Gjest CecilieX Skrevet 6. juli 2016 #901 Del Skrevet 6. juli 2016 6 timer siden, Basilen skrev: Jeg har sluttet å følge henne på snap, det er aldri baking lengre og det var jo derfor jeg fulgte henne. Fryktelig synd for det var veldig inspirerende. I følge AB så er slike kommentarer irriterende for henne, for hun kan ikke bry seg med hva leserne vil ha. Lesere som kommer med ønsker kan ikke styre innholdet på bloggen, det er utidig og skaper for mye press og man blir ulykkelig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosalie Skrevet 6. juli 2016 #902 Del Skrevet 6. juli 2016 1 minutt siden, CecilieX skrev: I følge AB så er slike kommentarer irriterende for henne, for hun kan ikke bry seg med hva leserne vil ha. Lesere som kommer med ønsker kan ikke styre innholdet på bloggen, det er utidig og skaper for mye press og man blir ulykkelig. Ja. Så fint, da. Skikkelig kundeperspektiv der, gitt. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pøbelsara Skrevet 6. juli 2016 #903 Del Skrevet 6. juli 2016 Ja, Gud forby at man skriver om noe leserne vil lese om. Det skulle tatt seg ut. 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Basilen Skrevet 6. juli 2016 #904 Del Skrevet 6. juli 2016 Ja nå vet jeg ikke om jeg er målgruppen, men kan ikke forstå noe annet en at man ønsker å tilfredsstille publikum. Hvis det er trutmunn, peacetegn og blunkesmilefjes.. Ja da er det greit, for da er jeg fryktelig langt unna målgruppen. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kollontaj Skrevet 6. juli 2016 #905 Del Skrevet 6. juli 2016 Vet iallfall om gutter 14-20 år som snapper henne med komplimenter og slikt. Mulig hun tror de ikke tuller. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kollontaj Skrevet 6. juli 2016 #906 Del Skrevet 6. juli 2016 (endret) Regner da med at ingen andre i husstanden ser snappene eller meldingene hun får. ☺️ Endret 6. juli 2016 av Francis 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest tov Skrevet 6. juli 2016 #907 Del Skrevet 6. juli 2016 13 timer siden, Tro Smo Konosoro skrev: Ikke legg henne til på snap. Det er bare barna, shopping og en og annen fyllefest. Da venter jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Safiye Skrevet 6. juli 2016 #908 Del Skrevet 6. juli 2016 Tråden er ryddet for innlegg som omhandler barn - Pavilion, mod Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Heeipådeg Skrevet 7. juli 2016 #909 Del Skrevet 7. juli 2016 Noen som har sett siste blogginnlegg? Var visst ikke helt innafor og møte kjent folk utenfor leiligheten til mr niceguy kl 06:30! Hvorfor skrive noe sånt? tenk på familiemedlemmer spesielt.. alle forstår jo mer en dem ønsker og forstå Jrg irriterer meg over "haha" som hun slenger med i innleggene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sol79 Skrevet 7. juli 2016 #910 Del Skrevet 7. juli 2016 Jeg spurte om hun kunne gi spesifikke tips til middagsretter til kr 50 som holder til 5 stk og som attpåtil gir rester til lunsj neste dag. Ble ikke godkjent. 22 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Donpedro Skrevet 7. juli 2016 #911 Del Skrevet 7. juli 2016 Oj, så sur hun var på FB-siden sin?? Aldri lest på den før jeg. Og veldig merkelig å avvente til høsten med et tema så mange etterspør, når det er noe hun har klart foran seg. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bringebæret Skrevet 7. juli 2016 #912 Del Skrevet 7. juli 2016 Okeeey...noen med 40-årskrise der ja. Den der pekefingeren og de grimasene er så snodig, jeg skjønner ikke greia. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
