Gjest Trolltussa Skrevet 3. juli 2016 #881 Del Skrevet 3. juli 2016 7 minutter siden, slipset skrev: Prøver igjen - bruker hun sirkellinser? Tror heller hun bruker en type filter på bildene hun legger ut av seg selv. Ser ikke lik ut på snap og IG som hun gjør i vg reportasjen. Og det er nok sånn som i vg reportasjen hun ser ut😏 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
dillyduzit Skrevet 3. juli 2016 #882 Del Skrevet 3. juli 2016 31 minutter siden, jesse james skrev: På siste snap så skriver hun at middagen for 4 kostet 90kr, greit det, men det ser ut som sønnen ikke greier å svelge ned maten og dette filmer hun?! Hva med å heller spandere 45kr ekstra på middagen en den nye fantastiske tøymykneren? Det er jo fantastisk at du og flere andre bloggere "elsker" denne tøymykneren som ikke er så vennlig for lommeboken når budsjettet er 1000,-uken. Hmm er vist skjult reklame den lukter ikke kokos Den lukter helt forjævelig. Har ikke stort matbudsjett, men kjøpte en ny etter første vask med den. Fikk hele badet til å stinke en eller annen sær lukt. Stakkars mennesker som kjøper den fordi bloggere "elsker" den. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest jesse james Skrevet 3. juli 2016 #883 Del Skrevet 3. juli 2016 54 minutter siden, dillyduzit skrev: Den lukter helt forjævelig. Har ikke stort matbudsjett, men kjøpte en ny etter første vask med den. Fikk hele badet til å stinke en eller annen sær lukt. Stakkars mennesker som kjøper den fordi bloggere "elsker" den. Sikkert mer perfyme i enn tøymykner Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest tov Skrevet 3. juli 2016 #884 Del Skrevet 3. juli 2016 7 timer siden, Infinity skrev: Hun svarer deg på snap i dag... Hun sier; kidsa har hun sagt i mange år, og den nye typen er eldre enn henne....:-) 😂😂😂 jeg har jo slettet henne fra snap nå, så ikke fått det med meg 😉 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sweety pie Skrevet 4. juli 2016 #885 Del Skrevet 4. juli 2016 Hvorfor er det viktig for bloggere å snappe hele tiden? Er det fordi de får penger eller noe, hvis de har mange følgere på snap? Må jo være noe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
dillyduzit Skrevet 4. juli 2016 #886 Del Skrevet 4. juli 2016 9 timer siden, jesse james skrev: Sikkert mer perfyme i enn tøymykner Det kan du banne på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Safiye Skrevet 4. juli 2016 #887 Del Skrevet 4. juli 2016 Tråden er ryddet for hets, spekulasjoner, og innlegg som omhandler barn - Pavilion, mod Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Høstduft Skrevet 4. juli 2016 #888 Del Skrevet 4. juli 2016 Siste snap'en, "7 par fotballsko og 2 par på trening". Altså seriøst, har de to guttene hennes 9!! par fotballsko tilsammen? Driver hun ikke å sparer? Gutten min har 1 par han.... 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pøbelsara Skrevet 4. juli 2016 #889 Del Skrevet 4. juli 2016 Jeg venter spent på når blogginnlegget om alle som bryr seg med hva hun bruker pengene sine på, og detharikkefolknoemed og hunvetbesthvasomfunkerforhenneskids. 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest CecilieX Skrevet 4. juli 2016 #890 Del Skrevet 4. juli 2016 14 timer siden, sweety pie skrev: Hvorfor er det viktig for bloggere å snappe hele tiden? Er det fordi de får penger eller noe, hvis de har mange følgere på snap? Må jo være noe. Snap brukes for å skape et tettere forhold mellom blogger og leser. Du får et inntrykk av at du kjenner vedkommende, omtrent som en venninne. På den måten skapes sympati og for blogger som tjener penger via anbefaling av sponsede produkter og rene reklameinnlegg så er leseren mer tilbøyelig til å stole på og dermed kjøpe produkter siden det faktisk er "venninna di" som anbefaler. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pøbelsara Skrevet 4. juli 2016 #891 Del Skrevet 4. juli 2016 Det CecilieX sier. Hun viser frem hverdagene sine - eller "hverdagene sine" alt ettersom. (Jeg antar et det er en konstruert eller i hvert fall redigert virkelighet som vises på Snap, derav " ". Hun viser frem unger, unger og unger, frokost, trening, gøy ute på byen. For å skape relasjoner. Helt etter oppskriften. Det er ikke akkurat en statshemmlighet heller, hvordan man jobber seg opp en lojal kundebase. Mr united bloggers lager nyhetsbrev som beskriver dette - alle som er interessert kan melde seg på nyhetsbrevet hans og lese om hvodan man skaper personlige relasjoner og lojale følgere. Det som forundrer meg og irriterer meg, er at hun plutselig ikke reklamemerker - hun har vært god til det tidligere. Hun viste frem det kokosskyllemidlet uten å merke det - så da trodde jeg det var en ekte anbefaling, og så er det en haug andre bloggere som gjør akkurat det samme - og da tror jeg ikke lenger på at det er tilfeldig. Veldig synd. Selv om AB har helt andre grenser enn jeg synes er greit i forhold til hva hun skriver og viser av ungene sine og hinter om kjærsterier og sånn, har jeg alltid syntes at hun er god til å merke. Håper det var en glipp og at hun ikke har tenkt å begi seg utpå kreative tolkninger av hva som skal merkes av kommersielle innlegg på SoME. