gjestgitt Skrevet 18. april 2018 #9621 Skrevet 18. april 2018 9 minutter siden, terteskjell skrev: Å da fikk AB sponset middagen til xxxx sin bursdag- Tjener man 1 million i året så synes jeg man kan spare seg for å må reklamere når xxxxx har bursdag.. Må vel spare penger for å få kjøpt drømmehuset så da er vel tigging etter spons et sparetiltak 15
Gjest Vitting Skrevet 18. april 2018 #9622 Skrevet 18. april 2018 21 minutter siden, terteskjell skrev: Å da fikk AB sponset middagen til xxxx sin bursdag- Tjener man 1 million i året så synes jeg man kan spare seg for å må reklamere når xxxxx har bursdag.. Kort info om hvem det er?
marthes Skrevet 18. april 2018 #9623 Skrevet 18. april 2018 Seriøst, dama «vasser» i penger, men tagg til seg buradagsmiddag for ene barnet sitt.... det er lavmål synes jeg! Men bra hun viste hvilket spisested det var da, da har de mistet iallefall en kunde! 34
EMG Skrevet 18. april 2018 #9625 Skrevet 18. april 2018 14 minutter siden, Vitting skrev: Kort info om hvem det er? Mirabel 3
Veslefrikk Skrevet 18. april 2018 #9626 Skrevet 18. april 2018 5 minutter siden, EMG skrev: Mirabel Har vært der et par-tre ganger, men etter denne sponsingen skal jeg garantert aldri dit igjen. Vil ikke støtte restauranter som bifaller og bidrar til eksponering av mindreårige. 31
Gjest orfeus Skrevet 18. april 2018 #9627 Skrevet 18. april 2018 48 minutter siden, terteskjell skrev: Å da fikk AB sponset middagen til xxxx sin bursdag- Tjener man 1 million i året så synes jeg man kan spare seg for å må reklamere når xxxxx har bursdag.. Makan. Jeg har ikke ord. 48 minutter siden, Flisespikker skrev: Hva er dealen hennes med blomsterkjeden Floriss? Hun nevner den butikken HELE tiden, senest når hun og Xxxx var ute i Oslo i dag og kjøpte fine blomster på Paleet (butikken der er Floriss). Fisker hun etter spons? Eller er det umerkett reklame? Hun har blitt spurt om dette og svarte at hun kunne nevne navnet på butikken så mye hun ville, det hadde ingen noe med. Det var ikke reklame.
Gjest orfeus Skrevet 18. april 2018 #9628 Skrevet 18. april 2018 13 minutter siden, Veslefrikk skrev: Har vært der et par-tre ganger, men etter denne sponsingen skal jeg garantert aldri dit igjen. Vil ikke støtte restauranter som bifaller og bidrar til eksponering av mindreårige. Noen som bor i nærheten burde fortelle eieren hva det er de bifaller ved en slik sponsing.
camie Skrevet 18. april 2018 #9629 Skrevet 18. april 2018 Ble typen også sponsa med gaver og restaurantbesøk eller betalte mor gildet selv da? 13
Liselotte Skrevet 18. april 2018 #9631 Skrevet 18. april 2018 Nei, det føltes ikke bra å se den feiringen på snap! Jeg tror ikke jeg trenger å utdype. 17
Cermet Skrevet 18. april 2018 #9632 Skrevet 18. april 2018 10 timer siden, Trollmora skrev: Jo - ref snap så var det kake på sengen. Har dog ikke sett like mye oppstyr som da loverboy hadde bursdag Jeg er ikke en AB-tilhenger, men stusser litt på at man klager på utlevering av barn i det ene åndedrettet, og i neste klager på at det ikke blir gjort nok oppstyr rundt ett av barna kontra kjæresten. 6
marthes Skrevet 18. april 2018 #9633 Skrevet 18. april 2018 Håper da virkelig hun ikke lar en 15 åring ytre seg på bloggen. Mindreårige bør skjermes fra bloggen! Uansett mening! 28
Malum Skrevet 18. april 2018 #9634 Skrevet 18. april 2018 7 minutter siden, Cermet skrev: Jeg er ikke en AB-tilhenger, men stusser litt på at man klager på utlevering av barn i det ene åndedrettet, og i neste klager på at det ikke blir gjort nok oppstyr rundt ett av barna kontra kjæresten. Det noen reagerte på var vel bare at AB sa at gave ikke var kjøpt inn ennå, og det var dagen før bursdagen, og at pizzaduden fikk gave på gave som var ordnet med lang tid i forveien. Ingen her som har savnet oppmerksomhet rundt xxx sin bursdag på blogg eller snap. 23
Gjest Vitting Skrevet 18. april 2018 #9635 Skrevet 18. april 2018 11 minutter siden, Cermet skrev: Jeg er ikke en AB-tilhenger, men stusser litt på at man klager på utlevering av barn i det ene åndedrettet, og i neste klager på at det ikke blir gjort nok oppstyr rundt ett av barna kontra kjæresten. Går fint an å formidle bilder av kaker og gaver uten å inkludere barn, for eksempel. 13 minutter siden, Liselotte skrev: Nei, det føltes ikke bra å se den feiringen på snap! Jeg tror ikke jeg trenger å utdype. Føltes overhodet ikke bra, hvorfor alle de rare filterne på yyyyy? 20 minutter siden, orfeus skrev: Noen som bor i nærheten burde fortelle eieren hva det er de bifaller ved en slik sponsing. Skulle ønske jeg bodde der, da hadde jeg gått dit og sagt det i person....
foreveralone Skrevet 18. april 2018 #9636 Skrevet 18. april 2018 Gutten blitt 15 år? Konfirmasjon snart da? Sponset konfirmasjon? 15
Helado Skrevet 18. april 2018 #9637 Skrevet 18. april 2018 Følger ikke på snap, men hva er det som er så ille? Spør fordi jeg er nysgjerrig og ikke har sett, og ikle gidder å følge. 1
MissCortado Skrevet 18. april 2018 #9638 Skrevet 18. april 2018 Når man som tilskuer er usikker på om middagen/festen er der for bursdagsbarnet, eller om bursdagsbarnet er der for at bloggeren skal få lagt ut sine sponsbilder. En slik usikkerhet skal ikke være nødvendig at oppstår, uansett hvor skeptisk den eventuelle tilskuer/leser/whatever skulle være i utgangspunktet. 33
Musaleem Skrevet 18. april 2018 #9639 Skrevet 18. april 2018 Nå synes jeg kritikken er lite konstruktiv ... Jeg er helt enig i at hun eksponerer barna sine, og det er hårreisende. Når det er sagt, blir det for dumt å spekulere i hvorvidt bursdagsbarnet er fornøyd eller ikke. En ting er å diskutere hvor trist det er at bursdagsfeiringen må dokumenteres og bursdagsbarnet eksponeres, men alt det andre? Jeg jobber med tenåringer og kan garantere at ytterst få av dem hadde smilt fra øre til øre mens de satt på en restaurant med nærmeste familie, og særlig ikke når is, lys og offentlig bursdagsang følger med på kjøpet ... Det kunne hun latt være å dokumentere, og det burde hun også ha gjort, men det er ganske unødvendig å spekulere i hva bursdagsbarnet faktisk føler eller ikke føler. 19
TinaG Skrevet 18. april 2018 #9640 Skrevet 18. april 2018 Ubehagelig og vondt å se snappene fra i kveld. Er ikke mer å si enn det. 17
Fremhevede innlegg