gjärd Skrevet 7. juli 2016 #913 Del Skrevet 7. juli 2016 Ei som kommenterer at hun aldri har sett snapper av at hun spiser havregrøt til frokost som hun sier hun gjør.. Da svarer Anne brith "vi gjør det når vi lever på 1000,- i uka". Så det har altså ikke skjedd så mange ganger da med andre ord. Jeg syns det fremstår som at hun lever på 1000,- i uka hver uke jeg? Er ikke noe problem å leve på 1000,- ei uke hvis man har handla for fleire tusen uka føre ;-) 24 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hjärtat Skrevet 7. juli 2016 #914 Del Skrevet 7. juli 2016 13 minutter siden, gjärd skrev: Ei som kommenterer at hun aldri har sett snapper av at hun spiser havregrøt til frokost som hun sier hun gjør.. Da svarer Anne brith "vi gjør det når vi lever på 1000,- i uka". Så det har altså ikke skjedd så mange ganger da med andre ord. Jeg syns det fremstår som at hun lever på 1000,- i uka hver uke jeg? Er ikke noe problem å leve på 1000,- ei uke hvis man har handla for fleire tusen uka føre ;-) Jeg har sett henne spise havregrøt flere ganger... Toppet med bær, nøtter og fibersirup (86!!! kroner per flaske, men den var nok sponsa). 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Basilen Skrevet 7. juli 2016 #915 Del Skrevet 7. juli 2016 Er ikke så vanskelig å leve på 1000 kr den ene uka hvis man bruker 2000 neste.. Det er jo bare tull og publisitet hele greia. 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Heeipådeg Skrevet 7. juli 2016 #916 Del Skrevet 7. juli 2016 Men hun er vel her inne og leser?:) sikkert derfor hun fortsetter med trutmunn/poseringer osv Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Basilen Skrevet 7. juli 2016 #917 Del Skrevet 7. juli 2016 Hun må jo gjerne lese her inne men hun tar jo ikke konstruktiv kritikk så da får hun bare bli sur og opponere.. Tåler man ikke kritikk må man ikke oppsøke den. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tro Smo Konosoro Skrevet 7. juli 2016 #918 Del Skrevet 7. juli 2016 Et av tipsene er jo faktisk å lage middag av det du har i skapet, for da bruker man ingenting på middag den dagen. Eh, hallo? Det er ikke gratis. Du har betalt for det før. Og: viss du har levt på 1000 kroner i uka et helt år, så har du ingenting ekstra i skapet. Jeg syns det er supre sparetips (som jeg gjerne skulle klart og fulgt) hun kommer med altså. Men vær så snill å ikke påstå at dette er realistisk i lengden. Jeg hadde helt sikkert klart meg med kroner 0 i mat den kommende uken, men uka etter hadde det jo blitt desto dyrere. 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KaraThrace Skrevet 7. juli 2016 #919 Del Skrevet 7. juli 2016 20 minutter siden, Tro Smo Konosoro skrev: Et av tipsene er jo faktisk å lage middag av det du har i skapet, for da bruker man ingenting på middag den dagen. Eh, hallo? Det er ikke gratis. Du har betalt for det før. Og: viss du har levt på 1000 kroner i uka et helt år, så har du ingenting ekstra i skapet. Jeg syns det er supre sparetips (som jeg gjerne skulle klart og fulgt) hun kommer med altså. Men vær så snill å ikke påstå at dette er realistisk i lengden. Jeg hadde helt sikkert klart meg med kroner 0 i mat den kommende uken, men uka etter hadde det jo blitt desto dyrere. Hahaha!! Ja, det er jo faktisk et helt LATTERLIG tips! Det er jo som å si at man bare skal fylle bensin annenhver uke istedet for hver uke, for da sparer man jo de pengene fra den uken som var.. Hvis tipset derimot er ment som at man må være innovativ og faktisk bruke det man har liggende før dette må kastes, så er jo det en annen sak.. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kollontaj Skrevet 7. juli 2016 #920 Del Skrevet 7. juli 2016 Direkte frekt mot de som har virkelig dårlig råd det sirkuset hun nå har satt i gang. Dårlig pr-arbeid fra hennes side, men pytt all pr er pr. 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg