegjengen! 

• Liker 25
Gjest Max Potente
Skrevet
1 hour ago, Pås said:

Den flashingen hadde vært pinlig og ubehagelig selv om det hadde vært egne ting hun viste frem. Dette er beyond the cringe, for å bruke et språk AB forstår.

Hyacinth Bucket ville ha rødmet og sett bort. 😳

Skrevet (endret)
51 minutter siden, Max Potente skrev:

Den flashingen hadde vært pinlig og ubehagelig selv om det hadde vært egne ting hun viste frem. Dette er beyond the cringe, for å bruke et språk AB forstår.

Hyacinth Bucket ville ha rødmet og sett bort. 😳

Huff, så sant 🙈 

Stemmer det at hun kun er 43?? Syns hun ser utrolig mye eldre ut 😮

Endret av Jr.Garcon
  • Liker 16
Gjest Max Potente
Skrevet
1 minutt siden, Jr.Garcon said:

Huff, så sant 🙈 

Stemmer det at hun kun er 43?? Syns hun ser utrolig mye eldre ut 😮

Det stemmer at hun er 43.

Når det gjelder utseendet hennes så prøver jeg så godt jeg kan å ikke kommentere andres utseende, og spesielt ikke kvinner som allerede blir utsatt for så mye press og objektivisering fra før. 🙂

Skrevet (endret)
16 minutter siden, Max Potente skrev:

Det stemmer at hun er 43.

Når det gjelder utseendet hennes så prøver jeg så godt jeg kan å ikke kommentere andres utseende, og spesielt ikke kvinner som allerede blir utsatt for så mye press og objektivisering fra før. 🙂

Eh, javel, takk ? for din utfyllende selvforherligende informasjon. 😂

Det er nok langt  mer på disse 549 sidene som er egnet til å gi hun blogg-dama "press", enn at jeg syns hun ser mye eldre ut enn 43 år.

Endret av Jr.Garcon
  • Liker 8
Skrevet
13 timer siden, ESFP skrev:

AB har flere ganger tidligere skrevet om hvor krevende det er å ha ansvar for barna helt alene. Denne sommeren har tydeligvis vart i månedsvis for henne og ikke sett særlig slitsom ut. Enten har hun vært flink å skjerme barna eller så har hun ikke hatt noe særlig med ferieaktiviteter sammen med dem. Med den inntekten hennes er det rart at hun ikke prioriterer ferie med barna høyere. Hun kan umulig ha brukt særlig mye tid på bloggen heller. 

Hun var vel 3 dager i Sverige med de. 

• Liker 2
Skrevet

Ifølge snap, så er barna alene hjemme når hun er på båttur med de unge 🙈

• Liker 10
Skrevet
8 timer siden, Jr.Garcon skrev:

Eh, javel, takk ? for din utfyllende selvforherligende informasjon. 😂

Det er nok langt  mer på disse 549 sidene som er egnet til å gi hun blogg-dama "press", enn at jeg syns hun ser mye eldre ut enn 43 år.

Jeg leste ikke innlegget til @Max Potente slik, jeg forsto det heller dit hen at det dreide seg om å ikke kommentere på kvinners utseende, rent generelt. 

Skrevet
43 minutter siden, Carebear50 skrev:

Ifølge snap, så er barna alene hjemme når hun er på båttur med de unge 🙈

På tide at noen stiller det spm, altså hvor barna er mens hun er ute luxer seg.... (Selv om hun presiserer at eldstemann er 15 år får faktisk ikke min på snart 15 være alene over natta enda!)

• Liker 22
Skrevet (endret)
5 minutter siden, Trollmora skrev:

På tide at noen stiller det spm, altså hvor barna er mens hun er ute luxer seg.... (Selv om hun presiserer at eldstemann er 15 år får faktisk ikke min på snart 15 være alene over natta enda!)

Barna (i flertall) er hjemme mens AB er ute. At en 15 åring skal ha ansvar for seg selv og to (eventuelt tre) yngre søsken mens mor inntar alkohol flere mil unna er langt fra greit. 

Endret av ESFP
  • Liker 42
Skrevet
1 time siden, Trollmora skrev:

(Selv om hun presiserer at eldstemann er 15 år får faktisk ikke min på snart 15 være alene over natta enda!)

Nå er det faktisk en del ungdommer i Norge som flytter hjemmefra som 15-16-åringer, så helt vilt vil jeg ikke si det er. Å sitte barnevakt for de andre er kanskje mindre greit.

• Liker 21
Skrevet
44 minutter siden, Anneline80 skrev:

Nå er det faktisk en del ungdommer i Norge som flytter hjemmefra som 15-16-åringer, så helt vilt vil jeg ikke si det er. Å sitte barnevakt for de andre er kanskje mindre greit.

Jeg skrev at min ikke får lov til å være alene over natta. Som andre over her skriver, det kommer nok ann på 15 åringen også - men nå er ikke AB I nærheten av kidsa engang - så hva skal hun gjøre om det skjer noe?

• Liker 10
Skrevet

Nå har visst noen truet med barnevernet og det må hun legge ut offentlig på snap  :ironi:

Get a life da damen :sinnatagg:

• Liker 20
Skrevet
1 minutt siden, Trollmora skrev:

Nå har visst noen truet med barnevernet og det må hun legge ut offentlig på snap  :ironi:

Get a life da damen :sinnatagg:

Ja har de virkelig det, eller bygger hun opp til en ny clickbait? 

Hun har jo dessverre ikke noe troverdighet lengre, sånn som hun har holdt på. 

• Liker 27
Gjest Vitting
Skrevet

Hei AB, så hyggelig at du bruker tiden din på å lese KG, men ikke være med barna dine :)

Skrevet
2 minutter siden, Marimba skrev:

Ja har de virkelig det, eller bygger hun opp til en ny clickbait? 

Hun har jo dessverre ikke noe troverdighet lengre, sånn som hun har holdt på. 

Nei som du sier - hun eier jo ikke troverdighet. Så da kan vi jo tenke oss hvilket sintinnlegg I A kategori som kommer next. "Jeg er meldt til barnevernet" :baby:

• Liker 20
Skrevet

Altså, hvem er det som farter land og strand rundt og lar en 15 og 14 åring være hjemme å stelle hus og ordne mat? Ref siste snap. Til å gråte over spør du meg😭

Gjest Keikolina
Skrevet

Hvem drar ifra ungene sine for å feste og være med nykjæresten?

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...