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aricia Skrevet 4. juli 2016 #892 Del Skrevet 4. juli 2016 1 time siden, pøbelsara skrev: Det som forundrer meg og irriterer meg, er at hun plutselig ikke reklamemerker - hun har vært god til det tidligere. Hun viste frem det kokosskyllemidlet uten å merke det - så da trodde jeg det var en ekte anbefaling, og så er det en haug andre bloggere som gjør akkurat det samme - og da tror jeg ikke lenger på at det er tilfeldig. Veldig synd. Selv om AB har helt andre grenser enn jeg synes er greit i forhold til hva hun skriver og viser av ungene sine og hinter om kjærsterier og sånn, har jeg alltid syntes at hun er god til å merke. Håper det var en glipp og at hun ikke har tenkt å begi seg utpå kreative tolkninger av hva som skal merkes av kommersielle innlegg på SoME. Akkurat det at hun går fra å merke riktig til å unnlate å merke er jo påfallende. Gjelder det samme for andre bloggere som anbefaler dette skyllemiddelet? I så fall må det i hvert fall kunne betraktes som en indisium på at den manglende merkingen er annonsørens idé, og at det ligger økonomisk gevinst i det for bloggeren. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
¤flicka¤ Skrevet 5. juli 2016 #893 Del Skrevet 5. juli 2016 (endret) Den 4. juli 2016 at 16.50, pøbelsara skrev: Jeg venter spent på når blogginnlegget om alle som bryr seg med hva hun bruker pengene sine på, og detharikkefolknoemed og hunvetbesthvasomfunkerforhenneskids. Jeg kan jo bidra til å fremskynde det blogginnlegget med å lure på hva som gikk gjennom hodet hennes da hun la ut ørten snapper fra shoppingturen i dag. Hun måtte visst kjøpe to par joggesko. Med fare for å være litt ufin, hun kunne vel brukt de pengene på mat i stedet? Endret 5. juli 2016 av ¤flicka¤ 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest CecilieX Skrevet 5. juli 2016 #894 Del Skrevet 5. juli 2016 1 time siden, ¤flicka¤ skrev: Jeg kan jo bidra til å fremskynde det blogginnlegget med å lure på hva som gikk gjennom hodet hennes da hun la ut ørten snapper fra shoppingturen i dag. Hun måtte visst kjøpe to par joggesko. Med fare for å være litt ufin, hun kunne vel brukt de pengene på mat i stedet? Eller huset som hun sparer til. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tro Smo Konosoro Skrevet 5. juli 2016 #895 Del Skrevet 5. juli 2016 Nå har det vært stille på bloggen lenge igjen. Virker som om det er andre tung enn blogging som betaler regninger... 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest tov Skrevet 5. juli 2016 #896 Del Skrevet 5. juli 2016 Et øyeblikk siden, Tro Smo Konosoro skrev: Nå har det vært stille på bloggen lenge igjen. Virker som om det er andre tung enn blogging som betaler regninger... Vært så stille på bloggen at jeg vurderer å legge henne til igjen på snap! 😂 Men det er jo på en måte selvpining 🙈😂 jasså - shopping igjen?!? Den dama er full av dobbelmoral. Og lite selvinnsikt for tiden.... 😳🙄 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosalie Skrevet 5. juli 2016 #897 Del Skrevet 5. juli 2016 1 time siden, CecilieX skrev: Eller huset som hun sparer til. Hun sparer jo ikke til hus. Det er det jo ungene hennes som gjør... 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tro Smo Konosoro Skrevet 6. juli 2016 #898 Del Skrevet 6. juli 2016 11 timer siden, tov skrev: Vært så stille på bloggen at jeg vurderer å legge henne til igjen på snap! 😂 Men det er jo på en måte selvpining 🙈😂 jasså - shopping igjen?!? Den dama er full av dobbelmoral. Og lite selvinnsikt for tiden.... 😳🙄 Ikke legg henne til på snap. Det er bare barna, shopping og en og annen fyllefest. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Basilen Skrevet 6. juli 2016 #899 Del Skrevet 6. juli 2016 Jeg har sluttet å følge henne på snap, det er aldri baking lengre og det var jo derfor jeg fulgte henne. Fryktelig synd for det var veldig inspirerende. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 6. juli 2016 #900 Del Skrevet 6. juli 2016 Jeg kjøpte en bukse på Kapp Ahl i går, og der ergrer meg! Jeg har ikke handlet der siden de begynte å sponse henne. Jeg handler konsekvent ikke hos firmaer som sposer bloggere som stort sett livnærer seg av å utlevere familiemedlemmer. Men så fant jeg ikke buksen jeg trengte noe annet sted. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg