Gå til innhold

Rannveig Heitmann


suckers

Anbefalte innlegg

1 time siden, Salka skrev:

Hun må jo være rimelig blåst i toppen som ikke skjønner at sånt gjør man bare ikke! Hadde det vært mitt navn og adresse hun hadde snappet eller meg hun filmet hadde hun fått så hatten passet! 

Mistet hun vikarjobben i barnehagen eller var det bare et veldig kort vikariat? For man må jo ha utdannelse for å få fast jobb i barnehage. 

Nei det må man ikke ha

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det kan ikke være mye tid igjen til å jobbe, så mye som hun snapper i løpet av arbeidsdagen.

Og hva er greia med å filme lårene sine hele tiden?

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sjeldent sett noe så kleint som de snappene fra arbeidsplassen hennes. Virker som hun ikke har vært ute av døra på fem år, og nå må "dokumentere" hvert sekund. Måten hun snakker på gjør det enda kleinere når man vet hvilken dialekt hun egentlig har

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Virker ikke som om hun er sammen med siste barnefar, i følge siste innlegg. Det er nok en ny fyr hun har et nytt forhold til og ikke at hun har ‘gått tilbake’ til siste barnefar. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Puny skrev:

Virker ikke som om hun er sammen med siste barnefar, i følge siste innlegg. Det er nok en ny fyr hun har et nytt forhold til og ikke at hun har ‘gått tilbake’ til siste barnefar. 

Det er da papaen til minste hu har vært med i helgen😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Nicco skrev:

Det er da papaen til minste hu har vært med i helgen😊

‘... dro jeg ut på byen med en venninne mens min «samboer» passet N... I dag har vi som sagt vært på én topptur, fått hjem to av barna.’

jeg tolket det som at ‘samboeren’ hadde vært alene med N og så fikk hun hjem jentene? 

http://m.rannveigheitmann.blogg.no/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 minutter siden, Puny skrev:

‘... dro jeg ut på byen med en venninne mens min «samboer» passet N... I dag har vi som sagt vært på én topptur, fått hjem to av barna.’

jeg tolket det som at ‘samboeren’ hadde vært alene med N og så fikk hun hjem jentene? 

http://m.rannveigheitmann.blogg.no/

Kanskje hun hintet til at den siste faren er samboer? De dro jo på topptur alene uten barn i helgen, og slikt. Men hun filmet ikke han hun satt på med alene når de vasket bilen eller noe, så har ingen anelse.. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun har tagget pappaen til minste i siste Instagram-post. Hvis du går inn på profilen hans ser du at han har lagt ut masse bilder av en BMW. Er ikke det samme bil som hun skrev om i et blogginnlegg? Der hun skriver "min nye bil" eller noe lignende? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og forresten... Hun er ganske rask med å introdusere ny mann for barna. Ikke akkurat noen tid for de å venne seg til st det er en ny mann i hus. Stabilt...

Endret av Cissacissa
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Cissacissa skrev:

Hun har tagget pappaen til minste i siste Instagram-post. Hvis du går inn på profilen hans ser du at han har lagt ut masse bilder av en BMW. Er ikke det samme bil som hun skrev om i et blogginnlegg? Der hun skriver "min nye bil" eller noe lignende? 

Ja det er sant det. Ser ut som samme bil... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

41 minutter siden, Puny skrev:

‘... dro jeg ut på byen med en venninne mens min «samboer» passet N... I dag har vi som sagt vært på én topptur, fått hjem to av barna.’

jeg tolket det som at ‘samboeren’ hadde vært alene med N og så fikk hun hjem jentene? 

http://m.rannveigheitmann.blogg.no/

Hun skriver jo at minste var levert til besteforeldre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Reklamerer hun for "epok"? Den boksen er jo med på 3/4 av snappene hennes.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Nicco skrev:

Hun skriver jo at minste var levert til besteforeldre.

Det var på fredag, mens hun var på jobb.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 timer siden, FruRosa skrev:

Reklamerer hun for "epok"? Den boksen er jo med på 3/4 av snappene hennes.

Epok er snus - og tobakksreklame er forbudt i Norge. Så neppe, men man vet jo aldri :rolleyes:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Prinsesse788 skrev:

Epok er snus - og tobakksreklame er forbudt i Norge. Så neppe, men man vet jo aldri :rolleyes:

Jepp.

Men det er ganske påfallende hvor ofte den boksen er på snappene hennes...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 minutter siden, FruRosa skrev:

Jepp.

Men det er ganske påfallende hvor ofte den boksen er på snappene hennes...

Sikkert fordi hun aldri har snuset før, og vanligvis begynner jo folk å snuse fordi de syns det er kult og vennegjengen gjør det. Men dette skjer jo oftest i tenårene...

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

10 timer siden, Cissacissa skrev:

Og forresten... Hun er ganske rask med å introdusere ny mann for barna. Ikke akkurat noen tid for de å venne seg til st det er en ny mann i hus. Stabilt...

Det er ganske lenge siden hun nevnte noe om forholdet mellom minste og faren, før han var i livet hennes. Tviler på at han flyttet inn første gangen de så hverandre. Hun har rett og slett hold kjeft om den prosessen, og det var sikkert lurt.

Endret av Bustefisk
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenk å bli sammen med minste sin far etter all den drittslengingen og styret de har vært gjennom. Spesielt!! Bra at S har kontakt med faren sin, for all del...men....

Og spesielt at han vil være med på all den eksponeringen...

Endret av Moongirl
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

At hun lar han være en del av livet til S syns jeg er raust etter hans oppførsel de første årene. 

Men at hun innleder et kjærlighetsforhold har jeg problemer med å forstå. Etter det store sviket, både ovenfor datteren og hun selv. 

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...