Gå til innhold

Rannveig Heitmann


suckers

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

4 timer siden, 123gjest skrev:

Må si det er veldig ubehagelig med nakent underliv, bare skjult av snusen, midt blant filmer og bilder av barna. Hun er en av de bloggerne med størst fokus på kropp. Ikke lenge siden hun snakket om at hun hadde gått opp ett par kilo, og da begynte hun på slankepiller dager etter

Hæ? Hvor ser du dette bildet?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

24 minutter siden, Cissacissa skrev:

Hæ? Hvor ser du dette bildet?

Solariumsbilde på snap. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper for guds skyld at moren til den nyfødte babyen har godkjent at RH har lagt ut bilde på snap. Det hadde ikke jeg for å si det sånn. 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er vel ikke lov å reklamere for snus. Tipper hun bare synes det er veldig "kult", og derfor må få det med på 99 % av snappene hun legger ut 🙄

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ryddet for persondebatt og svar til dette.

Edie, mod.

Edit: Ryddet for persondebatt og krenkende utsagn. Edie, mod.

Edit2: Ryddet for persondebatt og svar til dette. Edie, mod.

Endret av Edie
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet i hvert fall at jeg ville blitt bra pissed om jeg var forelder eller lærer og oppdaget at jeg eller barnet mitt var filmet på skoleavslutning og lagt ut på Ranvei Heitmann sin snapstory. Midt mellom lettkleddbilder og snusdåser og dåsesnus, liksom. 

Endret av Malum
  • Liker 27
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er rannveig «så fornøyd» med på snap? (Fin den falske vippa som henger halvveis på forresten)

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jøss, synes det ser ut som hun har fjernet silikonen?

Endret av Superblomst
Bikinibildene hennes er med "two cupsizes bigger" bh fra HM.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

13 hours ago, Nasse Nøff ❤ said:

Hva er greia med alle kattene? Har katten hennes fått kattunger? Har hun fått seg 2 til?

Hun har tatt til seg en kattunge og har totalt 2 katter. Om jeg har forstått det rett passer hun på den nye kattungens mor og søsken og prøver å gi vekk "søskenkatten" til et godt hjem via facebook. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ISeeYouCreep
2 timer siden, Superblomst skrev:

Hun har tatt til seg en kattunge og har totalt 2 katter. Om jeg har forstått det rett passer hun på den nye kattungens mor og søsken og prøver å gi vekk "søskenkatten" til et godt hjem via facebook. 

aahh takk for info.

Endret av Nasse Nøff ❤
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ryddet for persondebatt og svar til dette.

Edie, mod.

Edit: Ryddet for persondebatt og svar til dette. Edie, adm.

Edit2: Ryddet for kommentar til moderering. Edie, adm.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

har ho begynt å legge ut et innlegg med bare et punktum sånn at man ikke kan sjekke om hun har lagt ut nytt innlegg på blogg.no? Trenger vel flere lesere...

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 åring i kræsjbiler? Er det ikke noe grense på sånn? Hørtes ikke akkuratt trygt ut, har opplevd selv at det kan gjøre jævlig vondt å bli truffet med en sånn bil, lett å få sleng også.?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, Bambi1995 skrev:

2 åring i kræsjbiler? Er det ikke noe grense på sånn? Hørtes ikke akkuratt trygt ut, har opplevd selv at det kan gjøre jævlig vondt å bli truffet med en sånn bil, lett å få sleng også.?

Det er for små barn, må være over 95 cm for å kjøre den.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...